boxspring als kinderbed ??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miran6, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran6

    Miran6 Actief lid

    31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ,

    We zijn al aan het rondneuzen voor een grote bed voor mn zoontje.
    Hele leuke gezien, getwijfeld tussen een peuter- en 1persoonsbed.
    Maar het gaat een 1persoons worden.

    Nu kwam mijn man op het idee om naar een boxspring te kijken.
    Wij slapen er heerlijk op, en mn zoontje als hij ziek is ook ;).

    Wie heeft ook een boxspring als kinderbed ?? En bevalt het ??
    Offff hebben jullie er gewoon een mening over ??

    Alvast bedankt !!
     
  2. Miran6

    Miran6 Actief lid

    31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand ??
     
  3. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    tja het lijkt mij niet makkelijk waar laat je de uitval beveiliging?

    en heb een peuterbedje met een hogere rand genomen en ik ben er iedere dag nog dankbaar voor want ik vind mijn zoon regelmatig tegen de zijkant van het bed aan als die rand er niet had gezeten wat hij er gegarandeerd uit gestort
     
  4. Miran6

    Miran6 Actief lid

    31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je voor je reactie :) mn man is wel een beetje handig, ook met meubels, dus daar ben ik niet zo bang voor. Anders wat dikke kussens op de grond, dan leert hij het meteen
     
  5. michl

    michl Lid

    14 sep 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 2,5 slaapt idd in een boxspring! Gaat heerlijk!
    En voor de beveiliging heb ik dream tubes. Dat zijn opblaasbare lange dingen die je in het hoeslaken stopt zodat je twee rollen aan de zijkant hebt. Hij slaapt fantastisch in zijn mooie grote bed. En je kunt dat hoeslaken en die rollen, leeggelopen natuurlijk, ook mooi meenemen als je uit logeren gaat bijv of op vakantie. Nooit meer een camping bed!
    Succes!
     
  6. Miran6

    Miran6 Actief lid

    31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Michl...wat een goed idee zeg die dream tubes...nog nooit van gehoord of gezien. Is het wat ?? En heb jij ook die speciale lakens er bij ?? Of kunnen ze ook onder een gewone laken ??
    Mn zoontje heeft aan 1kant een muur...dus zou er maar 1 hoeven te gebruiken. Ze kunnen er in princiepe nog wel over heen klimmen, maar in hun slaap er niet uit rollen
     
  7. michl

    michl Lid

    14 sep 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij slaapt nog in een slaapzak voorlopig. Maar ik vind het dus een mooie oplossing, het werkt hier prima. Ik heb 2 hoeslakens waar die tubes dus in kunnen. O wacht, je bedoelt of die tubes ook onder een gewoon hoeslaken kunnen? Nee, dat kan niet. Je koopt die tubes met een speciaal laken erbij. Inderdaad, ze kunnen er niet uitrollen, wel klimmen maar mijn zoontje doet dat niet, het brave kind ;).
     
  8. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Heb er geen ervaring mee maar ik had toevallig gisteren ook nog tegen me man gezegd dat ik over 3a 4 jaar weer een nieuwe boxspring wil en deze dan voor onze dochter wil gebruiken..:p
     
  9. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Je kind in een boxspring voor 2 personen??? haha.. zie je kind al liggen, of eigenlijk niet. Je moet haar zoeken.... ;)
     
  10. Miran6

    Miran6 Actief lid

    31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff vandaag een geweldige reactie van Ikea gehad ... NOT.
    Oke ik moet er niks van aantrekken, doe ik ook niet, maar het had daar wel iets klantvriendelijker mogen gaan vandaag.

    Heel lang verhaal, over en weer gepraat, maar boxspring raden ze toch echt af onder de 5 jaar.
    En mn zoontje moest een synthetische matras hebben. Een binnenvering kon ook echt niet gewoon. Terwijl ze 1 binnenvering hebben, die super zacht is, dus perfect voor jonge kinderen.
    Maar goed...ik vraag nu regelmatig aan mensen wat ze van een boxspring vinden met jonge kinderen. Ik heb tot nu toe weinig positieve reacties gehad.
     
  11. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Uuh, onze boxspring zijn gewoon 2 'losse' bedden die alleen aan het hoofdbord aan elkaar vast zitten, dus als we het hoofdbord eraf halen zijn het echt gewoon 2 losse bedden. Daar is toch niets geks mee? ( Bovendien slaapt mn dochter overdag en 't begin van de avond altijd midden op ons bed, lekker de ruimte !)
     
  12. michl

    michl Lid

    14 sep 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    \

    Ach, denk dat je gewoon van jezelf uit moet gaan. Ik heb me nooit afgevraagd of het evt. NIET zou kunnen eigenlijk. Wat een onzin. Toch een super luxe bed voor een kind? En als het niet lekker lag, zouden we het wel merken door tussendoor wakker worden bijv. Hij slaapt als een os. Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is. Als hij 5 is, zou een boxspring opeens wel goed zijn???? Ooit zo'n onzin gehoord? Weet je, ik woon in Afrika, en als ik dan dit lees.... hier zou elk kind een gat in de lucht springen met zo'n bed.... Succes met beslissen!
     
  13. AHzondag

    AHzondag Niet meer actief

    wat ik me afvraag waarom zou een bedhekje niet gewoon onder een boxspring kunnen? volgens mij heb je genoeg soorten en er zal vast wel een zijn die er onder kan.
     

Deel Deze Pagina