Boxzak handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door NiekeKris, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.506
    8.355
    113
    Bij J. heb ik er geen gekocht, omdat het me niet handig leek. Maar nu met nr. 2 op komst, vraag ik me toch af of ik misschien geen ongelijk heb en of het misschien niet toch handig is: een boxzak? Ze worden immers zoveel verkocht...dan moet er toch wel iets handig, nuttig of weet ik het wat aan zijn, toch? Of is een bak toch veel handiger om het speelgoed in op te bergen?

    Iemand die ervaring heeft met zo'n boxzak en die zijn mening er over kan geven?
     
  2. Speentje

    Speentje Fanatiek lid

    13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij hebben een boxzak en ik vind het wel handig. Op een gegeven moment had ik zo veel van dat kleine babyspeeldgoed dat ik een beetje wilde kunnen afwisselen. Zodoende zocht ik een manier op dat speelgoed op te bergen zodat ik er ook weer makkelijk bij kon. Heb dus uiteindelijk een boxzak gekocht, maar had natuurlijk net zo goed een speelgoedkist kunnen kopen, maar vond het ook wel leuk staan, dat speelde ook wel mee.

    Verder vind ik het nu ook wel handig om het speeldgoed van de oudste gescheiden te houden van de jongste.
     
  3. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij hebben er ook 1 en ik vind het wel handig!
    Al ligt er nog wel heel veel los in de box hoor maar ook een deel in die zak, makkelijk met afwisselen en altijd bij de hand!
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb er geen,maar lijkt me ook niet handig.Bij Levi begonnen we met een mandje naast de box. Toen hij een half jaar was paste het er al niet meer in ( sinterklaas kwam tussendoor langs ;) ) Inmiddels woon ik in een Bart Smit :D en weet ik uit ervaring dat een goed opbergsysteem ( op de groei ) een stuk handiger is.
     
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Ik heb geen lade onder de box dus hier ook een boxzak voor het kleine spul. een deel ligt in de box en de rest in de zak.
    nu is ze 8 maanden en heeft ze wat grotere speeltjes. die liggen in een aparte kast. de rest ligt op haar kamertje.
     
  6. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben er ook 1, ideaal ook om nu de speeltjes gescheiden te houden :)
     
  7. Sjenny

    Sjenny Bekend lid

    24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Wij hebben een kat en als er een open mand ofzo bij staat krijg je overal haren in! En ik vind het leuk staan! :)
     
  8. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Wij hebben er ook een. Ik vind het ideaal want ze heeft hopen speelgoed en op die manier is het netjes opgeruimd. Ook wisselen we daardoor af.
     
  9. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik had er geen 1 maar bij de volgende zou ik er wel 1 willen hebben
     
  10. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Je hebt me op een idee gebracht: ik ga er straks eens even 1 maken (ik heb het boxkleed en het voedingskussen ook zelf gemaakt, dus ik vind het wel mooi om dan een bijpassende zak te hebben!
     
  11. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Ja, ik had er bij beide kindjes één. Handig om speelgoedjes in op te ruimen (moet nooit teveel in de box hebben liggen ivm teveel prikkels)
     
  12. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vond het op zoch wel handig. Een losse kist ofzo neemt toch weer extra ruimte in beslag op de vloer. We gebruiken de boxzak inmiddels niet meer aan de box. Hij heeft namelijk zoveel speelgoed dat het toch niet meer past. Wij hebben inmiddels een tent ;) in de woonkamer staan waar zijn speelgoed in staat. De boxzak hangt nu aan het traphekje op de overloop. Daar gooi ik nu was in. Onze wasmand staat op zolder en ik eb meestal geen zin om voor elke sok de trap op te lopen. Dis nu spaar ik het op in de boxzak en neem het in één keer mee.
     
  13. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Ook handig alternatief straks! Die ga ik onthouden.
     
  14. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.506
    8.355
    113
    Handig alternatief inderdaad. :D

    @Anna27: Ik ben er ook over na aan het denken om hem zelf te maken. :) Maar ik vind het onzin om iets te maken als ik er niets aan ga hebben, vandaar dat ik het toch eerst maar even vroeg. :)

    Op de kamer van de baby hebben we in principe een kast met vier bakken met het babyspeelgoed...kan dus op die manier ook wisselen. Alleen dan moet het wel steeds van boven naar beneden... Ik ga nog even bedenken of ik dat handig vind of niet. :)
     
  15. misa

    misa Niet meer actief

    Ik vond het erg handig en had er eentje voor nog geen 10 euro bij de kruidvat gekocht.
     
  16. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb al een paar keer met het ding in mijn handen gestaan en steeds dacht ik "Nee, ik heb hem niet echt nodig" maar ben nu toch weer geprikkeld stiekem ;).

    We hebben een box met lade waar onderin pampers, doekjes, hydrofielen, spuugdoeken, slabbers, snoetenpoetsers enz liggen (geen speelgoed) en achter in de kamer een speelkleed met een speelgoedkist er naast waar nu het overtollige speelgoed in zit (oke, de box en het kleed staan daarnaast ook nog veel te vol eigenlijk, zucht...). Dus eigenlijk heb ik er geen nodig, maar toch is het wellicht ook wel weer handig voor het wat kleinere speelgoed, ofzo ;)
     
  17. Mom2Boys

    Mom2Boys Bekend lid

    12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Wij hebben ook een boxzak en vinden het ideaal. Nu heb ik m even opgeborgen voor de 2de en zodra de box staat, gaat de boxzak er weer aan.

    Hij is groot en zo blijft de box ook netjes, alles is snel opgeruimd in de boxzak. Die van ons heeft ook een rits binnenin aan de achterkant en daar bewaren we alle boekjes van oa de kinderwagen en andere gebruiksaanwijzingen (we hebben hem gekocht bij de Prenatal)
     
  18. belgischemama

    belgischemama Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ook al paar maal vast gehad... en dan denk ik heb een speelkamer met een heel opbergsysteem waar ik het speelgoed kan in doen maar dan moet ik de hele tijd heen en weer lopen...
    mss dat ik het wel als cadeau vraag.
     

Deel Deze Pagina