Buggy meenemen in vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annet73, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    Ik ben zooo bang dat onze mooie buggy de vliegreis niet schadevrij zal doorkomen, dus zijn wij van plan een tweedehands of er een goedkope bij te kopen.
    Hoe hebben jullie je buggy vervoerd?
    We gaan met het vliegtuig naar Ierland.
     
  2. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Wij hebben een nieuwe buggy gekocht speciaal voor op vakantie. Wij hebben normaal de quinny buzz en die leek mij iets te groot en onhandig om mee te nemen.
    We mochten de buggy tot aan het vliegtuig meenemen. Hij was wel iets beschadigd toen hij weer uit het vliegtug kwam.
     
  3. Annet73

    Annet73 Actief lid

    18 jan 2006
    294
    0
    16
    @Manouk; wij hebben dus ook de Buzz! Vind het zonde om die mee te nemen.....als je ziet hoe ze op vliegvelden met bagage omgaan.... :( ....
    Wij kopen denk ik ook een goedkope voor erbij.
    Welke heb jij gekocht?
     
  4. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Wij hebben de buggy van TitaniumBaby gekocht. Ik heb 'm via internet gekocht bij deze winkel: http://www.bbiewheels.nl/pagina6.html

    Ik vond het zelf een hele fijne buggy. Rijdt net zo lekker als de Buzz, weegt niet veel, heeft 5 ligstanden en is eenvouding in en uit te klappen!

    groetjes,

    Manouk
     
  5. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wij hebben speciaal voor onze vliegvakantie in oktober een aparte buggy gekocht voor 15,-
    Dan is het niet erg als beschadigd en blijft onze mooie (dure) heel.
     
  6. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb me eigen wagen meegenomen en hij is prima vervoerd.
    Ik wilde ook een buggy kopen voor de vakantie maar ja ik vindt onze wagen wel erg handig en het ging prima !
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wij hebben een buggy van de Prenatal gekocht, die kan in 5 standen, zit een zonnescherm en regenkap bij. Ingeklapt lekker ligt en compact.
    Wij hebben nl ook een Buzz en die gaat absoluut NIET mee het vliegtuig in. A, er zit geen garantie meer op als je hem mee het vliegtuig in neemt (zegt genoeg) en B, ze gaan er vaak niet zuinig mee om, dus zo zonde.
     
  8. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij hebben in juli gevlogen naar Portugal en naar Engeland. En we hebben onze lichtgewicht buggy van koelstra meegenomen. Niets aan de hand hoor. Geen schade.

    Gr Otje
     

Deel Deze Pagina