vanaf eisprong bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door lieni44, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,

    ik zit een beetje in de rats...
    ik heb deze al een keer geplaats bij zwanger worden maar niemand kan er wat over zeggen.
    misschien dat jullie mij wel kunnen helpen.

    na mijn vermoedelijke ei verloor ik roze bij het afvegen. dit ging gepaard met ongi pijn. dit bleef de hele week zo..
    nu was ik zaterdag op een feestje en toen voelde ik druk op mijn onderkant ik ging toen maar even naar het toilet en toen liep bij het plassen het bloed eruit. net zoals je neus kan bloeden. er zaten kleine stolsels bij. . mijn nod is pas zondag... nu wordt het steeds erger en de pijn blijft in de buik


    wat kan dit nu zijn?

    ikw as maar 1 1/2 dag ongesteld zou het kunnen zijn dat dit opruimen is of gaat er wat goed mis.
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Klinkt alsof er toch iets is mis gegaan.
    Helaas kan ik dat niet met zekerheid zeggen of in je buik kijken maar het is wel vreemd.
    Vroege miskraam misschien.
     
  3. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das moeilijk te zeggen , elk vrouwenlichaamis zo anders.
    Misschien heb je inderdaadv een vroege miskraam gehad , misschien was het een innesteling ..
    Je kunt hier je vraag ook bij een verloskundige stellen , krijg je best snel antwoord op , missvhiendat je ze daar wel kunnen helpen !


    Succes!
     
  4. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja ik zou het ook even navragen, dan weet je (hopelijk) een beetje wat er aan de hand was.

    Succes meid!
     
  5. Bianci1973

    7 aug 2008
    13
    0
    0
    Hoi Linie,
    Ik ken het....heb dat elke maand zo ongeveer. Als ik geluk heb komt het iets later. Ik heb dus ook vaak na dag 12 (eisprong) totaan menstruatie bloedverlies, donkerbruin, roze en helder rood.
    Vorige week moest ik naar gyn. en dat maar es gevraagd, want zat me niet lekker en niet bevordelijk voor een zwangerschap.
    Hij deed er heel nonchalant over en zei dat het vrij normaal was. Zeker omdat het NA de eisprong is en niet ervoor. Voel namelijk mijn eisprong altijd goed. Hij zei mocht je zwanger zijn dan zal dat bloedverlies stoppen en dat klopt ook eigenlijk wel, want toen ik van mijn eerste kindje zwanger was was dat ook voor mij een teken dat ik wel eens zwanger kon zijn!
    Heb ik nu weer.....nog geen bloedverlies en zit op dag 15....kun je nagaan heb nu al hoop!
    Dus ernstig is het niet....maar wel vervelend!
    Liefs
     
  6. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hallo

    bedankt voor het antwoorden.
    ik heb altijd maar een paar dagen last van mijn ongi
    best lekker maar nu is het echt de andere kant. getver ben ik straks 2 weken ongi en dan 2 weken niet. het gekke is dat ik de afgelopen 4 maanden niet gehad heb. kan dat ineens komen?
    Bianci dus het betekent dat ik nu niet zwanger ben.
    had er al geen vertrouwen meer in op deze manier.
    nou hopen dat het voor jouw goed blijft gaan deze keer. succes!
     
  7. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,

    ik wil deze topic toch even bijhouden zodat andere er wat aan hebben mochten ze het zelfde probleem hebben.
    ik moest gisteren ongi worden maarja dat ben ik nu al een week. en erg ook
    heb op advies van de verloskundige een test gedaan en deze is positief. dus er heeft wel wat gezeten. wanneer moet het bloeden ophouden als het een miskraam is geweest?
     

Deel Deze Pagina