Christelijke dames ( vanuit de besloten club )

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sifra, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dames die ooit zijn bevallen. Hebben jullie ervaring mer 1 van deze kraamzorgbureaus?:
    - kraamzorg Jona
    - RST
    - de kraamvogel en
    - Monique Boer
     
  2. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dames, ik ben heel verdrietig. Helaas is dezelfde ziekte geconstateerd bij deze baby als bij mijn 2e (die overleed na de geboorte bij 36+2). Een dodelijke ziekte vooral als het zo vroeg in de zwangerschap optreed.

    Willen jullie met mij mee bidden voor een wonder? Wat haast onmogelijk is maar ik toch echt hoop dat God hem geneest. God kan het.
     
  3. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    @iez wat een verdriet!! Volgens mij kan ik de vorige zwangerschap van je nog herinneren dat het ook zo spannend was. Heel veel sterkte! Al moet het ongelooflijk zwaar zijn om te weten dat als er geen wonder gebeurd je weer een kindje moet verliezen
     
  4. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja heel zwaar....bedankt
     
  5. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Ah @iez wat afschuwelijk weer! Wat een verdriet voor jullie en deze kleine vechter. Ik zal voor je bidden!
     
  6. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt Jillzz
     
  7. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    O lieve IEZ, wat ontzettend verdrietig dat ook dit kindje ziek is. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel kracht en sterkte gewenst.
     
  8. Korenbloem86

    Korenbloem86 Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.673
    1.023
    113
    Ik moet de hele tijd aan je denken iez. Ook "hoor" ik de hele tijd een paar regels uit een lied van Sela in mijn hoofd, ik zet ze hier neer, ik hoop dat je het (over een tijdje) ook weer zo mag ervaren.

    Heer, U bent het rustpunt van mijn hart.
    In Uw armen vind ik nieuwe kracht.
    Niemand anders dan U alleen,
    draagt mij door dit leven heen.
     
    Jillzz vindt dit leuk.
  9. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt Korenbloem. Ik zal het liedje opzoeken.
     
  10. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    @Korenbloem86 van harte gefeliciteerd, alle geluk toegewenst

    @iez geen woorden voor dit verdrietige nieuws. Zal jou en je ongeboren kindje meenemen in gebed.
     
  11. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel
     
  12. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    @iez hoe gaat het met jou?
     
  13. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi, ik heb nog niet veel nieuws. Ik heb pas a.s. vrijdag weer een afspraak in het zkh.

    Het zkh heeft mij wel gewezen op afbreken van de zwangerschap, dat vond ik heel moeilijk om aan te horen! Ik was en ben niet bezig met de dood, maar met hoop op een wonder (hoe klein ook die kans is).

    Ondertussen hebben we besloten dat we in een ander zkh willen bevallen (een academisch zkh). Niet dezelfde als bij mijn 2e want eigenlijk wou die zkh ons kindje dood laten gaan en verder niets voor het kindje doen. Handen op de rug beleid noemen ze dat. Maar door onze herhaaldelijke verzoeken stemden ze uiteindelijk mee om toch actief beleid toe te passen. Helaas zonder succes.

    Nu willen we naar een zkh die uit zichzelf actief beleid toepast. Dus dat is fijn anders kost het strijden voor actieve behandeling ook heel veel energie.

    Nu zijn we op vakantie. Vorige week ook. Dat is fijn, want we genieten extra van onze kleine meid en het geeft ons tijd om dit even te verwerken, samen te overleggen hoe we nu verder willen met de verschillende scenario’s en ik kan uitzoeken wat ik nog meer zou kunnen doen.

    Zo drink ik heel veel water, probeer 2,5 ltr per dag in de hoop dat er toch een beetj van dit water beland in de vruchtzak en de longetjes zich kunnen ontwikkelen. Ik heb contact proberen te leggen met zkh in België om te kijken of ze amnioninfusie zouden willen toepassen aangezien er geen enkele zkh in Ned dat doet.

    En ja voor de rest bidden en hopen op een wonder.

    Sorry voor mijn lange verhaal.
     
  14. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, het is goed om van je te horen!

    Zo te horen heb je alles voor jezelf goed op een rijtje wat je wil, ik hoop zo dat ze op een of andere manier nog iets voor je kunnen doen.
    Ik moet wel vaak aan je denken hoor, en ik heb het lied 'zoals je bent' steeds in mijn hoofd.
    Succes voor vrijdag!
     
  15. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt (voor je medeleven). Ik zal het liedje eens opzoeken en toevoegen aan mijn playlist.
     
  16. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.043
    113
    Oh iez ik lees het nu pas. Wat inmens verdrietig om te lezen. Ik ga zeker bidden voor jullie en je ongeboren kindje. Wat je zegt, God kan het.
     
    iez vindt dit leuk.
  17. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hallo,

    Gisteren zijn we, nadat we het slechte nieuws hebben gekregen, voor het eerst weer in het ziekenhuis geweest. Net zoals bij onze 2e was het beeld nu ook weer verslechterd. De nieren waren groter (bij de 2e waren ze wel ietsjes groter rond deze termijn). En mijn vruchtwater was verder afgenomen. Er is nu 75 mm vruchtwater gemeten (5 weken geleden was dit nog het dubbele).

    Ondanks alles blijven we hoopvol en bidden en hopen op een wonder/genade van God.

    De verwijzing naar het RadboudUMC is een feit, dus dat is heel fijn. We verwachten binnen nu en 2 weken een afspraak daar. En voor de rest wachten we op reactie vanuit het Academisch ziekenhuis in Antwerpen op onze vraag of ze iets voor mij kunnen betekenen v.w.b. het ‘bijvullen’ van het vruchtwater (ziekenhuizen in Nederland bieden hier geen mogelijkheden voor).

    We blijven bidden dat het vruchtwater niet opraakt (maar toeneemt) en dat de groei van de nieren stopt, het liefst dat de nieren volkomen genezen worden.

    Afgelopen twee weken hadden wij vakantie. We zijn met ons prinsesje en bron van vreugde weggeweest in Nederland. Komende week gaan we weer werken. Willen jullie bidden dat we ons werk goed kunnen blijven doen en ons goed kunnen concentreren ondanks de omstandigheden?
     
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Hoi @iez, heel af en toe ben ik hier een stille meelezer. Ik wou alleen even zeggen dat ik ook voor je bid. Sterkte
     
    iez vindt dit leuk.
  19. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    @iez heb je al een afspraak in antwerpen en in radboud gehad/kunnen regelen?
     
  20. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt @Nellie4

    Ik heb inmiddels een afspraak gehad bij het Radboud. Dat was vorige week donderdag. Het was een lange dag. We hebben maar liefst 6 artsen gesproken. En waren van 7:30-20:00 uur weg van huis. Ik moest er nog 2 dagen van bijkomen.

    Het waren niet altijd makkelijke gesprekken.

    De conclusie is dat de artsen verwachten dat mijn zoontje ook komt te overlijden, maar ze zeggen ja dat is theoretisch. De praktijk moet uitwijzen of dat idd klopt. Ze hebben wel eens meegemaakt dat ze iets verwachten maar dat het toch anders uitpakt al zijn de kansen daarop heel erg klein.

    Ik mag wel daar bevallen, mocht er toch een wonder gebeuren en de longetjes doen het dan kunnen ze de baby daar opnemen.

    Vwb Antwerpen, we hebben een paar keer erachteraan gebeld. Dat ging best moeizaam. Maar conclusie is dat we niet erheen gaan. We zien er zelf van af. Zij hebben trouwens nooit meer gereageerd. De reden is dat radboud heeft aangegeven dat als ik een dergelijke behandeling onderga ik nog meer risico loop op vroeggeboorte en dan kunnen ze echt weinig voor ons kindje doet als hij te vroeg wordt geboren. Door de bijkomende complicaties van een vroeggeboorte.

    Dus we “gokken” het erop dat de longen het gaan doen. Of anders we hopen en bidden dat ze het gaan doen ondanks dat de vruchtwater bijna op is.
     
    Jillzz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina