Buikpijn rondom innestelingsdag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin29, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hoi butterfly. was jouw dag van de menstruatie op 29 juni (zo te zien aan jouw banner)? en cyclus van 32? dan geeft de calculator aan: 29/06/07 Eerste dag van je laatste menstruatie

    14/07/07 Een beetje vruchtbaar

    15/07/07 Vruchtbaar

    16/07/07 Erg vruchtbaar

    17/07/07 Eisprong

    22/07/07 Innesteldag

    31/07/07 Vanaf hier kun je testen

    als dat klopt kunnen we dezelfde dag testen, ha ha
     
  2. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Mieke
    Ik heb een cycles (nouja de laatste keer dan) van 31. En als ik dan al die dagen terug zie dan twijfel ik of het raak zal zijn want we hebben voor het weekend van de 14e wel geklust en erna niet zoveel geloof ik. Moet je nagaan ik weet het al niet eens meer hahaha. Ach we zien wel. Maar waar heb je dat lijstje gevonden zo?

    Liefs Butterfly1
     
  3. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    bannercheck
     
  4. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    Hoi Butterfly,

    Nee, ik heb nog steeds niet getest, ik wacht nog 1 dag en denk dat ik morgenavond ga testen of woensdagochtend, ik vind het zo spannend.

    Ik heb eigenlijk ook geen tot vrij weinig klachten.
    De klachten die ik heb zijn:

    - buikpijn (als menstruatiepijn)
    - lage rugpijn
    - wel last van veel witte afscheiding
    - veel plassen
    - mijn borsten zijn wel iets gegroeid
    - heb ineens heel veel zin in komijnen kaas terwijl ik dat anders heel vies
    vind

    Alleen rond de innesteling heb ik echt verschrikkelijke buikpijn en rugpijn gehad en nu ben ik dus 3 dagen over tijd, stieke denk ik wel een beetje dat ik zwanger ben maar vind het ookw el een beetje eng om te testen voor als het toch negatief zal zijn.

    Ik hou je op de hoogte en hoop ook dat je snel positief test.

    Liefs maartje
     
  5. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hoi butterfly, beetje bovenaan in het linkermenu van de site staat die calculator. misschien kun je het nog een keer proberen? Niet vergeten de lengte van je cyclus te veranderen, want die staat er standaard als 28 dagen achter. laat je het nog even weten? ben benieuwd. ik had bij jou 32 dagen ingevuld, maar als het 31 is dan was je toch een dag eerder vruchtbaar? :) ik duim voor je! groetjes, mieke
     
  6. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    butterfly, hij staat tussen uitloggen en babynamen... succes! :)
     
  7. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Kan iemand ook vertellen wat voor buikpijn je hebt bij de innesteling. is dat bij iedereen verschillend of komt het overeen. Zit het op een bepaalde plek, bij bepaalde bewegingen, zeurend of steken.....
     
  8. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    Bij mij voelde de buikpijn alsof ik ongesteld moest worden met af en toe een steek erbij, het was best pijnlijk en had ook veel last van mijn rug.

    Heb jij er ook last van?
     
  9. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    Bij mij voelde de buikpijn alsof ik ongesteld moest worden met af en toe een steek erbij, het was best pijnlijk en had ook veel last van mijn rug.

    Heb jij er ook last van?
     
  10. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he maartje! gefeliciteerd met je zwangerschap! He een vraagje, had je vanaf je eisprong al buikpijn en waar zat dat dan? In beide eierstokken of alleen in 1?
    Groetjes Jeldou
     
  11. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    bij mij voel ik het op twee manieren. mijn darmen doen gek (veel lucht, wat hoger) en lager een zeurend gevoel met af en toe een steek ter hoogte van volgens mij de eileiders, zowel links als rechts. maar of dat betekent dat ik zwanger ben? begin te vertrouwen dat het zo is... maar moet dus nog 6 dagen wachten met testen...
     
  12. Hoi Maartje,

    Wat ik mij afvroeg, je schrijft dat je een paar dagen overtijd bent en dat je nog een test moet doen. Maar je banner geeft aan dat je al 4 weken zwanger bent. ?

    Groetjes Hansje
     
  13. Haha wacht even hoor mijn banner klopte ook niet. Bij mij stond 25 dagen overtijd nou ik weet nergens van haha. :) :)
     
  14. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Mieke,
    Ik heb het gevonden dank je wel!
    Ik dacht dat we niet zoveel geklust hadden maar werd er door mijn mannetje op gewezen dat het tegendeel waar was hahaha. En nu ik de klachten lees die maartje heeft of had dan komen ze wel redelijk overheen. Maarja er is niks zo veranderlijk dan het lichaam.
    Maar zodra ik wat weet hoor je het!

    Liefs Butterfly1
     
  15. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Mieke
    Wie weet kunnen we samen testen hahaha.

    Liefs Butterfly1
     
  16. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb op dit moment al twee dagen behoorlijke buikpijn. Ik twijfel over wat ik nu voel. Zijn het mijn darmen of voel ik mijn baarmoeder. Het zijn pijnlijke steken maar voelt niet alsof ik ongesteld ben. Ik heb vannacht ook pijn in mijn rug gehad. Daarom vroeg ik hoe het voelt. Vandaag lijkt mijn buikpijn wel minder.
     
  17. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik dacht net dat ik minder buikpijn had, helaas het is er weer. Het moest even wakkerworden, net als ik. Ik wacht af....
     
  18. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hoi butterfly. zou grappig zij als we allebei tegelijk testen. ik wil het zondag eigenlijk wel gaan proberen, ik heb er nog eentje liggen. als dat negatief is, dan wacht ik wel tot dinsdag en koop ik hem maandag alvast. heel benieuwd... net als anoul heb ik het gevoel dat de klachten iets minder zijn nu, maar misschien moet ik ook nog wakker worden. gisteren kon ik amper in slaap komen. een zeurderig gevoel, het lijkt wel of er ergens kauwgom onderin mijn lijf zit dat blijft plakken :)
    succes allemaal! Mieke
     
  19. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Mieke,

    Ik heb al 1,5 week last van mijn buik met zeurderige pijn alsof ik ongi moet worden. En telkens is er niks. Verder heb ik ook last van mijn rug en kan ik moeilijk in slaap komen maar als ik eenmaal slaap nou dan ben ik niet meer te houden hahaha en overdag dus moe zijn he hahaha. Maarja we wachten het af. Zondag is voor mij de dag dus ik denk dat ik tot maandag wacht. Ik heb geen testen in huis omdat ik bang was om bij elke dag dat je overtijd bent gelijk te testen. Dus zal er dan maandag 1 moeten halen.

    Nu zijn die testen van deze site wel erg goedkoop en ik vraag me af of ze echt heel goed zijn ik weet niet wie er ervaring mee heeft?

    Liefs Butterfly1
     
  20. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    hoi dames, hier nog eentje die al bijna 2 weken met buikpijn loopt ...geen constante pijn en niet steeds dezelfde pijn
    Soms ongi pijn...soms steekjes of een trekkerig gevoel. Ook regelmatig last van mijn onderrug en een soort van spierpijn op mijn kont, bovenbenen/ heupen
    Morgen is mijn NOD...en ik denk erover om zaterdag te testen als ik dan nog niet ongi ben 8)
     

Deel Deze Pagina