Buikpijn rondom innestelingsdag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin29, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Blablabla,
    Ik weet hoe je je voelt. Het is echt niet prettig tenzij het voor een goed doel is natuurlijk! Nog ff doorbijten en wie weet! Succes! Laat je het weten als je meer weet?

    Liefs Butterfly1
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Idd als t voor een goed doel is vind ik t prima :D

    ik laat wat weten zodra er verandering in de zaak komt ;)
     
  3. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Maartje gefeliciteerd!
    Ja ik ben benieuwd. Mijn laatste cyclus was 28 dagen (normaal 23 dagen) en zit nu op dag 22 dus het schiet al op. Nog steeds geen ongie maar blijf wel last houden van mijn buik. Ook mijn darmen zijn erg van streek. Paar dagen last gehad van diaree, paar dagen niet en nu op dit moment weer wel. Soms ongiepijn en dan weer niet. Het gaat dus op en af. Mijn hele lijf is echt helemaal van streek. Ik wou dat ik mocht gaan testen!.
    Groetjes Karin
     
  4. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Karin,
    Lastig he die buik maarja dat is het lichaam he en die houd ervan om grapjes uit te halen met ons. Nog 1 dagje gedult karin en wie weet komt het goed IK DUIM VOOR JE! Laat je horen hoe het is afgelopen?

    Liefs Butterfly1 (DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM)
     
  5. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Ja weet eigenlijk niet wanneer ik kan testen. Heb nu toch maar de cyclus van 28 dagen aangehouden omdat de vorige cyclus zo lang was. Dan zou ik dus volgens mij op zijn vroegst pas 27 juli kunnen testen en eigenlijk wpas 31 juli. Had mijn vruchtbare dagen op 14 en 15 juli en dan in die week dan ook vollop geklust. Ik kan niet wachten. Ik weet dat ons lichaam ons goed voor de gek kan houden maar toch. Moet overigens ook erggggggggggg veel en vaak plassen. Heb een blaasontsteking onderzoek laten doen. Daar was niets mee aan de hand.
    Klopt dat gezien het testen denk je/jullie. En trouwens mij temp ligt altijd op 36.8 en nu 37.1 a 37.2.
    Groetjes Karin
     
  6. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief


    Hoi Karin,

    Van temperatuur heb ik weinig verstand hahaha want daar hou ik me niet mee bezig. Ik heb meer van ik zie wel en dat kan altijd nog. En je kan 2 weken na je eiersprong testen maarja dan moet je wel zeker je eiersprong weten hahaha lekker ingewikkelt he. En het wachten is een drama ik ga straks werken ff gedachten verzetten want de hele dag ermee bezig zijn dan wordt je heel erg gek! Nouja ik dan wel. hahaha.

    Succes! Liefs
     
  7. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    hoi dames, ik zit met hetzelfde probleem. ook een zeurderige buikpijn, menstruatie achtige/ baarmoeder trekkerig gevoel.. Zo da's een lange! hahaha.
    Maar vorige maand had ik dit ook, niet in deze mate hoor, ging gister zowat door de grond.
    Maar na een weekje had ik geen last er meer van en werd ik ook gewoon ongi.
    Dus we zien het wel!
     
  8. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Spannend Jeldou wie weet deze maand en anders augustus. Positief blijven denken he hahaha. Succes!
     
  9. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hi karin, klinkt ook spannend allemaal. gelukkig dat het geen blaasonsteking is. bij mij is de buikpijn nu ook wat minder (maar ik weet niet of ik daar blij mee ben, erg he?)

    butterfly, we houden elkaar op de hoogte. van dat slapen herken ik ook! of ik val wel in slaap maar wordt midden in de nacht heel warm wakker...

    hopen maar DUIM DUIM 100x van deze kant!
     
  10. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Gister dacht ik echt ongesteld te worden, buipijn geirriteerd, opgeblazen gevoel...maar niks
    Heb nu ook niet echt ongi buikpijn meer...alleen beetje vervelend gevoel...dus ben benieuwd of t vandaag toch nog doorzet

    hoe is t met de rest hier?
     
  11. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hoeveel dagen na je ei is de innesteling dan?
     
  12. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Innesteling is volgens mij 5 tot 10 dagen na je eisprong (tenminste dat is wat ik erover gelezen hebt)
     
  13. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat zal wat ik nu heb wel te maken hebben met het heersen van buikgriep
     
  14. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hoi bla bla. bij mij was de innesteling inderdaad 5 dagen later, met behoorlijke steken. ik heb nu niet meer van die steken, maar wel het gevoel dat er van alles gaande is. nog steeds wel onrustige darmen en gevoelige borsten. ik wil zondag testen, hoewel dat dan officieel wel te vroeg is (5 dagen te gaan tot het testen volgens de banner). anders dinsdag weer. ben zo benieuwd... hopen dat het bij iedereen uitblijft en dat we volgende week overal zwanger banners te zien krijgen :)
     
  15. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik hoop het ook Mieke :D
    Als ik niet ongi wordt komende dagen ga ik zaterdag denk ik testen....ken mezelf, meer geduld kan ik toch niet opbrengen ;)

    Hebben jullie dat trouwens ook dat je de laatste tijd zoveel sneller geemotioneerd zijn?
    Zit gewoon soms met tranen in mijn ogen als ik iets moois/ zieligs hoor, zie of lees....normaal ben ik helemaal niet zo :)
     
  16. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hoi! Laat maar lekker gaan die tranen, toch? Misschien wel een heel goed tekenen dat er andere hormonen aan het werk zijn gezet?

    Het gekke is dat ik dat juist nog niet zo heb. Ik voel me juist heel erg rustig, bijna passief. Ik werk voor mezelf, maar kan me eigenlijk nergens toe zetten. Verder gaan mij emoties juist richting het genieten van wat er zich in mij buik af zou kunnen spelen allemaa. Ik doe gewoon een beetje alsof het al echt zo is :). Ik val mijn vriend er nog niet mee lastig, hoewel hij wel weet dat ik buikpijn heb soms en voor de zekerheid geen alcohol drink sinds een week of twee... pas als ik getest heb, laat ik het weten...
     
  17. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik ben over t algemeen ook een stuk "relaxter" maar met van die "stomme dingen" kan ik helemaal geemotioneerd raken
    Ook ik drink al een week of wat geen alcohol meer voor de zekerheid...maargoed, dat deed ik toch al niet vaak :)
     
  18. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,
    rrrrrrrrrrrrrrrrr ben ongesteld geworden. Snik snik. Op dus naar de volgende ronde.
    Hoe is het met jullie?
    Ik hoor het wel. Ben benieuwd.
    Groetjes Karin
     
  19. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Aaah karin wat jammer :(
    Veel succes inde volgende ronde dan :)

    Hier nog steeds geen ongi...dacht gisteravond echt dat het wel ging gebeuren, die typische buikpijn de hele avond gehad...maar helemaal niks, nog geen druppeltje gezoen :)
     
  20. Debster82

    Debster82 Actief lid

    29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hey Karin,

    Ik heb gister ook bezoek gekregen van de Rode Duivels. :(
    Voor iedereen die de rode duivels hebben gekregen succes in de volgende maand en voor de andere ik duim voor jullie dat er een positieve zwangerschap test komt.

    Groetjes
    Debster
     

Deel Deze Pagina