Bloedverlies zet niet door, temperatuur schommelt

Discussie in 'Miskraam' gestart door vlinderCN, 24 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Lieve meiden, ik ben een beetje gek aan het worden tussen hoop en verdriet en angst in. Ik had deze maand al afgesloten met, wat ik dacht, een biochemische zwangerschap en 2 dgn verlate menstruatie.

    Ik heb vrijdagavond een hele lichte tuurtest gehad toen was ik 12 dpo. (Mijn lf is max 11) zaterdagochtend zelfde maar toen begon het bloedverlies, tussen bruin en donkerrood in en telkens alleen bij afvegen op toilet. Zondagochtend was mn temp zo laag dat ik wist dat het voorbij was. Al dagen enorme ongi krampen. Vanochtend echter weer terug hoger en weer een iets donkere test. Het bloedverlies blijft aanhouden. Gisteravond zelfs van die dikke slierten maar wel alleen bij toiletbezoek er zit telkens max 1 druppel in maandverband.

    Wordt ik gewoon getreiterd en laat de vmk een paar dagen op zich wachten of zou het nog kunnen? Kan me bijna niet voorstellen door het bloedverlies en lage temp (vorige 3 zwangerschappen 37.3 minimaal en nooit zoveel bloedverlies). De krampen zijn nu ineens over.
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    De laatste 2 foto's zijn van zojuist de andere 2 van zaterdagochtend.

    Oh ja en mag ik met dit bloedverlies een tampon indoen? Ik wil graag gaan zwemmen zo...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Niemand?
    De testen opgedroogd is best duidelijk verschil nog maar bloedverlies is nu toch wel bijna als menstruatie en beetje krampen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ik durf niks over de testen enz te zeggen maar ik las wel je vraag over tampons. Als dit echt een mk is dan mag je geen tampons gebruiken ivm ontstekingen enz.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou geen hoop meer hebben.
    Hier een beetje hetzelfde schuitje, aflopende testen en wachten op een vroege miskraam.
     
  6. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Verwacht ook niet veel goeds door toch best veel (dik) bloedverlies maar mijn test was juist opgelopen dus daarom ben ik zo in de war nu. Helaas niks anders aan te doen dan afwachten:cry: jij ook sterkte.
     
  7. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ow wat verdrietig voor jullie beide zeg....

    Ik heb er verder geen verstand van, maar ik zou niet gaan zwemmen en niets vaginaal inbrengen. Let ook goed op dat je geen koorts gaat krijgen, want dan moet je wel meteen actie ondernemen hoor.

    Als je twijfelt kun je ook altijd even bellen met een ha of verlos.

    Sterkte <3
     
  8. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Dank je, de vk inderdaad gebeld die zei dat het voor een uurtje zwemmen wel even kon.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Nou heel eerlijk werd zwemmen mij afgeraden. Deze zwangerschap meerdere bloedingen gehad en 2 jaar terug miskraam. Alle keren mocht ik geen betrekking, geen tampons, niet in bad/zwemmen. Of je nou een uur of paar uur gaat t is een risico die je niet wil lopen.
     
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh jee, slecht van mijn vk dan :( misschien omdat het niet helemaal duidelijk is of het nou mijn (verlate) menstruatie is of vroege miskraam..?
     
  11. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Zou kunnen ja. Maar je had wel positief getest dus is het sowieso geen menstruatie.
    Nu goed in de gaten houden dat je geen koorts krijgt
     
  12. momim

    momim Niet meer actief

    Ik denk dat een tampon niet zo veel kwaad kan bij een miskraam op deze termijn. Bloedverlies zal vergelijkbaar zijn met een normale menstruatie. Gaat er bij een miskraam mn om dat baarmoedermond een stukje open komt te staan wat het risico op infectie geeft, zeker als er weefsel achterblijft. Baarmoedermond hoeft echter niet verder open dan bij normale menstruatie en van echt weefsel is er nog geen sprake. Als je niet had getest had je het niet eens geweten. Bij bloedverlies tijdens de zwangerschap is het een ander verhaal, dan wil je baarmoedermond niet nog meer prikkelen door tampon oid.
    Hoop dat het toch gewoon ruim innestelingsbloed is voor je, maar vind testen ook nog wel erg licht voor het aantal dagen dpo.
     
  13. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Dank voor je reactie. Ja erg licht idd maar ik testte de andere 3x ook pas op 13dpo licht positief. Desalniettemin heb ik er geen vertrouwen meer in. Blijft een sprankje hoop zitten. Vandaag en donderdag hcg waarde uitslag dan weet ik het denk ik wel zeker.
     
  14. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vervelend hoor! Heb je ook kramp?
    Ik heb geen buikpijn en blijft tot nu toe bij bruin verlies... heel frustrerend.
     
  15. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    A
    Bruin geeft hoop hoor! Bij mij is het echt stroperig rood en van dat baarmoederslijm net als gewone menstruatie inclusief de krampen. Dus dit kan niet goed gaan. Als ik niet een positieve test had gehad had ik er geen moment aan gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn.
     
  16. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Helaas :cry:net hcg waarde gehoord die was gisteren 8.5 dus dat is wel heel erg laag. Ik snap niet dat de test dan nog een streepje liet ziet gisteren aangezien die testen 10 miu zijn. Of heb je dan bij een waarde van 10 een donkere streep??
     
  17. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vind ik niet leuk.
    Mijn test gaf met een waarde van 2,5 niks aan, de arts zei me dat het vanaf +- 5 zichtbaar is op een test.
     

Deel Deze Pagina