Briefje ceremoniemeester trouwkaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem4, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Samen met nog iemand anders ben ik de ceremoniemeester van mijn beste vriendin en verloofde hun bruiloft.
    Nu willen we een begeleidend briefje bij de trouwkaart doen waarop staat dat er een korte! gelegenheid is voor stukjes/liedjes etc en indien ze wat willen doen of ze dit dan aan ons door willen geven.
    Ook willen we de mensen in het kaartje vragen iets voor het bruidspaar mee te nemen (zijn we nog aan het bedenken, iets kleins in ieder geval).

    Allemaal hartstikke leuk, maar ik ben echt inspiratieloos hoe ik dit netjes en concreet op papier moet zetten.

    Wie o wie heeft er nog tips, ideeën of voorbeelden? Op internet is helaas niet veel te vinden.
     
  2. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.808
    389
    83
    whaha lees mee. hier zelfde probleem alleen willen ze hier geen stukjes
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Wij hebben een boom gekregen van hout waarin iedere gast een kraslot met wens erop heeft gehangen. Aangezien mijn man ooit bij ceremoniemeester als grap heeft aangegeven graag een geldboom te willen.
    Wij hadden zelf t idee voor een wensboom.
     
  4. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.824
    2.675
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik had via het bruidspaar alle emailadressen van iedereen die kwam. Een stuk makkelijker als een briefje bij een trouwkaart.
     
  5. Evia

    Evia Bekend lid

    11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Beste feestgasten,

    Piet en Puk gaan bijna trouwen! Om dit feest zo gezellig en gestructureerd mogelijk te laten verlopen, willen we jullie vragen eventuele stukjes kort te houden en deze vooraf door te geven aan ons. Stuur een mailtje met je plannen naar: ............

    Als verrassing voor Piet en Puk willen we jullie vragen allemaal een ...... mee te nemen. Deze verrassing kan daar en daar afgegeven worden en zal uiteindelijk als gezamenlijk cadeau worden aangeboden aan het bruidspaar.

    Zijn er nog vragen, dan kunnen jullie ons bereiken op:

    Lieve groeten van de ceremoniemeesters


    Zoiets?

    Is wel echt een tip om te noemen dat je de stukjes kort wilt hebben, mensen walsen daar graag overheen. En ook het aangeven waar de gasten hun verrassingskadootje kunnen afgeven is iets wat handig is. Anders zal de helft van de feestgasten het verrassinskadootje ook aan het bruidspaar geven. Tenzij dat is wat je wilt natuurlijk.

    Tip voor een verrassing: een relax-pakket of ontspan-pakket, wat het bruidspaar wel verdient na al het geregel. Ik heb afgelopen augustus een bruiloft ge-ceremoniemeesterd en de gasten meegegeven dat we het bruidspaar een pakket willen geven waar ze nog lang ontspannen avondjes van zullen hebben. Ze kregen allerlei wijntjes, chocolaatjes, kaarsjes, etc. Erg leuk :)

    Succes met de organisatie!
     

Deel Deze Pagina