Bungalowpark bij Euro Disney in de buurt

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Steph80, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph80

    Steph80 Bekend lid

    26 apr 2012
    881
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Mijn zusje zou volgende week naar Vakantiepark Villages Nature gaan, een vakantiepark vlak bij Euro Disney, maar nu werd ze vandaag gebeld dat het nog niet af is! Ze hebben al kaartjes voor Euro Disney dus ze willen toch graag die kant op en aangezien ze een dochter hebben van bijna 2, willen ze graag een huisje o.i.d. met een aparte slaapkamer. Weten jullie een leuk park?
     
  2. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.161
    477
    83
    NULL
    Totaal niet vergelijkbaar maar wij zijn in juni naar le chene gris geweest. Stacaravan gehuurd. Maar ik heb niet meer gezien als het zwembad wat in de zomer prima was. Nu te koud denk ik. Maar wij zaten toch de hele dag in Disney ☺
     
  3. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Die hierboven dacht ik ook meteen aan idd. En er is nog 1 in de buurt met witte huisjes. Ff google op bungalow disney dan kom je er wel op. Ben naam ff kwijt.

    Stom trouwens dat je geboekt hebt en ze dan annuleren. Ze adverterrn overal dat het af is . gee ln goede reclame. Krijgen ze ook vergoeding??
     
  4. Yormcr

    Yormcr Lid

    6 apr 2015
    6
    0
    1
    Ik volg dit topic even; wij gaan as maandag en ben nog niet gebeld.. Zat je zusje in een appartement of bungalow?

    (Overigens als ik op het CP forum kijk, zie ik daar gasten wel met elkaar babbelen over het geopende park en hen verblijf daar.)
     
  5. Molensteen

    Molensteen Fanatiek lid

    17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Das wel shit zeg
    Evt een appartement?
     
  6. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Ik ben al een paar keer naar le chene gris geweest in een stacaravan in de herfst. Ja, het kan fris zijn maar er zit een kachel in dus prima te doen. Snachts lig je toch lekker warm onder de dekens en voor de rest ben je op stap. Ik vond het prima te doen en zeer betaalbaar. Mn zusje zit daan altijd wanneer ze naar disney gaat.
     
  7. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.161
    477
    83
    NULL
    Ik bedoelde ook meer dat het zwembad te koud is. Caravans zijn inderdaad prima
     
  8. Steph80

    Steph80 Bekend lid

    26 apr 2012
    881
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!
    M'n zusje zou in een bungalow verblijven, maar die zijn blijkbaar nog niet af. Nu hebben ze het aanbod gekregen om in een appartement te gaan zitten en ze krijgen dan iets van 400 euro terug. De glijbanen in het zwembad zijn nog niet af maar het zwembad schijnt wel open te zijn.
    Het park heeft eerdere gasten wel gewoon laten komen maar deze hebben geklaagd over de staat van het park en toen zijn ze toch maar gasten gaan bellen...
     
  9. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Dus toch nog niet af je betaald echt megaveel voor dit park dus kan mij voorstellen dat je dan gaat klagen.
    Volgens mij was een arragement via disney goedkoper . fijn dat er nu een oplossing is.
     

Deel Deze Pagina