Clear blue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door truusjee, 11 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Hahaha, het voelt soms echt als een geheime missie! :roflmao:
    Maar inderdaad balen, dan gaat het niet zo makkelijk om dat tussendoor te doen. Ik werk op kantoor, dus dat gaat er zo even tussendoor. Niemand die wat doorheeft.
     
    truusjee vindt dit leuk.
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Euh.. paars denk ik !
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik kan mij hier ook niet in vinden. Als je dipstick knalt is er niks meer te turen.
    En over het bezuinigen: je kan niet in een anders portemonnee kijken. Ik vind het voor nu belangrijk om te sparen voor als de kleine ooit komt. En ik zie zelf geen meerwaarde in de cb dus waarom er zoveel geld aan uitgeven?
     
  4. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Er zijn zat dames die denken dat ze knal hebben maar uiteindelijk net niet donker genoeg dus zo een cb is inderdaad wat prijzig maar wel handig! En je hoeft m zoals ik al zei in de post niet helemaal op te gebruiken. Je kan daarnaast goedkopere testen doen en zodra je ziet dat het streepje wat donkerder wordt er een cb tegenaan gooien.. zo bespaar je juist. Dat bedoelde ik.

    En er is absoluut een meerwaarde aan een ovulatie test als je graag zwanger wilt worden of het nou een cb is of een totaal ander merk. Het geeft een indicatie wanneer je vruchtbare dagen zijn waarop je het meeste kans maakt op zwanger worden. Het zwanger worden en zijn is een ander verhaal maar het is wel absoluut een meerwaarde ;)
     
    Tjar85 vindt dit leuk.
  5. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Hilarisch dit!! :roflmao:
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Maar echt :roflmao:
     
    Fearfull vindt dit leuk.
  7. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Vanuit de kliniek waar wij lopen zijn we verplicht de Clearblue testen te genurgeb. Ze zijn het betrouwbaarst omdat je een duidelijk ja of nee krijgt. Je hoeft ze niet zelf te interpreteren. Ik combineer het inderdaad ook met dipstiks, zodra ze oplopen begin ik met cleau blue. Meestal op cyclus dag 10. Vrijwel altijd op cyclus dag 14 een positieve test. Dus gebruik er maar vier per maand. Dan is het financieel te overzien.
    Ik controleer altijd met tempen of mijn ei echt gesprongen is, tot nu toe klopt het altijd met de clear blue testen. Twee dagen na een positieve test stijgt mijn tempratuur.
     
    Fearfull vindt dit leuk.
  8. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Zo doe ik het ook dus dan valt het financieel erg mee en heb je nog betere testen ook. ;)
     
    Tjar85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina