Sport jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    En zo ja.... Wat voor sport?

    Ik ben sinds vd week weer lid geworden bij de sportschool en ga hier dan ook 4x per week weer naartoe :)

    Daar doe ik Zumba,RPM,loopband en dat soort dingen

    Wat doen jullie aan sport/beweging?
     
  2. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ben slechts sponsor van de sportschool :) zo heel af en toe haal ik het in mijn bol om te gaan en dan ligt het weer stil voor een maand of 2... Heb een abbo van 170 euro per jaar, maar blijft doodzonde. Ik tennis trouwens ook en dat doe ik wel met veel plezier :D hoelijk dat jij een betere doorzetter bent dan ik ;)

    Ik wil nu voor de vakantie wel weer iedere avond een stuk gaan wandelen in de hoop nog wat kilo's kwijt te raken ;)
     
  3. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Nee, ik doe niet aan sport. Ik HAAT 't. Elke keer neem ik weer een abonnement op de sportschool, maar uiteindelijk komt het er toch weer op neer dat ik ze gewoon aan het sponsoren ben. Dus mijn goede voornemen voor 2012 was om nooit meer een abonnement op de sportschool te nemen :D.

    Overigens scheelt het misschien ook wel dat ik het niet nodig heb om te sporten om op gewicht te blijven. Misschien als ik wel echt zou moeten sporten om mijn kleren te kunnen blijven passen dat ik meer een stok achter de deur had...
     
  4. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.370
    200
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Nee ik sport niet. Mijn beroep is mijn sport :D
     
  5. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik sport ook 3 a 4 keer in de week. Ik doe Zumba, Yoga, Steps en Cardio. Vind het heerlijk!
     
  6. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Toeval dat is ook mijn sport. + elke dag fietsend naar mijn werk .
     
  7. Ellamalou

    Ellamalou Fanatiek lid

    22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit doe ik in een week:
    2,5 uur fietsen
    2 uur spinnen
    1uur bbb
    1 uur bodysculpt
    1,5 uur lopen
     
  8. Islah

    Islah Niet meer actief

    Nee, zou ik wel willen maar gaat een beetje lastig met mijn astma.
     
  9. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    #9 Anakin, 3 jun 2012
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
    Ik loop 3 x per week hard.
    Heerlijke sport, binnen 5 minuten ben je de deur uit en lekker aan het rennen, voel me er een ander mens door!
     
  10. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    ja!. ik heb 3 kids hahahaha
     
  11. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Moet wel zeggen dat ik bij een behoorlijk dure sportschool zit 42,50 per 4 weken maar dan hebben we wel Robbert Havelaar van enjoy live (zondag rtl4) in de sportschool lopen hè haha
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    1x in de week bij de fysio.

    Het kriebelt wel enorm om weer te gaan voetballen moet ik zeggen... Misschien in september maar weer eens rustig op gaan pakken.
     
  13. Ja tennis..
    Soms paardrijden, hoop binnen nu en een paar jaar weer een eigen paard te hebben, mis het heel erg!
     
  14. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sinds 4 weken loop ik 3 keer per week hard. Daarvoor deed ik niks.
     
  15. Suzanne1984

    Suzanne1984 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ja ik geef 3 keer in de week hockeytraining aan de wedstrijdklasse en de jeugd die in de bond speelt.

    Sinds 2 weken ben ik hier tijdelijk mee gestopt ivm de zwangerschap. Maar als alles goed gaat en ik herstel goed van de zwangerschap ga ik in oktober weer verder.
     
  16. Snowy09

    Snowy09 Actief lid

    13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Voor de zwangerschap deed ik 2 keer per week 1 uur zumba ! Ben met 9 weken ofzo gestopt door andere gezondheidsredenen.
    Na de zwangerschap wil ik zeker weer gaan sporten. Alleen geen idee wat. Mis zumba erg dus we zien wel:D
     
  17. Does81

    Does81 Bekend lid

    26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Pilates 1 keer in de week. :) Niet bij een sportschool, maar bij een sportvereniging, waar het vrouwtje (fysiotherapeute/gyneacoloog zuster overdag) het zaaltje afhuurt elke week. Vind het geweldig om te doen. Voelt er niks van op de avond zelf, maar dan de rest van de week...au au au haha! Maar heerlijk!
    Tenniste vroeger ook, maar helaas op moeten geven vanwege dequarvain. Hopelijk kan ik het op een dag nog eens doen, gewoon voor de gein.
    En natuurlijk bijna een uur elke dag wandelen met de hond, als ik er zin in heb over de heuvels, anders op de asfalt paden haha!
     
  18. jongmam

    jongmam Bekend lid

    17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik wil wel maar ik kan niet.
     
  19. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    2x in de week volleybal (kom ook net terug van Ameland, openlucht tournooi)
    en 2x in de week fitness, verder zoveel mogelijk fietsen, lopen en achter de kinderen aan rennen ;) Volleyseizoen is bijna over en dan ga ik 3 a 4x naar de sportschool. Dat moet ik wel anders zijn mijn spieren niet sterk genoeg en krijg ik luxaties
     
  20. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Niet meer, heb wel veel aan sport gedaan, ongeveer 20 uur in de week dansen. Ik heb nu 3 kindjes en dan kom je er gewoon niet meer echt aan toe. Ben dus wel thuis heel de dag in beweging. En we zijn aan het oefenen voor de 4e, dat is ook sport hahaha :p
     

Deel Deze Pagina