Castell Montgri of Colombier

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jewel22, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi!

    Wij zijn op zoek naar een camping in Zuid frankrijk of Spanje. Nu zien we deze al een aantal keer voorbij komen. De filmpjes maken ons niet echt enthousiast maar de reviews op zoover bijvoorbeeld wel weer.
    Is iemand hier ooit geweest? We houden van grote campings waar veel voor de kids te doen is, niet heel ver van het strand en het liefst met leuke waterglijbanen. Onze kinderen zijn dan 9 en 11 jaar.

    Colombier ziet er erg mooi uit, maar misschien zo luxe dat ik bang ben dat het voor de kinderen minder leuk is.

    Ik hoop heel erg dat hier mama's zitten met ervaringen met deze campings!
     
  2. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Wij zijn op colombier geweest, met toen nog een eigen tent. Deze camping was erg schoon en netjes. Zwembad was mooi en goed geregeld. Ze maakten er daar een sport van om de ‘handdoekjesleggers’ te irriteren. Erg grappig. Maar er was dus altijd plek bij het zwembad. (Een uur van je handdoek af en dan kon je je handdoek uit een grote hoop bij de douches vissen).
    Wij maakten toen nog geen gebruik van entertainment oid en hadden onze dochter nog niet, daar kan ik dus niets over zeggen.
     
  3. aapje79

    aapje79 Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Wij zijn op castell montgri geweest een paar jaar geleden in een huurtent. Afgelopen jaar hebben we er nog een keer over heen gelopen. Wat wij een nadeel vinden is dat het een terassencamping is, sanitair erg verouderd en veel kampeerplekken klein en erg dicht op elkaar zijn.
    Wij zijn 5 x op mas san josep in spanje geweest. Dit jaar maken ewe een uitstapje naar kroatie
     
  4. lolu

    lolu Actief lid

    3 apr 2017
    187
    75
    28
    Wij gaan graag naar el delfin verde in spanje veel te doen voor kinderen en op dit moment wordt het zwembad fiks aangepakt lees waterpark wat in gebruik genomen wordt dit seizoen, en direct aan zee. ;)
     

Deel Deze Pagina