Jendaya en Janilio

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Babymomma, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babymomma

    Babymomma Lid

    30 mrt 2008
    22
    0
    0
    hallow allemaal

    ik ben een tijdje niet op mijn profiel geweest
    De laatste keer dat ik een berichtje achterliet was dat om te vertellen dat ik in verwachting was van een meid en een jongen.

    Het begon allemaal op woensdag 23-07 waarbij ik opstond met buikkrampen waarvan ik dacht dat het harde buiken waren.
    Ik ging naar het toitlet waarbij ik ondekte dat ik bloed verloor direct heb ik mijn verloskundige gebeld en ben naar het ziekenhuis gegaan.
    Daar werd ik aan de weenremmers gelegd wan tik had al 2cm ontsluiting met spoed werd ik overgeplaatst naar het sophia kinderziekenhuis omdat het toch driegde een te vroeg geboorte te zijn
    Aangekomen in het SKZ had ik 4cm ontsluitin gik bleef aan de weenremmers tot een uur of 6 zakte mijn weeen en is er niet meer gekeken naar mijn ontsluiting omdat ik 4 cm bleef houden
    Ik werd wel voor de zekerheid op de verloskamer gelegd
    Mijn vriend ging om 10 uur naar huis omdat ik rustig bleef en mijn ween niet meer regelmatig kwamen en niet heftig waren.
    tot een uur of kwart voor 11 kreeg ik ween en toch wel weer regelmatig
    iets voor 11uur was er dienstwisseling zuster wilde net weg gaan maar ik moest braken waarbij gelijk en ballontje tussen mijn benen verscheen.
    Ik dacht eerst dat het het hoofdje was maar het warenmijn vliezen
    Werd direct overgelegd naar het verlosbed en mijn vriend werd gebeld die net thuis was gekomen.
    23:04 begon de bevalling en 23:15 werd Jendaya Faith geboren heel even werd ze op mijn buik gelegd en daarna weggevoerd ze is zoo klein.
    Ik was toen nog niet klaar de heftige persween kwamen weer dit keer ging het wat moeilijker en werd ik geknipt want hij had het moeilijk en wilde er niet uit komen doordat het zo langzaam ging daalde zijn harstlag en werd hij een hanjde geholpen de verloskundige verdween met heel zijn hand erind en moest aan hem trekken dit was echt heftig maar ik m oest doorzetten en persen om 23:24 werd Janilio Julio geboren
    Ze zijn veels te vroeg geboren en nog niet alles is rijp dus liggen ze in een conveuse.
    Al die draadjes ooeehh een ramp maar mijn 2 engeltjes doen het goed en papa en mama zijn superrr trots op hun.
    Snel groot groeien en dan mee naar huis :D
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allereerst van harte met je 2 ukkies, hopelijk groeien ze goed en mogen ze gauw naar huis.
     
  3. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jeetje heftig verhaal hoor!

    Pittig, het zal nog even duren voor je ze thuis hebt, maar.....als die dag maar komt! Toch? Lekker kangaroeën en knuffelen met je twee schatjes.....dus: gefeliciteerd!

    Bij mijn dochter op de afdeling lag een tweeling samen in een extra grote couveuse, liggen jouw kindjes ook samen?
     
  4. Babymomma

    Babymomma Lid

    30 mrt 2008
    22
    0
    0
    nee helaas ze liggen nog niet samen, als het wat beter gaat dan misschien mogen ze samen liggen maar voorlopig liggen ze apart.

    Ja lekker buidelen inderdaad doet hun goed en mama ook heel erg :D
    En hopen dat ze snel naar huis mogen...
    Heb nog een lange weg voor de boeg
     
  5. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi,

    gefeliciteerd:)

    geniet er lekker van:)

    en succes met de kindes...

    over een tijdje heb je ze heerlijk thuis... :)
     
  6. Saaya

    Saaya Niet meer actief

    Gefeliciteerd! :)

    Hoeveel te vroeg zijn ze trouwens geboren?
     
  7. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Tja, 36 weken is de magische "naar huis grens" hè, da's nog wel even.... Maar ja, net zo lang buidelen als het kan...deden wij ook, zaten soms echt de hele avond een beetje te snoezen op de tuinstoel met ons meisje op de borst, heerlijk. Dan lag zij lekker te slapen....en ik bijna ook, zo'n groot geluk! En jullie hebben mazzel, mijn man en ik moesten elke dag afspreken wie er mocht buidelen hahaha....jullie kunnen allebei een kindje knuffelen!
     
  8. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wouw heftig verhaal!

    Gefeliciteerd! Hoe vind je vriend het "vaderschap?"

    Aparte namen zeg! :)

    Heel veel succes verder.
     
  9. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als je ziet zou ze nu in week 28 zitten
    gefeliciteerd met je kindjes hopen dat alles goed blijft gaan
     
  10. Saaya

    Saaya Niet meer actief

    Oh ja, dom van me :oops:
     
  11. 4days

    4days Niet meer actief

    Jeetje, da's schrikken zeg! :eek: Maar zo te horen doen ze het naar omstandigheden erg goed? Van harte gefeliciteerd natuurlijk met het plotselinge ouderschap! ;) Kan me nog herinneren toen je net zwanger was, lijkt nog zo kort geleden! :eek: Hopelijk worden je kleintjes snel groot en sterk en mogen ze mee naar huis! :D

    Groetjes Cossy
     
  12. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Oefff meid wat een verhaal! In ieder gefeliciteerd met het wonder van je kindjes, geniet er lekker van en ik hoop dat ze snel bij jullie thuis mogen zijn.
     
  13. Tacha1987

    Tacha1987 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Gefeliciteerd met je twee wondertjes meid.
    Oef, zooo vroeg :( Hopelijk groeien ze heel goed e mogen ze binnekort mee naar huis!
     
  14. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Gefeliciteerd met je baby's meid!

    Hopelijk groeien ze goed en worden ze sterk, zodat ze snel bij jou thuis kunnen zijn!
     
  15. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hai hai,

    Hoe gaat het met jullie ukkies?
    Zijn jullie de schrik al een beetje te boven?
    Rustig aan he.

    Yvonne
     
  16. jessey

    jessey Actief lid

    18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo meid,

    ten eerste van harte gefeliciteerd met je 2 wondertjes. Ik brand een kaarsje voor jou en je pukkies dat je ze snel mee naar huis mag nemen. Het is echt geweldig een tweeling.

    Heel veel liefs jessey
     
  17. randi

    randi Niet meer actief

    in de eerste plaats van harte met je 2 ukkies meid, er gaat je nog een zware, emotionele tijd tegemoetkomen met 3 stappen vooruit en 2 achteruit maar blijf geloven en moed houden en ik brand een kaarsje dat ze snel naar huis kunnen zodat jullie dan op een meer ontspannende manier kunnen genieten van jullie gezinnetje
     

Deel Deze Pagina