wat ben ik boos!! ei gegooid door ons raam...

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

    mavi derya Fanatiek lid

    4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Liggen we net lekker te slapen gooien een stel idioten een ei naar binnen:x:x:$ er stond gisteren wel in de krant dat ze dat deden maar in een andere wijk..

    gelukkig hebben we een hor in het raam anders was dat ding zo op mijn bed gevlogen en op de schone was onder het raam..

    zal ik nu melding maken of morgen bij de politie..
     
  2. Tuti80

    Tuti80 Fanatiek lid

    20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Getver wat vies! Inderdaad gelukkig dat er nog een hor voor zat. Ik zou er wel een melding van maken.
     
  3. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat een rotgeintje joh....!
     
  4. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Jakkes! Waar slaat dat nu weer op! Zou inderdaad wel een melding maken vandaag.
     
  5. beschuitje

    beschuitje Fanatiek lid

    9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bij mijn ouders is dat ook regelmatig gedaan. Tegen de ramen. Zij wonen op een flat waar ze zelf de ramen niet kunnen zemen. Wat een rotgeintje he? Ene kant denk ik aangeven , andere kant heeft het zo weinig zin.
     
  6. Cindy81

    Cindy81 Fanatiek lid

    28 feb 2012
    2.268
    43
    48
    Bah wat vies! Gelukkig had je een hor.

    Hier hebben ze het ook een keer gedaan, keihard tegen het raam gegooid. Ik zat op de bank tv te kijken met de rolgordijnen dicht. Je schrikt je eigen de pleuris.

    Ik zou er zeker vandaag wel even melding van maken. Misschien dat meer mensen dat al hebben gedaan.
     
  7. Zusterke

    Zusterke Niet meer actief

    In iedergeval melding van maken. Als er genoeg mensen dit doen kunnen ze het ook gaan aanpakken.

    Dit zijn geen leuke grapjes meer!
     
  8. moradora

    moradora Fanatiek lid

    6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Sorry ik moet hier heel hard om lachen.
    Je raam is niet kapot en was kun je toch weer wassen als het ei gebroken was?
    en hier wil je serieus aangifte/melding overdoen?
     
  9. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.856
    427
    83
    Rare humor heb jij:$. Lijkt me echt totaal niet grappig om midden in de nacht een ei in mijn slaapkamer te krijgen. Je schrikt je kapot, en het is gewoon goor. Ik zou wel melding maken. Ms kunnen ze vanuit de buurtpreventie wat mee controle houden in de nacht?
     
  10. Gism0w

    Gism0w Bekend lid

    15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Rauwe ei is rot spul om uit je schone was te krijgen.
    Ik kan me er wel iets bij voorstellen als het ook in meerdere wijken/bij meerdere personen gebeurt.
    Zijn gewoon geen leuke grapjes meer en je zal maar eens zo'n ding tegen je bakkes krijgen. Voelt niet fijn....
     
  11. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik zou er zeker melding van maken. Zeker omdat je weet dat dit in andere wijken ook speelt.

    Je kan zeggen meld het niet het helpt niet, maar als iedereen zo denkt hebben die etterbakken de hele wereld.
    Als het een echte kwajongensstreek was schrikken ze goed en als het idd een groep is die loopt te treiteren weten die dat het serieus genomen wordt.

    Succes met je ei.

    Liefs doris
     
  12. kzh

    kzh Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hier hebben ze ooit de hele voorgevel van mijn ouders bekogelt met eieren, daar wordt je niet blij van, trekt in de stenen en laat lelijke plekken achter.
    Ook een keer mijn broertje zn auto "beplakt" met forellen..
    volgens mij waren dat collega's toen, dat vind ik dan wel weer grappig.

    Ik zou er niet direct een melding van maken, maar vind dat ook geen leuke geintjes hoor.
     
  13. Krissie85

    Krissie85 Niet meer actief

    dan maar rare humor. .. +1:D:D:D
     
  14. souries

    souries Fanatiek lid

    5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lijkt me wel zo verstandig. Bij onze achterburen is het al maanden feest met om de paar weken eieren tegen de ramen. Als je niet thuis bent, gaat dat echt wel een boel stinken.
     
  15. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Jij zou dit dus accepteren van jouw kind? Nou ik niet... het gebrek aan respect voor andermans spullen is echt enorm op dit moment... en het begint bij zulke dingen en eindigd bij bushokjes en erger.

    Zo had ik een keer een moeder die pissig verhaal kwam halen omdat haar dochter na moest blijven omdat ze een tafel had onder getekend.. ze bond wel in toen ze het gigantische hakenkruis zag met watervaste stift, maar het is dus blijkbaar niet erg om andermans spul te bekladderen.
     
  16. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zeker wel. Aanpakken zulke lui. Nu uw get een ei wat is het over een paar weken?

    Vuurwerk?
     
  17. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja het zijn niet leuke geintjes inderdaad...maar ja...lol zullen ze er wel van hebben. Kwajongensstreken...hoe bozer je wordt...hoe leuker ze het gaan vinden.

    Bekijk bijlage 346730
     
  18. Krissie85

    Krissie85 Niet meer actief

    Nee zou het absoluut niet accepteren. .. zou woest zijn! Maar als het mij zou overkomen zou ik na de eerste vloek+scheldronde waarschijnlijk ook erg hard hebben moeten lachen om het idee van onze hoofden toen het ei langs vloog.

    1x vind ik niet echt om melding van te maken. .. bij een 2e keer zeker wel. .. dan zie ik er de humor niet van in
     
  19. heleentje80

    heleentje80 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    in nederland ook al?

    Echt niet grappig
    Hier vorig jaar ook gehad, moet gebeurd zijn toen we op vakantie of zo waren, want ik heb niets gehoord.
    Het waren ramen in volle zon en ook heel moeilijk te kuisen (heel hoog en met een buik van 7 maanden niet aan te geraken).
    Maar wat een smerigheid, was in de kozijnen gebrand die vuiligheid, en ook enorm vastgekoekt op de ramen zelf (moeten afkrabben met een krabbertje, kreeg je er niet af met een doek).

    Gewoon goor, als ik zo een k*tpubertje tegenkom, zal ik zijn scootertje ook eens bekogelen, vraag me af of hij dat leuk zou vinden. (wijk was in aanbouw en de pubers deden nog leuke dingen: plastic afsluitingen doorsnijden en gaan roken in de huizen, rotjes afsteken, graffite en hun favorietje was voordeurruiten bashen:x)
     
  20. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Denk alleen, waarom heb ik dit geintje niet bedacht als puber :). Lullig als het bij jezelf gebeurd maar vind het eigenlijk ook wel erg grappig . Waarschijnlijk was het bericht of de melding over het gebeuren in een ander wijk de reden om voor andere jeugd om het ook is te proberen maar nu in jou wijk. Zo kwam ik een keer smorgens bij de auto om naar me werk te gaan waren alle auto's ik de staat bekogeld met ei. Baalde wel naar bedacht me ook, het is maar ei. Ff door de wasstraat
     

Deel Deze Pagina