camping noord Italië tips gevraagd

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door madameV, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo dames, wij willen juni 2018 voor het eerst na Italië rijden om vakantie te vieren. Wij zoeken hiervoor een leuke camping/bungalow park in een mooie omgeving. Graag noord Italië ivm de afstand. We hebben 2 kinderen van ( tegen die tijd ) 4 en 1. En zoeken een accommodatie. Bungalow huisje etc. Maar zouden het wel leuk vinden wanneer dit op een camping oid is of waar wat te beleven is voor de kinderen ( denk vooral aan zwembad )

    Heeft er iemand leuke tips/ervaringen van plekken waar je al eens bent geweest? Alvast bedankt
     
    marievs vindt dit leuk.
  2. jupke

    jupke Niet meer actief

    Lido di jesulo

    Erg leuk met kleine kinderen
     
    madameV vindt dit leuk.
  3. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.457
    2.152
    113
    Hoe noord moet het zijn? Ik reken het Gardameer daar ook wel onder maar weet niet of je dat wil. Zo ja, kijk dan eens naar Gasparina Village https://www.gasparinavillage.it/nl/
    Geen camping, maar genoeg te beleven voor kinderen met een fijn zwembad, speeltuintje en animatie. Niet al te groot, overzichtelijk en nette huisjes.
     
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.937
    8.755
    113
    Wij zijn dit jaar voor het eerst naar noord Italië geweest met onze uk van 3.

    Omdat we het te ver vinden om in 1 keer te rijden zijn we gestopt in Duitsland (kinzigtal) de volgende dag weer verder gegaan, ging super goed!

    In Italië zaten we in peschiera del Garda. Camping peschiera del Garda camping collage. Op 2 plekken zwembaden en op beide plekken 1 diepe en 1 kinder zwembad. Op verschillende plekken speeltuintjes. Super nette camping, we zaten in september dus weet niet hoe druk het is in het hoogseizoen. De bungalow was niet heel groot. Dus zou ik eerder kijken naar de stacaravan.

    Terugweg zijn we via Frankrijk gegaan en daar verbleven we nog een paar nachten voor we terug gingen.
     
  5. bianca1374

    bianca1374 Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Camping Mario aan het caldonazzo meer. Kleine camping, prachtige omgeving en niet zo druk als het Gardameer.
     
  6. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor de reacties ik ga eens rondkijken
     
  7. San987

    San987 Fanatiek lid

    21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hoi,

    Wij zijn naar continental Lido geweest, bij Lago Magiore.
    Erg leuke camping, met veel faciliteiten!
     
  8. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.742
    113
    Camping piantelle in moniga del garda. Niet zo'n massaal toeristisch stuk als de rest van het gardameer.
     
  9. Panda1

    Panda1 Bekend lid

    28 feb 2013
    834
    114
    43
    Overijssel
    Ik zou je de omgeving van levico willen adviseren.
    http://m.campinglevico.com/nl/

    Mooie omgeving en meren. Gezellig plaatsje is Levico. 'S avonds is er ook veel vertier met muziek ed.
    Zelfs het gardameer is op de dag te rijden om daar een bezoekje te brengen.
    Een mooie berg in de buurt waar je heel makkelijk op kunt om van het uitzicht te genieten. Je kunt heel ver met de auto komen, ideal.

    http://www.valsugana.nl/panarotta.html
     
  10. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor alle reacties. Ik heb al even snel gekeken maar ga ze uitgebreid bestuderen. Meer reacties zijn altijd welkom
     

Deel Deze Pagina