Bullet Journaling

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik had in mijn Hema boekje al wat weken vooruit gewerkt met de weekly 's. Dat was achteraf maar goed ook want ik had er echt geen tijd voor, het was zo druk de afgelopen weken.

    Ik ben in mijn andere journal de daily's aan het maken. Nog een paar dagen iets schrijven en dan ben ik weer bij :thumup:
    Gelukkig in grote lijnen wel opgeschreven wat we die dagen hebben gedaan, de foto's had ik er van de week al ff snel ingeplakt.
     
  2. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Ah wat jammer :(
     
  3. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Wat een druk schema! Snap best dat je het dan even laat hoor. Wel jammer natuurlijk. Maar misschien komt het straks wel weer.
     
  4. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Ja vind ik ook hoor. Want ik had er echt plezier in! Maar werk zuigt nu even al mijn tijd en energie op, en als ik dan klaar ben wil ik lekker mijn tijd spenderen met m'n mannen of op de bank ;) Ach, het komt wel weer als het minder druk is! Ik blijf dit topic gewoon nog volgen :)
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Ja dat herken ik wel, dat is soms zo'n gevlieg met die kinderen.. Hier de afgelopen 2 weken ook ontzettend druk geweest met allerlei afspraken:|. De komende week is het een stuk rustiger:thumup:
     
  6. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hier eindelijk(!!!) Na ruim 6 weken het eerste pakketje van Ali binnen. Is het nog de verkeerde tape ook... hihihi.... lekker handig.
    Nu hopen dat de andere pakketjes ook snel komen.
    Vandaag voor het eerst weer wat kunnen doen na de zware chemokuur, dus was erg fijn!!!!
     
    dreumesje en Betsy vinden dit leuk.
  7. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    @Sinterklaas, jazeker! Zie bijlage. Had m al gedeeld hier :)

    @aquarelpapier, xenos verkoopt van ecoline die is wel fijn om mee te werken opzich. Er zit heel veel verschil in kwaliteit en voor de echt mooiere dingen zou ik niet bezuinigen maar wel “investeren” in goede kwaliteit. Ik heb nog een ander merk die nóg fijner is. Weet alleen even de naam niet, maar kan ik morgen wel even naar kijken als je wilt :)
     
  8. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jep! Alles staat er al in. Heb alleen niets versierd anders valt het de oudste op
     
    mariska165 vindt dit leuk.
  9. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Handig als ik dan ook een bijlage toevoeg he :roflmao::roflmao::roflmao:
    Heb voor mezelf indicatie van de prijzen erbij gezet, kunnen we makkelijker ff snel bekijken wat we wel/niet doen ;)
     
  10. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Wat goed dat je weer wat ernstige hebt om aan de slag te gaan! Zet hem op!
     
    Elise75 vindt dit leuk.
  11. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je weer iets hebt kunnen doen.:thumup:

    Je kan bij Ali aangeven bij de verkoper dat het de verkeerde tape is, dan krijg je je geld terug of je mag een andere uitzoeken. Dat heb ik ook al eens gehad met iets, kreeg ik daarna gewoon de goede opgestuurd
     
  12. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Ja het is wat met die nieuwsgierige kindjes :D
    Gelukkig kijken ze hier niet mijn bullet journal :roflmao:
     
    mariska165 en sweetL vinden dit leuk.
  13. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Wat gaaf! Dat is wel een handig idee om de prijzen er bij te zetten. Die ga ik ff onthouden als ik mijn sinterklaas pagina ga maken
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  14. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    We hebben sinds begin sept een sinterklaas afstreepkalender op de koelkast hangen... hij is er heeeel erg mee bezig. Dus als hij een glimp opvat dan blijft hij er over door gaan.
    Heb maar een groepsapp met mn partner aangemaakt, groepsfoto sinterklaas:D ik stuur m af en toe een berichtje met zijn wensenlijstje.
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  15. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Mijn Bullet Journal ligt meestal op de leuning van mijn bank. Als ik ‘s avonds voor de tv plof pak ik hem erbij. En juist als ik het druk heb dan heb in mijn bujo heel erg nodig om alles bij te kunnen benen. Anders raak ik het overzicht kwijt en worden er dingen vergeten.

    Mijn stickers en washi’s zijn nog steeds niet binnen. :(
     
    LMI en dreumesje vinden dit leuk.
  16. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Vandaag weer even geshopt :roflmao:
    Dat bullet journal decoratieboek stond al langer op mijn verlanglijstje. En ik vond dat ik hem nu echt had verdiend!!!
     
    dreumesje, Elena22, sweetL en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben benieuwd of die echt leuk is. Wat zit er allemaal in? :)
     
  18. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Er staan voorbeelden in, je kan de blz eruit scheuren en dan zeg maar overtrekken...
    Echt Het is een dik boek, dus alle mogelijke plaatjes staan erin!
    Frontjes, bloemen, planten, dieren, lijnen om te versieren, allemaal soorten poppetjes... echt teveel om op te noemen
     
    BabyFG en iMoeder vinden dit leuk.
  19. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Herkenbaar. Ik heb afgelopen week ook geen weekly gehad. Vanmiddag even 3-4 regels per dag geschreven. Met veel werken is weekly wellicht ook overbodig... ik merk dat ik ook minder forum (niet perse heel slecht) en dus dit topic minder volg.
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  20. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even een voorbeeld van het boek en het overtrekken, natekenen...
    Ik merk wel dat je goed licht moet hebben en de achterste pagina moet niet druk bedrukt zijn, want dan zie je het moeilijk....
     
    mariska165, dreumesje en Jessie80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina