Cambridge Dieet?

Discussie in 'De lounge' gestart door vera91, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    7 weken in 3 weken is wel crashen hoor, je bent al aan het crashen als je minder dan je dagelijkse benodigde calorieën eet om je stofwisseling op peil te houden (voor veel mensen is dat al onder de 1500 maar ligt aan je gewicht en lengte e.d.)
     
  2. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mijn man en ik hebben het ook gedaan. Mijn man zelfs twee keer. Helaas alles zit er bij allebei weer bij, plus meer. Mijn galblaas is er ook van naar de knoppen gegaan. Heb nu galstenen en zal waarschijnlijk over een tijdje een operatie moeten krijgen.

    En dan zal ik het maar niet over de kosten hebben die we gemaakt hebben, daar hadden we zeg maar best luxe van op vakantie kunnen gaan.

    Na de vakantie ga ik weer lijnen, maar dan echt mijn eetpatroon aanpassen en calorieën tellen. Ik heb er een jaar voor uitgetrokken om op mijn streefgewicht te komen. Het liefst ben ik natuurlijk morgen slank, maar ja dat kan niet helaas.
     
  3. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik vind het een top dieet.

    Ik had het nodig om de kilo's zo snel te zien verdwijnen.
    Ik ben er 40 kilo mee afgevallen. En ben ook op gewicht gebleven ( dus het kan wel)

    Ik ben nu zwanger en nog komen de kilo's er niet bij. Terwijl ik nu veel meer eet dan eerst. (heb echt veel meer honger)
    Mocht ik toch veel aankomen deze zwangerschap dan ga ik zeker weer aan de slag met cambridge.

    Ik voelde me juist fitter dan ooit te voren. Als ik me een keer slapjes voelde nam ik een opkikker. Maar je moet wel heel sterk zijn!
    En een doel voor ogen blijven houden en niet denken dat je klaar bent na de shakes. Dan begint het namelijk pas.
    Afvallen is dan makkelijk dan opgewicht blijven.
     
  4. Paige

    Paige Niet meer actief

    Ik ga binnenkort ook starten, maar dan met de shakes van body en fit shop.
    'S avonds wil ik groente/vlees/vis/salade mee-eten.

    Ik ken een hoop succesverhalen ook. Mensen die inderdaad zeggen dat het pas echt begint op het moment dat je stopt met shaken.
    Het shaken was als het ware een volledige "reset" van het lichaam om vervolgens een heel nieuw en gezond eetpatroon aan te meten.
     
  5. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Super dieet, kan niets anders zeggen.
    Ik ben in totaal 52 kg afgevallen (om zwanger te worden). De eerste 22 kg met Sonja Bakker en de overige 30 met CB 500.
    Geen honger en ik was met 3,5 maand klaar. Ik ben wel snel weer aangekomen omdat ik ineens al zwanger bleek en het dieet dus niet goed heb kunnen afbouwen. Nog steeds 42 af er plakken er nog 10 aan.
    Het is een ideaal dieet, maar mentaal heel zwaar. Maar fysiek kun je de wereld aan, wat een energie...!!
     
  6. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Ik zal kijken of ik hier even fotos kan plaatsen heel kort
     
  7. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik ben ooit 30 kilo afgevallen met Weight watchers, dus verantwoord eten maar dat zat er ook zo weer aan dus het zegt niets hoe je afvalt je gewicht behouden is voor iedereen moeilijk.
    Te zwaar is ook niet gezond, snel afvallen misschien ook niet maar je moet onthouden dat de echte strijd pas komt als je stopt lijnen.
     
  8. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    before and after
     
  9. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wauw krullie, wat een verschil!
    Knap gedaan, ook voor de andere dames die zoveel ermee zijn afgevallen en ook op gewicht gebleven zijn.

    Het is inderdaad de kunst om daarna op gewicht te blijven, afvallen kunnen heel veel mensen
     
  10. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    #30 Tigermommy, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
    hier ook even tijdelijk mijn foto's van 115 kilo naar 85 kilo

    (weer weggehaald)
     
  11. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    #31 Tigermommy, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
    eentje van mijn gezicht (ook weg)
     
  12. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Wow :$ fantastisch!! Echt knap hoor
     
  13. Shopaholicnl

    Shopaholicnl Fanatiek lid

    3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vl. Heeft het twee keer gedaan, eerste keer 30 kwijt en zat er in no time weer aan.. Tweede keer 22 kwijt maar ik zag hem steeds verder wegzakken. Reageerde niet meer alert, kreeg lichamelijke klachten en had zelfs het idee dat organen uit begonnen te vallen dus acuut gestopt. Zijn weer wat kilo's bij inmiddels en hij let echt op met wat die eet!
     
  14. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet veel wilskracht hebben om het dieet te doen. Maar als je het goed doet, vliegen de kilos eraf! Goed opbouwen is belangrijk en als je stopt met het dieet kom je altijd 2 tot 3 kilo weer aan. Iedereen!
    Ik had veel energie na die eerste ellendige week waarin je lichaam moet wennen. Ben beide keren ongeveer 15 kilo afgevallen in 6 weken. Beide keren voor de zwangerschap gedaan. Mijn broer is een groot succesverhaal ook, 20 kilo afgevallen 5 jaar geleden en nog steeds geen gram er terug aan!
     
  15. Shopaholicnl

    Shopaholicnl Fanatiek lid

    3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Maar is het gezond? Absoluut niet! :D
     
  16. maantje85

    maantje85 Fanatiek lid

    9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog een succes verhaal! Ongeveer een jaar na mn bevalling 22 kilo in 6 weken afgevallen, ook niet goed kunnen afbouwen ivm nieuwe zwangerschap (werd helaas een mk) maar nu een jaar later nog geen kilo eraan. Ja tuurlijk wel is een kilo of 2 maar dan extra opletten en er weer af krijgen...

    Ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik het nog een keer ga doen, wil er nog 15 kilo af hebben, maar weet nog niet zeker of ik de wilskracht nog kan vinden...

    Ik deed trouwens CB 500

    Succes!!
     
  17. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    met cb 500 gebruik je alleen shakes toch?
     
  18. Wollywell

    Wollywell Bekend lid

    31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Mijn vriend is er 35 kilo mee afgevallen, maar die loopt er nu nog steeds mee te kl*ten. Het is nu 1,5 jaar geleden dat hij met de eerste poging begon.
    Probleem bij hem is dat hij zich niet kan beheersen, dus zodra hij ermee stopt, vreet hij zich weer helemaal klem.
    Hij had ook veel last van hoofdpijn en dat hij er erg flauw van werd.
    Ik ben geen fan van dit dieet (gezien hoe mijn vriend erop reageert) dus ik persoonlijk zou er niet aan beginnen.

    Ben nu 2 weken geleden bevallen, zodra mijn lichaam weer enigszins hersteld is, ga ik weer beginnen met mijn eetpatroon aan te passen en wat meer lichaamsbeweging te doen. Scheelt dat ik maar 3 kilo boven mijn startgewicht van voor de zwangerschap zit en maar 5 tot 8 kilo kwijt wil. ;)
     
  19. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Wollywel mijn man deed dit dus ook. En nu heb ik gezegd en nu stoppen we ermee zoek maar een andere goede manier maar ik ga niet nog eens 2000 euro weg gooien.
     
  20. Wollywell

    Wollywell Bekend lid

    31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja, dat heb ik ook gezegd tegen hem, dat ik het zo onderhand spuugzat was. Ook onze omgeving zei het ("Je wordt veel te dun, kap ermee") en zelfs mijn nichtjes van 11 jaar zeggen er wat van.
    Vind het ook weggegooid geld dat meneer elke week zijn shakes gaat halen bij die muts (in plaats van dat ze hem goed begeleidt, vindt ze het wel best dat hij elke week geld komt inleveren bij haar ;)) en ook nog eens meevreet als het hem uitkomt.

    Zelfs als ik niks in huis haal aan snaaiwerk, dan presteert hij het om naar de benzinepomp te rijden voor een zakje chips of snoep, zo erg is hij. En als die zak leeg is, gaan miepen dat hij zich "dik" voelt... :)

    Op een goeie dag geef ik hem een knal, in de hoop dat zijn verstand weer terugschiet...:)
     

Deel Deze Pagina