Carriereswitch hoe aan te pakken?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door ZoWelkom84, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    ik zou graag na mijn zwangerschapsverlof een baan dichterbij huis willen zoeken.
    Mijn huidige baan waarin ik op drie verschillende werkplekken zit in drie dagen heb ik het op 1 plek waanzinnig naar mijn zin. Dit is P&O..
    Ik ben hierin gerold en ik merk dat ik als ik die dag werk echt in goede mood ben en er veel plezier in heb.
    Er werkt ongeveer 25-30 man aan cast personeel. Ik heb hier geen taak aan voor 24 uur per week. 1 a 1.5 dagen zou genoeg zijn ervoor.
    Omdat ik dit zo leuk vind twijfel ik of ik hierin een baan mort zoeken zonder echte juridische kennis due je wel nodig hebt in deze functie wil je verder komen.
    Ik twijfel dus over een opleiding maar met 1 kind van bijna 1 en de tweede is onderweg vraag ik mij af hoe ik dat moet doen..
    Om 7.00 ga ik van huis ben rond 8.15-8.30 op werk om weer om 17:00 naar huis te gaan dn om 18.15-18.30 thuis te komen.. due reistijd vind ik nu al te veel worden last staan met twee kids straks (ik ga overigens al met auto. Ov is helemaal niet te doen).

    Ik heb nu een zeer goed salaris en jaarlijks gaat iedereen omhoog bij ons. Ik denk niet dat ik dit ergens nig terug ga vinden. Ik kan wel wat inleveren maar get moet wel leuk blijven..

    Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kun je niet een dag minder gaan werken en dan een thuis studie of deeltijd opleiding gaan volgen?
    Dan heb je straks in ieder geval een diploma en kun je altijd nog verder kijken.
    Je kunt trouwens ook gewoon solliciteren op vacatures, een diploma zegt niet altijd alles wanneer je wel ervaring hebt.
     

Deel Deze Pagina