Buikpijn rondom innestelingsdag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin29, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,
    Vraagje kan je op of rond de dag van de innesteling buikpijn hebben?
    Cyclus van 28 dagen en zit nu op dat 18. Morgen zou volgens de calculator mijn innestellingsdag zijn. Verder geklust op mijn vruchtbare dagen. De buikpijn voelt alsof ik ongesteld moet worden maar dat zou eigenlijk nog wel een aantal dagen moeten duren.

    Wie kan mij helpen.
    Groetjes Karin
     
  2. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had dat ook vanaf de dag van innesteling! Het bleef bij mij tot een paar dagen na nod! En zie het resultaat! ;)
     
  3. Yustin

    Yustin Fanatiek lid

    6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    He Pooh, wat goed zeg, gefeliciteerd!

    Ik heb presies het zelfde als Karin..Erge lage rugijn erbij!
     
  4. Debster82

    Debster82 Actief lid

    29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi Dames,

    Ik heb volgende week mijn NOD en ongeveer 1 week geleden mijn ei gevoeld. Ik heb ook sinds een paar dagen last van buikpijn en ook lage rugpijn. En de ene dag wat meer afscheiding dan de ander, misschien dat jullie dat ook herkennen. Het is pas mijn tweede ronde dus weet nu niet of het van het ontpillen is maar ik voel me deze maand anders dan vorige maand.
    We fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze klachten.
    Succes dames, ik duim voor jullie dat het raak is.

    Groetjes
    Debster
     
  5. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,
    Ja ook die lage rugpijn heb ik.
    Ben eigenlijk na de geboorte van Damiën niet meer aan de pil geweest. Heb tot 3 maanden terug wel de Nuvaring geprobeert maar dat beviel me niet. Ben dus helemaal vrij en het kan dus zomaar een keer gebeuren. Deze maand is dus de eerste ronde geweest van onveilig vrijen. Vindt het wel spannend allemaal. En Pooh gefeliciteerd! Verder vraag ik me wel af of het raak zou zijn. Dit omdat we het maar een paar keer hebben kunnen doen binnen deze cyclus (sorry voor de details).
    Groetjes Karin
     
  6. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ik had deze rug en buik klachten ook de laatste paar dagen onwijs erg .. zelfs een keer na het klussen een beetjuh bloed verlies ... wel op de vruchtbare dagen geklust ... dus hoop ut .. ronde twee voor ons

    greets San
     
  7. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    ik heb al een paar dagen een gevoelige buik en misselijk.
    Maar ik gaf het tot nu toe de schult aan ht ontpillen.
    Gister ineens gevoelige borsten.
    Zou dat kunnen?
     
  8. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    kan ook aan het ontpillen liggen hoor .... had dit afgelopen maand ook ./.. nooit geen last van gehad ...afgelopen maand in eens last van .. maar was ook ronde 1 na mirena spiraal ..

    maar goed kan natuurlijk ook zo zijn dat het raak kan zijn ..
    zal gewoon ff afwachten .. als je zwanger bent duurt dit 9 mnden dus dan ben je dr snel genoeg achter ;)

    groet San
     
  9. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    ja afwachten maar he.
    en inderdaad heb ik dan 9 mnden om erachter te komen of dat het is :D
     
  10. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    hallo allemaal,

    Ik heb ook rond de innesteling 2-3 dagen verschrikkelijke buikpijn gehad en lage rugpijn. Ik heb het nu nog steeds met vlagen, heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ben al 2 dagen overtijd.
    Heb wel wat meer last van afscheiding en puistjes, die ik normaal nooit heb.
    In het begin had ik echt last van het ontpillen maar dat is nu helemaal weg.

    Mijn cycles was al meteen 28 dagen en heb ook telkend de eisprong gevoeld (beetje krampen in buik).
    Ik ben benieuwd, ik wacht nog een paar dagen af en dan ga ik eens testen, spannend!

    Ik hoop dat het voor iedereen hier snel raak is.

    Groetjes
    Maartje
     
  11. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    knap van je als je nog een paar dagen kan wachten hoor.
    ik geloof dat ik gelijk zou testen :D
    zou het niet uithouden.
     
  12. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    ja, ik probeer er toch een beetje van uit te gaan dat het vals alarm is
    en dat ik alsnog ongesteld word.
    Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, misschien komt dat ook wel omdat ik het dit weekend heel druk gehad heb zodat ik er ook niet teveel aan heb kunnen denken.
    Maar als ik dan op deze site alle verhalen lees dan begint het wel een beetje te kriebelen hoor...

    Ik hoop dat het me lukt om nog een paar dagen te wachten en houd iedereen hier op de hoogt.

    Groetjes

    Maartje
     
  13. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    HOI Hoi,
    Ben erg benieuwd hoe het nu gaat lopen. Heb nog steeds lat van mijn buik en lage rugpijn maar geen bloedverlies. Kan natuurlijk nog komen. Heb wel al van die matcare zwangerschapstesten gekocht dus over een paar dagen maar testen als ik nog niet ongesteld ben. Zit nu op dag 20 en normale cyclus is 23 dagen en had er laatst een van 28 dagen.
    Groetjes Karin
     
  14. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Allemaal,

    Hoeveel dagen na je eiersprong is de innestelingdag?
    Want ik loop nu al een week met ongipijnen en dat is dus echt niet leuk (tenzij het voor een goed doel is hahaha) verder heb ik echt de hele dag door honger en als ik dan eet zit ik heel snel vol maar heb dan toch weer heel snel erna honger. Of trek in wat ik voorheen vies vond en als het voor me neus staat geen trek meer hebben. ohhh echt een drama. Ik denk steeds dat de :evil: :evil: komen maar ik heb nog een week.

    HELPPPPP wat is jullie visie en wie heeft of had deze dingen ook?

    Liefs Butterfly 1
     
  15. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hoi butterfly, heb je de calculator gebruikt die hier links in het menu staat. als je een regelmatige cyclus hebt en invoert wanneer je laatste menstruatie is begonnen, dan geeft hij een datum voor de verwachte innesteling. leuk om te lezen. bij mij klopt het wel (als ik me niet heel erg vergis en te veel hoop)... mieke
     
  16. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Monika,
    Ik heb de calculator van hier gebruikt inderdaad maar kreeg alleen de datum van mijn eisprong te zien. Aangezien ik ook continu moe ben en die klachten heb van wat ik al had beschreven weet ik het allemaal ff niet meer. Maarja we zullen het zien he. Ik vond een paar dagen ongi al erg nu heb ik al een week last van die krampen hahahaha
     
  17. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    ja, is vervelend he die krampen, heb het zelf ook erg gehad en nu nog steeds maar wel in mindere mate
    Ja, je moet toch nog een weekje wachten en dan kan je testen.

    Ik hoop voor je op een positieve uitslag

    succes!

    groetjes
    Maartje
     
  18. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    ja, is vervelend he die krampen, heb het zelf ook erg gehad en nu nog steeds maar wel in mindere mate
    Ja, je moet toch nog een weekje wachten en dan kan je testen.

    Ik hoop voor je op een positieve uitslag

    succes!

    groetjes
    Maartje
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    die datum is een indicatie he?
    je innesteling kan van 5 tot 10 dagen na je ei plaatsvinden, dus eigenlijk weet je niet wanneer.
    Heb vanaf eisprong tot nod buikpijn gehad, dus wanneer het genesteld is weet ik niet.
     
  20. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Maartje,
    Ik zie dat jij al 3 dagen overtijd bent en heb je al getest? En wat was de uitslag?
    Meer dan wachten kunnen we niet doen he hahaha.

    Liefs Butterfly1
     

Deel Deze Pagina