Borstvoeding aan je eerste kindje....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lenthe87, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2009

    MG2009 Niet meer actief

    Zwaai zwaai.. ik ben dr nog hoor... maar zoonlief heeft bedacht dat ie 's nachts niet meer wil slapen en zeker niet op zn eigen kamer. Dus ik ben zeer moe... Hij was altijd een goede slaper, maar na zijn oorontsteking is ie dat blijkbaar vergeten :x
     
  2. Lenthe87

    Lenthe87 Bekend lid

    9 dec 2009
    916
    1
    16
    @MG2009; Ohhh wat vervelend meis..... Is die oorontsteking lang geleden? Mss issie wel bang? want hij had er vast last van als hij op z'n oor lag. Kan me er dus iets bij voorstellen, arme schat. Waar slaapt hij dan als hij niet in z'n bed wil?? Lastig, kost jou zo ook veel energie natuurlijk.....
     
  3. MG2009

    MG2009 Niet meer actief

    Ik wil hem er niet aan wennen om bij ons te slapen (hij is tenslotte niet ziek meer), dus ik blijf hem steeds troosten en weer neerleggen (hij gaat steeds staan en zitten). Erg vermoeiend, want slaap zelf dus bijna niet.

    Oorontsteking was afgelopen weekend over.
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    @mamamirthe: ja, hier lijkt het weer goed te gaan! Ze is weer lekker vrolijk en valt weer makkelijker in slaap. Hier slaapt ze overdag nog wel vaak beneden. Alleen als mijn zoontje heel lawaaiig is leg ik haar boven, is voor haar geen probleem.

    Op het kdv niet zo goed gegaan. Omdat ze haar de eerste keren maar 2 keer een flesje gaven had ik een schema meegegeven dat ze max na 3,5 uur een flesje moest hebben. (flesjes van 130 ml). 1 dag goed gegaan, maandag ging mijn man haar ophalen lag ze te huilen in een wipstoel. Hun commentaar, ja, ze had eigenlijk een flesje moeten hebben.. Ja, geef die dan zeg! Ze had in totaal 260ml gehad over bijna 10 uur, dat is toch bijna kindermishandeling. Het is niet dat ze niet wilde, ze deden het gewoon niet. Had er gewoon wel 5 uur tussen gezeten.
    Nou ja, je snapt wel dat ik zo'n beetje ben geflipt en als het morgen niet in 1 keer goed gaat dat ik een officiële klacht indien. Met mijn zoontje is er ook al eens iets niet goed gegaan.

    @mg: balen dat de kleine zo goed slaapt, ik weet hoe vermoeiend het kan zijn. Het hoeft niet aan de oorontsteking te liggen hoor, het is vaak ook een fase met deze leeftijd. Succes in elk geval!
     
  5. MG2009

    MG2009 Niet meer actief

    Suus, thanx voor het hart onder de riem!
    Enne :$ echt schandalig van het KDV!!!!
     

Deel Deze Pagina