Canesten gebruikt in zwangerschap. Iemand ervaring?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door niki86, 23 feb 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Ik heb net een canesten tablet vaginaal ingebracht met de bijgeleverde applicator. Nou kreeg ik ineens krampen in mn onderbuik meteen direct na inbrengen. Nou ben ik bang dat ik met die applicator te dicht in de buurt ben gekomen van mijn baarmoedermond. De dokter en de apotheek hebben me niet verteld dat ik dit beter met een vinger kon inbrengen in de zwangerschap. Want dit las ik net ergens. Iemand ervaring?
     
  2. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik breng progesteron in met zo'n applicator. Ik vind het prettiger en hygiënischer dan met de vingers en kan me eigenlijk niet voorstellen dat je deze gauw te ver kunt inbrengen?
    Overigens heb ik veel inwendig onderzoek gehad, waaronder ook eentje waarbij expliciet aan de baarmoedermond is gevoeld en bewogen en toen kreeg ik ook geen krampen.
    Zou het niet gewoon toeval kunnen zijn geweest? En zijn de krampen wel weer weg?
     
  3. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Heb niet echt meer krampen. Was maar heel even. Maar door de angst voel ik nu vanalles... pffff
     
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn gyn zei dat het gewoon met applicator mag hoor.
     
    niki86 vindt dit leuk.
  5. Squarepants

    Squarepants Bekend lid

    24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ik heb t ook gewoon met applicator gedaan.. was vooral bang dat t anders niet zou werken want dat ding is best goed! Grootste risico is dat je iets kan beschadigen geloof ik, maar dan had je iets van een bloedinkje moeten zien. Hopelijk voel je je weer wat beter!
     
  6. Elsss

    Elsss Fanatiek lid

    26 jul 2013
    1.939
    3.125
    113
    Een applicator is niet scherp en een penis is veel groter...
    Het kan echt geen waad!
     

Deel Deze Pagina