Wanneer gaat jullie verlof in? 4 of 6 weken vantevoren?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door , 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ben heel benieuwd met hoeveel weken de meeste vrouwen met verlof gaan... 34 of 36 weken?

    Ik zelf ga met 36 weken, dus 4 weken vantevoren met verlof..
     
  2. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik wilde 4 weken van te voren,maar dat werden er dus 6.
    Ik moest veel staan op mijn werk,dus het werd een beetje zwaar,vandaar
     
  3. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Ik ging met 36 weken en kon 't goed volhouden, vond 't nu bij de eerste een succes. Een evt. volgende keer zou ik denk ik wel met 34 weken gaan, niet omdat 't nu te zwaar was, maar omdat er dan al een kleintje loopt. Denk dat ik dan m'n energie wel beter kan gebruiken die twee extra weken.
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    6 weken, omdat ik bij de politie werk en daar ten eerste nu niets kan doen, en ten 2e mn vakantie nu aansluit op me verlof en ik ander nog 2 weken naar het bureau in amsterdam op en neer moeten hobbelen.
     
  5. ElleNY

    ElleNY Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik had 36 weken bedacht maar helaas.. kreeg zodanige rugklachten dat ik met 34 weken met verlof moest ivm een ziekmelding. Het was even wennen maar uiteindelijk toch een opluchting dat ik niet meer hoefde!
     
  6. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    ik ben bij de 1e ook met 6 weken gegaan. en wat was ik daar blij om zeg. pas toen ik met verlof was besefte ik goed hoe moe ik was.

    nu ga ik zelfs 7 weken eerder. eerst nog een week vakantie
     
  7. Niet meer actief

    Nou daarom twijfel ik dus ook... ben bang dat mn kleine dadelijk te vroeg komt en dan heb ik nog geen rust gehad...
     
  8. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Ik wilde 4 weken maar mijn werk heeft er om de 1 of andere stomme reden 4,5 van gemaakt. Of ik kan niet tellen....

    Lichamelijk lukt het prima, ik laat het zware werk op de woning gewoon voor wat het is. Maar geestelijk zeg ik volgende keer plak ik er lekker 2 weken vakantie voor !
     
  9. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Bij de vorige zwangerschap tot 36 weken doorgewerkt. Ik ga nu stoppen met 34 weken.
     
  10. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik moet 6 weken ivm lichamelijke klachten (als ik het al red tot de 34 weken) maar ik zou ook niet anders willen.
    Het mag vanaf 37 weken komen, straks heb je pas bij 36 weken verlof en dan komt je kleine al na 1 week. Hihi, ik zag dat al helemaal voor me...
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    eeehhhmm :oops: ik durf het bijna niet te zeggen....

    maar ik ga 12 a 13 weken van te voren met verlof , ik werk nu nog 6 dagen over 2 weken verdeeld en dan ga ik met verlof , bij ons streven ze er naar dat je 10 weken van te voren met verlof kan en ik neem van te voren mijn overgebleven vakantie uren op want ik ga dit jaar niet meer werken en kan ze dus niet meer op maken ;)
     
  12. Laurie

    Laurie Fanatiek lid

    29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ga 6 weken vooraf met verlof. Na mijn verlof neem ik nog 4 weken vakantie.
     
  13. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bij Lynn ben ik 5 weken van tevoren gestopt.
    Nu 6 weken, ik moest vanwege 50% ziekmelding. En dat was ook goed, zeker nu er nog een kleintje rondloopt.
     
  14. ladyrabbit

    ladyrabbit Bekend lid

    13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik wilde vier weken, maar het was niet meer vol te houden. Na advies van Vk met 50% de ziektewet in en een week erna dus met verlof. Ik vond het verademing! Wist ook niet hoe moe ik eigenlijk was! Heb inmiddels nu twee weken erop zitten en ik vind het echt héérlijk!
     
  15. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Ik ga met 34 weken met verlof! Ik zit nl al gedeeltelijk in de ziektewet. ik neem 2 weken vakantie mee naar volgend jaar, dus ik heb toch 12 weken achteraf:)

    @ sybje, wat heb jij vroeg verlof joh! lekker! waarom gaan ze bij jullie al zo vroeg met verlof?
     
  16. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia dat is het streven van mijn baas , werk in een onderdeel van een verpleeghuis dus dat kan best zwaar zijn ( nou valt het bij ons mee )
    meer geestelijk belasting ......ben voor de vakantie nog aangevallen door een bewoner ...dat viel niet zo goed bij icm de zwangerschap ......maar lichamelijk is het niet zwaar ...
     
  17. JaneyJ

    JaneyJ Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik ga met 35 weken met verlof. Officieel met 36 weken, maar toevallig komt er een weekje herfstvakantie vooraan. Die kan ik dus gratis meepakken! Nu nog hopen dat ik het volhoud, want ik ben kleuterjuf...
     
  18. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    weet je wat krom is.. het is fijn en denk ik zelfs voor de meesten beter om met 34 weken met verlof te gaan. Maar vaak is je kindje dan nog een 3maanden als je weer moet werken. Als je ze naar het kdv wilt brengen ben je haast verplicht om je vakantie er aan te plakken. En wat als je die niet hebt (denk aan ziektewet die overgaat in WW, dan zit je misschien wel thuis maar je moet elk moment kunnen gaan werken)
     
  19. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    ik ga 6 weken van te voren, omdat ik 220 km per dag moet autorijden om naar mn werk te komen (en weer naar huis).
    Ik plak 4 weken vakantie eraan vast, dus 14 weken met beeb :D
     
  20. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    De planning was 4 weken van te voren maar ik ben nu in overleg 6 weken gegaan. Ik sliep de laatste tijd zo slecht dat ik dood en dood moe was. Vind het heerlijk om nu geen wekker meer te hebben en heb mijn middagdutjes echt nodig.
     

Deel Deze Pagina