Bloedverlies

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Merle5, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merle5

    Merle5 Nieuw lid

    20 jul 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Beste lezers,

    Morgen ben ik 5 weken zwanger. Voor ik mijn vraag stel is het denk ik goed om te weten dat ik tijdens mijn cyclus ongeveer 2,5 - 3 weken kan bloeden. Ik voel mijn eisprong, en mijn menstruatie is altijd heftig met veel stolsels/slijmvlies. Dit is al paar keer onderzocht, maar komt niks uit. Ook is mijn baarmoedermond van zichzelf ontzettend gevoelig, zodra bij onderzoek wordt aangeraakt doet zeer en gaat het bloeden. Kortom het hoort bij mij ;).

    Nu is het zo dat ik al weer sinds de eisprong aan het bloeden ben, niet zo veel als mijn menstruatie en het is echt sommige dagen te verwaarlozen. Vaak bij het plassen ontsnapt er wat bloed en bij het opstaan ook.

    Zo juist stond ik op had ik bloedverlies, en hele kleine weefsels/slijmvlies zaten er in het maandverband. Ik voel me verder beetje misselijk en erg pijnlijke borsten.

    Is het mogelijk tijdens je zwangerschap ook met bloedverlies kleine stukjes weefsel/slijmvlies te verliezen? De bloeding lijkt nu overigens weer gestopt.

    Ik hoor het graag :).

    Groetjes van Merle
     
  2. NSpreeuw

    NSpreeuw Actief lid

    26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Volgens mij kan dat inderdaad wel. Ik heb bij de vorige en de huidige zwangerschap ook bloedverlies gehad met stolseltjes in de eerste weken. En ik zou zeggen kijk naar mijn onderschrift ;)
    Als het niet meer wordt en je hebt er geen pijn bij, zou ik me er nog niet al te veel zorgen over maken.
    Hoewel ik weet dat, dat best lastig is.
     
    Merle5 vindt dit leuk.
  3. Merle5

    Merle5 Nieuw lid

    20 jul 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor de snelle reactie :)!
     
  4. Kinesteet

    Kinesteet Bekend lid

    13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hee Merle, wist je dat er iets te doen is aan een snel bloedende baarmoedermond? De gyneacoloog heeft bij mij een bevriezing gedaan, zeg maar zoals ze ook bij een wratje doen. Ik bloedde de hele cyclus door, met name na seks. Sindsdien nooit meer gebloed! En dat vind ik toch wel fijn hoor... :)
     

Deel Deze Pagina