Borstvoeding en flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Jade, 21 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Hallo,

    Heb een vraagje.
    In de eerste weken dat de kleine geboren is wil ik het liefst borstvoeding geven.
    Na mijn zwangerschapsverlof wil ik weer volledig gaan werken en dus borstvoeding gaan combineren met flesvoeding...
    Eigenlijk om twee redenen: de overgang en gewenning naar flesvoeding en het feit dat vaders dan ook voeding kan klaarmaken en geven.
    Ten tweede omdat ik een vrij pittige baan heb waar ik mezelf niet echt tussen de bedrijven door zie afkolven danwel gebroken aankomen omdat ik de nacht op was voor borstvoeding te geven....nu weet ik wel dat dit gaat spelen, maar als ik het kan reduceren, dan doe ik dat natuurlijk...

    Hebben jullie hier ideeen over? Kun je na een bepaalde periode borstvoeding geven ook flesvoeding erbij geven (er even vanuitgaand dat er voldoende voeding uit de borst komt, want dat is ook nog maar de vraag natuurlijk)

    Alvast enorm bedankt!!!

    Jade
     
  2. Patricia

    Patricia Lid

    13 apr 2005
    36
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    alkmaar
    Als ik me niet vergis heb je recht als je borstvoeding geeft om elk dag deel een half uur te kunnen kolven. ook al zeggen ze van niet. Maar borstvoeding en flesvoeding moet je toch op den duur gaan combineren als je wil overstappen op flesvoeding.
    Misschien helpt dit je wat.

    Groeten Patricia
     

Deel Deze Pagina