Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.051
    271
    83
    Hallo iedereen, ik spring weer even in. Het was een hectische tijd.

    @korenbloem wat is groot nieuwsradio? Fijn dat jullie huis onder voorbehoud verkocht is. Hopelijk vinden jullie een ander huis. Ik bid voor jullie. Ik zou niet bidden of dat zij de financiering niet rond kunnen krijgen. Maar meer of God een huis op jullie weg zet wat bij jullie past. Hoe is het gegaan met taxi en zorgverzekering? Oh lees het nu. Wat fijn zeg!

    Gecondoleerd korenbloem. Wat heftig zeg. En dan denken dat alles klaar is en toch alles nog geregeld moest worden.

    Hoe is het nu met dat ene huis?

    Whaha… God maakt dus ook echt wel lolletjes (lees nu van dat gitaar).

    Ik heb me nooit druk gemaakt over wanneer de baby zou komen. Ik had de oudste graag gewild om de verjaardag van mijn overleden pa, maar ja…. Ze kwam een paar dagen later.

    Gefeliciteerd mamamijn. Wat fijn zeg.

    Welkom Snuky, maar wat erg zeg. Al 2 jaar bezig voor een kindje. Ik snap dat je God even niet meer snap. Ik bid voor je of je God weer mag snappen en dat jullie snel zwanger mogen worden.

    Lastig zeg met die huizen. Wij hebben vorig jaar ons huis dan verkocht en wij moesten dus kiezen aan wie. Dat heeft me heel veel gebed gekost. Wat moest ik doen? Ik wilde beide partijen niet teleur stellen.

    Iez: voel je niet bezwaard, je doet het met de beste bedoelingen. Ik heb S. ook gelijk in het nieuwe dorp naar de voorschool gedaan. Dit was de beste beslissing ooit. Ik bid voor je.
     
  2. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    @einad en @Mamamijn, ja ik was vorige week bij mijn gynaecoloog! Gelukkig goed nieuws gehad: ondanks dat ik veel last van mijn eierstok had, was er op de inwendige echo geen enge grote cyste te zien. Wel 15 mooie eiblaasjes (ik zag ze niet, maar hij zal het wel weten hè, haha!) Dus er is nog geen man overboord en ik heb nog weer voor 3 maanden clomid mee. Daarna dacht ik dat ivf nodig was, maar het blijkt dat er dan ook eerst nog hormooninjecties gegeven kunnen worden. Dus ik ben erg opgelucht en heb weer nieuwe moed om verder te gaan!

    Wat zijn er verder een verdrietige dingen gebeurd hier...:( @iez en @Korenbloem86, sterkte en knuffels!!
     
  3. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Wat goed nieuws @Snuky

    Hier breken drukke weekjes aan, eind juli gaan we over naar ons tijdelijk onderkomen. Heftig zo met nog een baby erbij en een kleuter die ook zo haar aandacht wil. Eerste periode is altijd even doorbijten vind ik, nu helemaal nu ze ook nog spruw te pakken heeft en de nachten kort zijn:( genieten doen we ook zeker hoor, helemaal nu ze vandaag haar eerste lachje aan mama heeft laten zien:)
     
  4. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Thx Snuky en sterkte mamamijn.

    Ook wij gaan eind juli eruit om een maand later weer te verhuizen naar ons tijdelijke woning tot we eind nov in onze nieuwe woning kunnen. 3x verhuizen bah maar het is voor een goed doel
     
  5. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.021
    113
    @marievs, grootnieuwsradio is een christelijke radiozender. En daar luister ik dus regelmatig naar.
    Mijn schoonvader is deze week begraven. Was erg mooi. Onze oudste dochter vond het raar dat opa in een kist ligt èn bij de Heere Jezus is.
    Ik merkte wel dat ik daarna erg moe was.

    Het huis wat onder voorbehoud verkocht was, is nu echt definitief verkocht. We waren de afgelopen weken wel met andere huizen bezig en daardoor verdween dat ene huis wel langzaam naar de achtergrond.
    @iez, komende week willen we nog een keer naar het huis met de winkelbestemming gaan kijken, maar nu met een aannemer er bij. We hebben al navraag gedaan bij de gemeente om het bestemmingsplan te wijzigen naar woning. We willen namelijk de slaap-badkamer voor onze oudste in de voormalige winkel. De verbouwing is trouwens van eigen geld, toen we hoorden dat we moesten verhuizen zijn we hard aan het sparen gegaan.
    Succes met al jullie verhuizingen.

    @Mamamijn, leuk hè dat eerste echte lachje. Jij ook sterkte met de drukke periode die er aan komt. Lijkt me best zwaar en heftig, sowieso al met een kleine baby, maar ook nog een kleutertje die net naar school gaat en verhuizen.

    @Snuky, wat fijn dat je toch goed nieuws hebt gehad bij de gynaecoloog.

    Vorig jaar heb ik de bijbelstudie van Beth Moore gedaan. Nu kreeg ik een mail dat ze begin september met een nieuwe bijbelstudie van Beth Moore gaan starten. Ik wil wel erg graag, maar als we straks ergens anders wonen is het ook niet handig. Hopelijk komt er snel duidelijkheid, dan weet ik waar ik die bijbelstudie kan doen.
     
  6. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Korenbloem: een hele onderneming dus de mogelijke nieuwe woning. Ben benieuwd of dit het gaat worden. Fijn dat je dan op de begane grond een slaapkamer & badkamer kunt realiseren. Succes, ben benieuwd.

    Fijn dat het een mooie begrafenis was. En ja, het is wat soms om de kleintjes bepaalde zaken uit te leggen. Blessed week allemaal.
     
  7. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Rustig hier, iedereen met vakantie of lekker thuis? Het is niet echt vakantie weer hè, dochterlief heeft nu vakantie van school en in een huis wat op ontploffen staat(lees verhuizing vant weekend) wordt het er niet echt gezelliger van. Zal blij zijn als we volgende week geïnstalleerd zijn. Jullie nog plannen voor de zomer?
     
  8. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Nou ik heb 2x verhuizen in de planning. Voor de rest werken. Het is hier echt een puinhoop omdat we a.s. zaterdag verhuizen. Veel succes met jullie verhuizing mamamijn.
     
  9. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Jij ook iez!
     
  10. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    thx
     
  11. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Succes met verhuizen allebei!

    Hoe gaat het met @Bloesempje?
     
  12. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.021
    113
    Hallo dames,
    hoe gaat het met jullie?
    Volgens mij zijn een aantal van jullie inmiddels verhuisd, is het meegevallen?
    @iez, volgens mij was jullie dochter deze week jarig, gefeliciteerd.

    Wij krijgen woensdag de sleutel van onze tijdelijke woning. Dus bij ons komt de eerste verhuizing er ook aan. Daarnaast hebben we ook ons volgende huis gevonden!
    Afgelopen week is mijn man alleen een huis gaan bezichtigen omdat ik moest werken (ik had een afspraak voor morgenochtend staan voor hetzelfde huis). Huis zag er zo goed uit, dat hij direct een bod heeft gedaan (wel eerst overlegd met mij hoor). Dat wilde hij op zijn werk via mail bevestigen, maar dat is niet meer gelukt want toen had de makelaar al gebeld dat de verkopers akkoord gingen met het bod en we mochten 's avonds met z'n allen kijken (toch fijn om zelf te zien wat je hebt gekocht). Het is echt een mooi huis, we hadden (naast de eis dat er een slaap- en badkamer beneden moet zijn) ook een aantal wensen, maar we hadden er rekening mee gehouden dat een huis met alle wensen niet zou lukken en zouden ook tevreden zijn als niet alle woon/huiswensen zouden lukken. Maar dit huis heeft alles. We zijn er zo blij mee, het voelt ook echt als een kado van God.
    Man moest ook wel lachen, ik kom oorspronkelijk uit Zeeland en nu wonen we op de Veluwe, ik mis het water best wel en heb dat regelmatig gezegd. Zegt mijn man opeens: "kijk wonen we straks toch aan het water"; ik kijk uit het raam: loopt er een moddersloot voor het huis langs :roflmao:.

    Overdracht duurt nog wel een tijdje; wordt april-mei. Maar omdat we een jaarcontract voor het huurhuis hebben, vinden we dat niet erg, scheelt weer dubbele lasten.

    Vanwege de verhuizing zijn we niet op vakantie geweest, we zijn wel een paar keer een dag weggeweest (dolfinarium, kabouterpad gelopen, kindertheatervoorstelling, dierentuin).
    Ik heb veel gewerkt, had totaal 6 vakantie-opvangkindjes, gaf extra drukte maar was ook wel gezellig. Nu komen mijn eigen gastkindjes weer terug van vakantie (komen 1,5 dag per week).
    Misschien dat we na de verhuizing er nog even op vakantie gaan.

    Ik ga even 2 meisjes onder de douche helpen. Fijne avond nog!
     
  13. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Gefeliciteerd met jullie huis @Korenbloem86 wat fijn dat het aan al jullie eisen voldoet!
     
  14. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Korenbloem; van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!
    Fijn dat jullie een huis naar jullie wens hebben gevonden.
    Ik woon ook op de veluwe ;), mooi wonen daar!
     
  15. Gefeliciteerd met jullie huis @Korenbloem86
    Toevallig maar ik kom ook uit Zeeland

    Mijn vakantie zit er weer op en kan ook weer volle bak aan het werk.

    Fijne zondagavond!
     
  16. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Korenbloem, wat geweldig zeg dat jullie de perfecte woning hebben gevonden. Mooi hoe God voorziet en soms toch de wensen van je hart geeft, voor Hem is alles mogelijk. Sterkte ook met verhuizen etc.

    Onze verhuizing was pittig, nu weer aftellen over 11 dagen weer verhuizen naar een woning waar we iets langer gaan wonen dan nu (1 maand). En bedankt, mijn dochter is a.s. donderdag jarig :).
     
  17. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Wat fijn @Korenbloem86 succes met alles eromheen.
    Wij zijn inmiddels ook geïnstalleerd, in 1 dag verhuisd, achteraf had ik toch liever voor m'n bevalling gaan verhuizen, maar goed dat is achteraf en daar doe je nu niks meer aan. Gelukkig wennen de kids goed in onze tijdelijke woning en ik ben blij dat we hier toch een tijdje blijven en even tot rust kunnen komen. Mijn man had de afgelopen twee weken vakantie en dat was heerlijk. Kon ik ook even bijtanken, m'n kleine meisje komt nog twee keer snachts wat ook normaal is maar hakt er op den duur wel in ook omdat ik zelf voed. Gelukkig is het verder een makkelijk vrolijk meisje. Donderdag gaat ze een ochtendje wennen op de opvang, 4 september moet ik toch echt weer aan het werk. En eerlijk is eerlijk, ik vind het vreselijk! Het werk opzich heb ik weer zin in maar het idee om haar al naar de opvang te brengen benauwd me echt :( ze is nog zo klein. Hopelijk gaat het goed daar, we zullen het zien.

    Whoh @iez jij gaat dus nog een keer verhuizen, Pff sterkte hoor!

    Voor iedereen die weer aan het werk is, zet hem op
     
  18. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel Korenbloem. Ja in het begin is altijd moeilijk om los te laten, maar het komt vast goed.

    Fijn dat de kids goed wennen.
     
  19. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.021
    113
    Hallo allemaal,
    hoe gaat het met jullie?
    Wij hebebn onze eerste verhuizing gehad. Ik vond het erg lang duren; omdat het 3 km van ons eerste huis was deden we iedere keer een beetje. De volgende verhuizing is 40 km verderop (april), dan doen we gewoon alles in 1x. Is ook wel erg fijn.

    Maar ik ben wel blij dat we nu ± 8 maanden hebben voor de volgende verhuizing, even tot rust komen. Ik heb echt bewondering voor je @iez dat je in korte tijd zoveel verhuizingen hebt.
    Zijn de andere verhuizende dames ook een beetje tot rust gekomen?

    Het bijbelstudieseizoen is hier ook weer begonnen. Heb nu 2 kringavonden van Beth Moore gehad, weer erg leerzaam. Onze predikant was bezig met een serie over Paulus, was wel leuk dat de studie van Beth Moore verdergaat waar de ds was gebleven. Nu hebben we twee zondagen een andere predikant en dan gaat onze "eigen" predikant verder met een serie over Galaten.
    De andere bijbelkring begint over 2 weken.

    Fijn weekend allemaal.
     
  20. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Fijn dat de verhuizing achter de rug is Korenbloem. Tja verstand op nul he en gewoon doen. En daarna bekaf wezen hahaha

    Fijn dat je geestelijk kunt bijtanken.

    Ben benieuwd hoe het met Bloesempje gaat. Weet een van jullie iets?
     

Deel Deze Pagina