Buikpijn rondom innestelingsdag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin29, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he dames! Wat jammer dat jullie ongi geworden zijn! Shit hé!
    Onze lichamen kunnen ons zo voor de gek houden!
    Ik hoop ook dat we zo gauw mogelijk een zwanger banner krijgen!
    Alleen vind ik het zo vreemd dat ik zoveel last heb na de eisprong. Hebben jullie dat ook?
    Wel een week allerlei klachten. En dit had ik vorige maand ook! Dat is toch niet best! Eerst zo'n ongi week ( ook niet prettig...) en dan nog een week knock out van die eisprong. Hoop dat ik gauw zwanger ben, dan heb ik er ook niet meer last van hahahahaha!
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hey dames, balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden :(

    Hier nog niet ongesteld, vanmorgen een testje gedaan, eerst zag ik wel een streep, maar die trok na 5 minute weer weg, vreemd, maargoed eindresultaat negatief...komende week nog maar eens proberen als ongi wegblijft :)
     
  3. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi HOi Blablabla,
    Nou he dat wordt spannend zeg. Ik hoop dat je volgende week een vette streep gaat testen.
    Raar dat die streep ineens verdwijnt. Met welk merk heb je gestest?
    Groetjes Karin
     
  4. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja vreemd he...ik heb met de matcare test getest
    Nouja komende week nog maar eens proberen, maar spannend is t wel ja :)
     
  5. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hi Karin en Debster, jammer dat jullie bezoek van de rode duivels hebben gehad. Butterfly en Blabla, hoe staat het er bij jullie voor?

    Ik heb me gisteren niet kunnen beheersen en 3 dagen te vroeg gestest. Die was negatief natuurlijk. Vandaag heb ik maar niet getest en heb nu mijn zinnen gezet op morgenochtend. Ik ben vandaag veel minder moe dan de afgelopen weken, hoop maar dat verder niets betekent. Nog wel een apart gevoel in mijn buik, mijn borsten zijn niet meer zo heel gevoelig... Ben benieuwd...
     
  6. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Jeldou, ik heb idd ook veel last van de eisprong, meestal zo'n dag of 4. ook na de eisprong tot aan menstruatie vage buikpijntjes. Ik hoop er ook snel vanaf te zijn.
     
  7. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Volgens de calculator heb ik vandaag mijn innesteldag.. Maar merk eigenlijk nog niks, wat zou ik kunnen voelen/merken dat ik weet dat t de innesteling is?
    Steken/pijn/afscheiding/iets bij t afvegen? Echt géén idee namelijk.
    Had volgens de ovulatietesten dinsdag me ei.. want toen gingen de 2e strepen achteruit. Dus nu is t 5 dagen later.
     
  8. Leentie

    Leentie Lid

    29 jul 2007
    23
    0
    0
    Hey MissyZuilen, ik had donderdag mijn innesteldag en ik had wat rara steken in mijn buik. Als ik mij uitrek 's morgens heb ik een trekkend gevoel in mijn buik. Vree raar. Voor de rest had ik wat gevoelige borsten.
    Hopen maar dat dat goede voortekens zijn.
    Vanaf wanneer mag jij testen?
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden de calculator is een indicatie, je hebt misschien wel helemaal geen innesteldag nog..
    tussen de 5 en 10 dagen na je ei vind dit plaatst, meestal meer richting de 10 dan de 5.
     
  10. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Argggh succes iedereen met vermoedens, wensen en vage symptomen.

    Heb al de hele dag een gek gevoel in mijn (onder)buik, ergens tussen moeten plassen, verliefdheid en ongesteldheidspijntjes in. Kan wel de -spanning- zijn omdat ik er steeds aan denk, maar dat soort dingen slaat doorgaans niet op mijn buik...

    heb dat normaal nooit...

    Dat zwangerwordengedoe is slecht voor mijn hart! :|
     
  11. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    hahaha ook voor die van mij!
    Vannacht ook weer zo'n drama gehad. :confused:
    Ik verging van de pijn... Als ik op bed ga liggen kom ik in de rust en dan komt de pijn. Misselijk, eigenlijk niet plat kunnen liggen want dan heb je dat vreselijke maagzuur! :rolleyes: En steken achter de navel vandaan naar beneden.
    Ik heb maar een paracetamol genomen voor de pijn. Het was gewoon niet te harden. Kan dan moeilijk in slaap komen.
    Moet nog 5 a 6 dagen wachten voor de rode duiveltjes komen dus het zal me benieuwen! :(: :(: :(: :)
    Maar ja wat ik al zei; je lichaam kan je raar voor de gek houden. Maar als dit zo doorgaat na de eisprong dan laat ik mij eens nakijken! hihihi
    He dames veel succes allemaal maar weer hé!
     
  12. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,
    BLaBla heb je al gestest? Ben erg benieuwd.
    Heb de duivels op bezoek gekregen zoals jullie al wisten. Donderdag om precies te zijn. Gisteren was het eigenlijk alweer weg. Normaal heb ik er een week last van. Tijdens de zwangrschap van Damiën ben ik ook gewoon behoorlijk en hefitg ongesteld geweest met buikkrampen. Heb gewoon zo'n ongelooflijke pijn bij mijn schaamstreek uitstralend naar mijn rug. Normaal stopt dat wanneer ik eenmaal de duivels op bezoek heb gehad maar nu gaat het gewoon door. Ik zou eigenlijk vandaag pas de duivels op bezoek moeten krijgen volgens mijn cyclus. Heb momenten dat ik bijna niet kan lopen. Damiën is geboren via een keizersnede dus vraag me af of ik daar nu last van heb. Herkent iemand dit?
    Groetjes Karin
     
  13. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb uiteindelijk nog een testje gedaan met een kruidvat test.....en daar zag ik na een minuut een heel vaag streepje op, mijn vriend zag m ook.

    maargoed, hij was niet voldoende om me te overtuigen dus ga vanmiddag in de stad nog maar een nieuwe test halen en dan test ik morgenvroeg nog wel een x
     
  14. mams28

    mams28 Lid

    18 jul 2007
    20
    0
    0
    nou meid, leef met je mee succes
    xxx
     
  15. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    de test van vanmorgen was negatief :(
    nu maar gewoon afwachten tot ik ongesteld word...hopen dat dat een beetje opschiet dan
     
  16. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jammer blablabla.. :(
    Nu maar hopen dat snel de ongi komt en je een ronde verder kan.
    Of misschien klopt je cyclus niet en ben je nog niet zo lang overtijd en moet je nog wachten met testen..

    Kun je ook een innestelling hebben, zonder roze afscheiding? Want ik heb sinds gisterenmiddag echt pijn in mijn buik gewoon. En nog steeds gevoelige tepels en héél klein beetje misselijk.. En wel onwijs moe, zelfs als ik 12 uur geslapen heb.
     
  17. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Roze afscheiding hoeft inderdaad niet, sommigen voelen of merken zelfs helemaal niets.
    Succes ;)
     
  18. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hoi BlaBla, ik heb ook negatief getest vanochtend, helaas. Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik er zo naast zat... Sterkte en succes in de volgende ronde!
     
  19. Jammer mieke, je was inderdaad zo zeker van je zaak. Ik zal duimen voor de volgende ronde.
    Ik moet nog een paar daagjes wachten totdat ik kan testen.

    Succes!

    Groetjes Hansje
     
  20. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Dank je Hansje. Ik hoop dat jij wel positief test. Dat gun ik echt iedereen die bezig is! Zet hem op, he?!
     

Deel Deze Pagina