Bouwbedrijven buren blokkeren straat

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 25 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Hoi!

    Allereerst, ik heb een slecht humeur, dus ben wat hittepetitterig :p maar ik moet echt even weten of ik nou gegrond pissig ben, of mn hormonen een loopje nemen :p

    Onze buren (jaja de lieve zeikende buren ;) ) Die gaan verbouwen. Dikke vette prima, 6 weken kabaal maar mij heb je dr niet meer. Waar ze mij wel mee hebben, is dat er constant bouwbedrijven (de bouw start morgen, maar in de afgelopen weken/maanden zijn er regelmatig bedrijven langs geweest om dingen te bespreken etc.) welke constant bij hun voor de oprit parkeren. Alleen, het einde van de straat, eindigt in onze beide onze oprit. Dus, als er weer zo'n henkiepenkie voor HUN oprit gaat staan, kom ik er niet meer uit. Als ik een twingo had gehad nog net, maar ik heb een jeep, dus nee dat lukt niet.

    Nu sprak ik dr vorige week, zei ze van de komt een bouwkeet bla bla hoop dat je dat niet erg vind en t kabaal enzo, nee dat boeit me niet was mijn antwoord. Maar ik heb wel aangegeven dat ik er helemaal wild van wordt dat er steeds mensen mijn uitrit blokkeren, en als ik dus weg wil, ik eerst bij hun aan moet kloppen en vragen of ze aub hun auto weg willen halen want ik wil er langs (zelfs al 1 gehad met zn grote waffel die me aankeek en zei ;maar ach mevrouwtje, zo goed kunt u toch wel sturen dat u daar langs kan'.) Ze zou er op gaan letten, en het doorgeven.

    En Verdult, wat schetst mijn verbazing vanmorgen, WEER zo'n loeder die dr staat. Goddank was mn zoon moe, en heb ik m in bed gedaan ipv dat we weggingen, maar anders had ik dus weeeeeer aan kunnen bellen en vragen of ik aub mn erf mag verlaten. Het stomme is ook, het stukje weg naar onze huizen is doodlopend dus met hun en ons erf, maar is ook maar 25 meter verwijderd van openbare parkeerplekken waar echt ruimte genoeg is. Dus tis echt pure luiigheid dat ze de auto gewoon bij mij op de stoep neer pleuren.


    Oke, ik ben dus pissig. mn man vind mij een jankerd. En ik ben ondertussen in staat om een deuk in die rot auto te trappen. Maar gezien ik nog wel na kan denken, realiseer ik mij dat dat niet zo heel lief en netjes is.
    Dus, hoe pak ik dit aan? Weer vermelden? Blijven vragen als ze dr staan of ik dr langs mag? Wel die deuk erin trappen? Of de politie bellen ofzo.

    Help :(
     
    Youtan, Marchella, Popidepi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Dr is ongeveer nog 1.5 meter (ietsje minder) over aan de linkerkant om langs te gaan. De fiets is dus geen punt. Maar mijn auto past daar dus niet door.
     
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Haha, ik moet wel heel erg lachen om de manier van schrijven. Die hormonen doen rare dingen. :roflmao:

    Tja, ik zou er ook echt niet blij mee zijn als mensen mijn oprit telkens zouden blokkeren. Per slot van rekening Heb jij gevraagd aan je buren dat niet meer te doen omdat jij er met de auto niet meer uit komt.
    Zonder hormonen had ik na verloop van tijd ook de neiging om eens even lekker een trap tegen de auto aan te geven of natuurlijk er gewoon met de sleutel langs te gaan en er een berichtje op te krassen. (Grapje!:D)

    Ik zou gewoon weer naar de buurvrouw gaan en het weer melden. En anders op de mannen zelf afstappen en het bespreken.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  4. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik zou daar zelf ook pislink van worden, zéker na al het gezeik van jouw buurvrouw richting jullie.

    Ik snap alleen die foto niet? Waar is nou jullie oprit?

    Wel mooie huizen zo, met die rieten daken...
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    pionnen met een lint neerzetten:roflmao:
     
    Popidepi vindt dit leuk.
  6. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    volgens mij komt TS door de houten hekjes binnen.....

    De weg loopt links achter het linker houten hekje en tussen dat busje



    @TS kan die renault niet een stukje naar voren en dat busje dus ook?
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  7. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik zou gewoon de auto voor je uitrit zetten, dan kan jij er in elk geval uit!
    Echt irritant!!
     
    puzzelstukje, Syane, Zara75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. louan

    louan Niet meer actief

    Zet een grote kruis op de plek van jouw uitrit.

    Of een bord plaatsen met uitrit vrijlaten svp.
     
    Angel1980, famofthree, Manque en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    Ik zou mijn auto parkeren waar zij hem telkens neer zetten. En bij jezelf een fiets of zo. Gewoon alle manieren blokkeren. Laat ze maar een ander plekje zoeken.


    Leuk hè hormonsters! Zou der nu ook pislink om/van worden hoor Haha
     
    Uuz vindt dit leuk.
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dat bij die mannen geef ik ook telkens aan, of ze nou zelf niet snappen dat dit niet heel erg handig is. hun antwoord 'ja maar ik ben met een uurtje wel weer weg mevrouw'. Dus daar kom ik echt niet ver mee :(

    Het vervelende, toen wij vorig jaar aan het verbouwen waren, wees ik mijn werknemers (om ze zo ff te noemen) erop, nee op de dam, of je zet m weg, geen gedonder voor de buren.

    De eerst volgende keer maak ik eerst weer een foto, en loop dan maar weer heen :(

    Oh en mn typen, ik ben ook zo pislink, kan me dr zo gruwelijk kwaad van maken dat die mensen het nadenken vermogen van een uitgestorven dodo hebben :p
     
    maartje84 en Eva2011 vinden dit leuk.
  11. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ja gaaf he <3 ik hou ook van mn huis.

    Onze oprit is daar tussen dat houten hekwerk door, je ziet dat de bosjes van de buren schuin loopt. Onze poort staat op ons erf, dat kleine hoekje is recht van overpad. Hun hek is dat gietijzeren hek, die recht loopt in lijn met onze houten hekwerk. Dr moet nog een schutting tussen, maar wij zijn in afwachting van gebroken asfalt, zodat wij eindelijk ons parkeer deel kunnen afmaken, en daarna het hek erin kunnen zetten. Gedoe :p
     
  12. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Zeker kan dat :p Dat is ook het punt. We hebben allemaal een flink erf, zij ook ruim 900 m3, dus ruimte genoeg om de auto te verschuiven. Maar dat doen ze niet, ze flikkeren m gewoon zo hop tjop op de straat want er leeft toch verder niemand dan hun zelf? :p

    En idd, wij komen door die houten hekken binnen (ruim 4.5 meter breed trouwens haha:p)
     
  13. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik dacht ook al aan zo'n bord. Mag ik dat zomaar plaatsen?
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  14. louan

    louan Niet meer actief

     
  15. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Haha ja heerlijk, ik kan dan nog sneller opgefokt worden haha :p

    En als ik mijn auto op die plek neerzet, kunnen mn buren niet meer van hun erf af, dus dat kan ik gewoon niet maken. Het enige wat ik dan kan doen, is mijn auto op de openbare parkeerplek 25 meter verderop neer zetten.

    En dat weiger ik, ik heb Verdult een erf gekocht van jewelste, om mn auto op mn eigen terrein te parkeren :p Ik ga dan niet met kind en boodschappen dat stuk steeds sjouwen.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  16. louan

    louan Niet meer actief

    Zou het niet weten maar je geeft zo wel vriendelijk aan graag de uitrit vrij te laten. Ik denk echt dat het gaat helpen.
     
  17. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ow hier zou ik ook van over de
    Flos gaan. Zelfs zonder hormonen. Luie varkens die werklui, zet je bus gewoon ff op de parkeerplaats. En dan zeggen “
    Ik ben dr maar een uurtje”

    Ja und? Al ben je dr zes jaar, opbokken met die stink karren
     
    Kuki, sweetL, Lilium en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.885
    7.594
    113
    Ik zou gewoon de kliko of de groene bak er meer zetten, of mijn auto over dwars of zo. Dan moeten ze maar bij jou aanbellen als ze er langs willen.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  19. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Aaahhhrrrgg! Buren!

    Misschien vriendelijk de buurvrouw vragen ruimte op haar oprit te maken als ze iemand verwacht zodat die auto er ook bij kan, of vragen de werklui iets verder terug te parkeren zodat jij niet continue die kant op hoeft om te vragen ruimte te maken als je weg moet....

    Maar eerst ff rustig worden hahaha....
     
  20. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    PS. Je zal maar een noodgeval hebben en naar het ziekenhuis moeten!

    Nee joh, ik wacht wel een uurtje tot je weg bent kerel!
     
    Marchella en maartje84 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina