Bruin/roze afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door momim, 16 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momim

    momim Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Zijn er meer dames die last hebben van bruine en/of roze afscheiding vroeg in de zwangerschap?
    Vorige keer dagen rondom NOD, die zwangerschap is uiteindelijk geƫindigd in een miskraam. Nu dus weer last van, maar pas na NOD begonnen. Merk dat ik er erg onzeker van wordt:|
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad en beide keren is het goed gegaan!
     
  3. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Bij mijn tweede zwangerschap heb ik rond de nod 6-7 dagen gebloed (een inlegkruisje per dag vol). Uiteindelijk is het vanzelf overgegaan en heb ik een gezonde zoon gebaard. Helaas valt er niks te zeggen over of bloedverlies (roze afscheiding) in jouw geval duidt op problemen of dat het bij een gezonde zwangerschap hoort. Het is echt slopend om in die onzekerheid te zitten. Helaas is afwachten het enige dat je kan doen met die termijn (4-5-6 weken). Sterkte!
     
  4. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte! Hier in hetzelfde schuitje. :(. Afwachten is het enige wat we kunnen doen. Hoop voor je dat het gewoon goed is!
     
  5. madeliefje26

    madeliefje26 Actief lid

    9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Hier ook! 5 weken en 1 dag. Begon met roze afscheiding toen bruin en nu rood. Alleen bij niezen/hoesten of zwaar tillen. Ben benieuwd hoe het afloopt.
     

Deel Deze Pagina