Borstvoeding geven zo gevoellig pijnlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Memommy, 10 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SANne1987

    SANne1987 Actief lid

    11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo bij het lezen hier komt bij mij het pijnlijk gevoel ook weer terug. Wat heb ik de eerste dagen afgezien. De aanhap was super pijnlijk en na 4-5 minuten begon die pijn weg te zakken. Maar dan liet dl weer niet los waardoor ik met m'n vinger de vacuüm moest verbreken. Omdat ik toen daar nog zo onhandig in was prikte ik met m'n nagel constant in m'n tepel. M'n gevoelige tepel!!

    Maar na een weekje (nog niet eens denk ik) merkte ik dat de pijn steeds minder werd. En uiteindelijk was het een verademing. Dl heeft 8 maanden lekker mogen drinken van m'n witte goud. Heb vaak gevloekt en gehuild dat ik wilde stoppen maar nu ik terugkijk was het een prachtige tijd. Ik heb haar 9 maanden bij me gehad. Laten groeien van de kleinste millimeter tot 50 cm. En na haar geboorte heb ik dit zelf verder kunnen zetten. Tot dat ze ruim 65 cm en 7,5 kg was. Stiekem voel je e dan een oersterke vrouw.
    Op naar ons volgende bv-avontuur. En sowieso weer 8 maanden. Gegarandeerd met veel tranen maar veel liefde.

    (Waarom m'n verhaal: omdat ik iedereen zou willen overtuigen van probeer het! En zet 2 weken door. Het is de moeite waard dat lees je!)
     

Deel Deze Pagina