moeilijk zwanger worden na een mirena !.....wie nog meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamasabrina, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallo dames

    ik zit er best wel mee en wil wete of der nog meer dames er zijn die pas na lange tijd zwanger raakte na verwijderen van een spiraal

    en hoelang het duurde?

    zegge dat je meteen vruchtbaar bent ...? vind maar gek :rolleyes:

    ben nu 1jaar verder na verwijdere van sipraal en nog niet zwanger

    en van me eerste raakte ik door de pil heen zwanger :(

    ben gewoon bang dat die rot spiraal iets verrekt daar binne heeft omdat ik der veel last van had ...

    dus zijn er meer mensen die een negatieve verhaal hebbe van de mirena
    zou ik dat graag willen weten :)

    zou dat ik wat wijze word en volgende maand ffe na de dokter stap dat die maar even een ego laat make van me baarmoeder...

    maarjah moet vandaag ongie worde :evil: maar denk wel dat ik weer ongie word merk ik aan me pijnelijke nod boobs aleen veel last van me lieze en trekkerige gevoel in me onderbuik bij me darme ? maarjah wachte op die rot duivels whahaha

    thanks voor de reactie grtjes
     
  2. mammiekaatje

    6 dec 2008
    29
    0
    0
    Yep ik heb ook een mirena gehad 5 jaar lang en ben nu ook ongeveer 2 jaartjes bezig.
    Je schrijft dat je er veel last van hebt gehad waarvan precies van het er uithalen en dan nadien of toen je hem in had?
    Hoe lang heb je hem gehad?

    groetjes
     
  3. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hey hey :D

    ik heb hem ongeveer dik 3 jaar gehad eerste jaar niet zoon last gehad!

    maar daarna voelde ik hem steeds zitte en steke ,kon gewoon geen gesellig vrij partij hebben want deed egt zo zeer in me buik !
    dacht een keer zwanger te zien met de mirena erin
    maar was niet zo want had bloed late prikken ?

    de pijn werd erger dat ik hem heb late verwijdere ! was het egt zat

    ben nu 1 jaar besig en loop gwn met de gedachte zou de mirena iets geraakt hebbe of zo maar ik heb nooit een ego gehad met de mirena erin of erna ?!

    maar ben blij dat die eruit is want heb niet meer zoon last van me onderbuik pff :) en pffffffff 2 jaar lang das wel lang jah heb je al een kindje en hoe lang duurde dat voor dat je zwanger was ?

    tenzij je nu voor de eerste gaat :) vriendelijke groetjes xx
     
  4. mammiekaatje

    6 dec 2008
    29
    0
    0
    Hoi,

    Ja ik heb al een kindje en toen dertijd gebruikte ik de pil.
    Na de zwangerschap heb ik de mirena laten zetten en ik had ook altijd erg last ervan.
    Dat stomme koperen ding inmijn lijf ik dacht dat moet gewoon niet goed zijn.
    Maar omdat ik dus nogal eens vergeetachtig was met de pil dacht ik laat hem maar zitten maar ja na 5 jaar moest ie er toch uit en ik wou er niet opnieuw weer een want ik vond het eigenlijk best pijn doen toen ze hem eruit haalden dus ik dacht laat maar.
    Ben nu bezig voor de tweede.
    En ik had eigenlijk wel snel weer regelmatig mn cyclus en ik voelde me ook gewoon veel beter nadien hij er uit was.
    Deed het bij jou ook zo pijn met eruithalen.?

    liefs
     
  5. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    heey :)

    ik zal je wat zegge he ,bij mij dee het helemaaaaaaaaaaaaaaaal geen pijn voele helemaal niks maar 2 dage later heb ik super grote stolsels verloren leke wel stukke vlees :( sorry voor onder werp en heb dus wel tijdje lang veel gevloeid en inbrenge deed wel zeer omdat die rot dokter met spoed na iemand moest! voelde me egt niet op me gemak maarjah heb je ook zo veel gevloeit en

    ik ben bij me eerste door de pil heen zwanger geraakt vandaar de mirena erna

    grtjes
     
  6. mammiekaatje

    6 dec 2008
    29
    0
    0
    Ja ik ook door de pil heen haha toevallig zeg!
    Nou ik had het gevoel toen ze hem eruit haalde of ze een suk vlees uit me rukte ofzo echt totaal niet prettig.
    En die stolsels ja daar had ik ook flink last van heb een dikke week erg last van mn buik ook gehad bah.
     
  7. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    whahaha jah toevallig maar komt had 2 jaar blaasonsteking en ze wisten maar niet hoe dat kwam maar toen ik 3 maanden zwanger was bleek ik nierbekkenonsteking te hebben en vaak opgenomen geweest!

    ik dacht dat het gelukkig voor bij was na de bevalling 3 weke erna had ik zoooon pijn in me onder rug en zij dat ik zat te huile op de grond van de pijn en kon niet plasse dus meteen na de dokter gegaan moest daar gaan plasse

    en jah wat kwam eruit bloed

    ik met spoed na ziekenhuis en bleek dat ik niersteken in me nieren had en een zat vast ergens in me urine lijder pfffffff en dat was een van de zeldzaamste niersteen en meestal blijve die terug kome helaas :(

    veel kijkoperatie gehad en gecatheriseert,gaf toen ook nog borst voeding maar moest ik mee stoppe omdat ik zelf nog 47 kilo op het laaste woog en zware verdovende middele kreeg dus niet goed voor de kleine

    en kon hem niet steeds bij me houde want verrekte van de pijn en hij was ook nog een huilbaby dus pff

    maar als ik nu zwanger zou rake ben ik wel weer beetje bang denk ik :(

    maar jah doe ik het wel voor voor zoiets mooies whahaha dat was beetje me verhaal :)een kwart ervan wahaha lol
     
  8. mammiekaatje

    6 dec 2008
    29
    0
    0
    jeetje meid,

    Nou inderdaad dat is me nogal ff wat.
    en dat allemaal wanneer je juist wil genieten van je kindje.
    Maar als het terug kan komen krijg je dan eerst wat vage klachten of is het gelijk zo hevig.
     
  9. Diversion600

    17 dec 2008
    6
    0
    0
    Hoi Hoi,

    Hier ook probleempjes..

    Na mijn bevalling ook de mirena spiraal laten plaatsen.. we wilden eigenlijk toch nog lang geen tweede en dit is dan beter, makkerlijk enzo dan de pil...

    Maar tja.. binnen een jaar, wilde we toch voor een tweede gaan..en vorig jaar oktober is de spiraal na een 11 maanden geplaatst te zijn weer verwijderd. :oops:

    Ondertussen is het nog steeds niet gelukt om zwanger te raken.

    Ik moet wel zeggen dat ik totaal geen last had van de spiraal, geen pijn, geen spotting , niet vloeien ed.. Hij was wat dat betreft ideaal. Mijn ongi was minder heftig, minder lang en minder pijnlijk.. Maar tja.. we wilden een tweede dus..

    Waardoor het nu dus duurt dat de tweede uitblijft.. ?

    Ik heb een afspraak bij de gyn, alleen dit is pas op 15 jan..

    Ik heb heel bewust nu in een ander ziekenhuis een afspraak gemaakt, helemaal vers beginnen, deze gyn zal geen vooroordelen ed hebben.

    Ben zeer benieuwd naar verdere reacties ! Of er nog meer meiden zijn die problemen hebben na een mirena... :(
     
  10. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    jah ik ook pff en zie dat je nu 2 dagen overtijd bent of ben je inmiddels al ongie of nog niks!?

    ik moest de 17 ongie worde maar ook nog niks :( maar durf niet te teste pfff maybey tog ma straks een testje wage maar zal tog wel negatief zijn ook al heb ik met lope pijn aan de linker onder kant van me buik trekt zeg maar best vervelend met lope soms ook aan de andere kant !

    vandaag zij iemand van de bewonders bho wat ben jij bleek whahahaha

    ik weet het niet zie het wel vind het aleeeeeeeeeeeen super laat

    meestal als ik zoiets tiep word ik tog ongie of vanavond sekers pff

    nou succes en als ik dat weer terug krijg word het inderdaad weer zo pijenelijk maar dan mag ik moet spoed naar de nuroloog waar ik bij me kent staa gelukkig :)

    groetjes en succes
     
  11. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    oww en mammiekaatje ook zie ik!

    spannend zeg laat me wete of jullie positief of ongie worden ;) ben nieuwschierig whahaha
     
  12. Diversion600

    17 dec 2008
    6
    0
    0
    Nou.. gisteren.... :cry:

    :evil: in alle hevigheid... :cry: ik had zo graag iets moois onder de kerstboom willen leggen....
     
  13. Eefje77

    Eefje77 Actief lid

    27 nov 2008
    132
    0
    0
    Hoi!

    Ik ben na het verwijderen niet ongesteld geworden, dus na 6 weken maar eens een zwangerschapstest gedaan, en Zwanger! Nu zijn we voor de tweede bezig, al meer dan een half jaar...
     
  14. Mamasabrina

    Mamasabrina Actief lid

    22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hey hey :)

    jah volgens mij duurt het wel ffe voordat je zwanger raakt na een rot mirena !

    bij mij geen mirena meer na de bevalling,zeggen wel je bent meteen vruchtbaar he

    maar je lichaam moet ook weer herstellen en weer eraan wennen en zo ,vind maar gek tenzij je super vruchtbaar bent denk ik kun je gelijk zwanger rake !

    nou meide geef het niet op want zie mijn banner en dat met 12 maanden proberen na verwijderen mirena

    meschien duurt het nig te lang voor jullie maar seker de moeite waard:)

    dus laat niet de moeite zakken mamas of aan komende mamas :)

    veel succes en ik ga bij zwanger, pagina bij voegen in plaats van synthomen :)

    groetjes xxx
     

Deel Deze Pagina