Buikslapen en zwanger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Godinn, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

    wennepen Bekend lid

    30 dec 2008
    908
    0
    0
    Hier hetzelfde, slaapt heerlijk!
     
  2. Helise

    Helise Fanatiek lid

    4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Zo deed ik het ook en heb op die manier heerlijk tot het einde van de zwangerschap op mijn buik kunnen liggen :)
     
  3. Kylie1986

    Kylie1986 Niet meer actief

    Ik draai soms in mijn slaap op m'n buik, maar meneer hierbinnen vindt dat niet ok, gaat dan lekker liggen schoppen
     
  4. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier tot op het einde op de buik geslapen ...bij beide en ze geven vanzelf aan door een keer te schoppen heel hard als ze het niet fijn vinden...

    Zoonlief werd er altijd lekker rustig van.....en als ik van mijn buik af ging ging die heel hard schoppen totdat ik weer terug draaide!! :$

    als het jouw en je kindje geen pijn doet waarom niet!! (en pijn van je kindje, denk ik ook dat het dat niet is, maar gewoon wel minder ruimte...sommige vinden dat niet fijn!)
     
  5. december

    december Fanatiek lid

    9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet op mijn buik in slaap vallen, dat ligt gewoon niet lekker. Maar merk wel iedere ochtend dat ik op mijn buik wakker word, dus ik draai me in mijn slaap toch weer terug.
     
  6. meissie1982

    meissie1982 Actief lid

    6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik lees vanalles over de buik maar ik kan niet op mijn buik slapen vanwege de pijn aan mijn borsten. Hebben jullie dat niet?
     
  7. Ranniej20

    Ranniej20 Actief lid

    27 dec 2008
    267
    0
    0
    Ooooh wat zou ik graag weer op mijn buik slapen! Sinds 3 weken voelt het gewoon niet meer fijn dus slaap nu zo ver mogelijk doorgedraait op mijn zij haha..

    Vannacht ging ik weer op mijn buik liggen maar werd zo hard getrapt dat het me gewoon zeer deed!

    Kijk echt uit naar dat ik weer op mijn buik kan liggen, alleen dan slaap ik heerlijk hahaha...
     
  8. rose83

    rose83 Bekend lid

    26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je merkt vanzelf als het niet meer lukt. dan draai je vanzelf wel op je zij. Ik heb erg lang nog op mijn buik kunnen slapen maar krijg nu toch echt protest van de kleine.
     

Deel Deze Pagina