Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil

    priscil Bekend lid

    22 aug 2011
    713
    1
    18


    Hai ik lees het nu pas ! Maar je hebt de verkeerde priscill getagd
     
  2. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Claudiaaxx fijn dat je echo weer goed was. Wanneer is nu je volgende controle?
    Zo'n test is inderdaad persoonlijk. Wij behoren tot die "oudere" ouders, dus vandaar dat wij 'm wel doen ;)

    @ManSte heb je inmiddels je eisprong gehad?

    @priscil89 fijn dat jullie eruit zijn dat jullie dit jaar nog gaan starten. Ik duim echt heel hard voor je.

    Hier gisteren de termijnecho gehad en alles was goed. Een heerlijk dansend kindje gezien. Ik ben 4 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is 14 maart. Over 2 weken volgende echo. Maandag bloedprikken voor de Nipt.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  3. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Belony; nee. Nog geen echt overtuigende ovulatietest. Wel een heleboel lichtroze. Maar dat is eigenlijk niet positief... ik test nog even door tot woensdag. Als er dan nog geen knaller tussenzit wacht ik maar gewoon af of ik ongesteld ga worden. o_O
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @ManSte ik zie het inderdaad. Ik ben benieuwd. Ik duim dat je alsnog positief test de komende dagen.
     
  5. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ah Okee Belony! Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit, maar denken er steeds meer aan om de test niet te doen.

    7 september heb ik de termijnecho, dan ben ik 10 weken zwanger.

    Wat fijn dat alles goed is met de kleine! ;)
     
  6. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hii meiden, zit inmiddels in ronde 3 op cd 10. Dit keer geen controle voor mij... wel spannend, maar ja... we zullen wel zien. Heb besloten deze ronde niet te tempen, was het een beetje zat... ga vanaf morgen wel weer ovulatietests gebruiken. Helemaal blind varen durf ik niet haha. Wel weer spannend zo'n nieuwe ronde!
     
  7. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Succes @Dio1985 er even niet zoveel mee bezig moeten zijn is ook fijn ;)
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  8. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Dio1985; Ja dat is zeker spannend. Ik duim mee!

    hier; ik zit inmiddels op cyclus dag 24... De kleuren schommelden vorige week wel heel erg, maar nog steeds geen knaller die donkerder is dan de controle streep. Nu zijn ze ook echt heel licht roze. Ach. Ik weet t niet meer. Ik heb er gisteren nog 1 gedaan, maar ik stop er vanaf vandaag maar mee. Ik zou een week geleden al mijn eisprong gehad moeten hebben (als de clomid gewerkt heeft zoals de voorgaande keren) dus wacht ik het maar gewoon af. Ik hoop dat ik de eisprong gewoon gemist heb, en dat ik volgende week ergens ongesteld wordt. Of zwanger ben natuurlijk. We gaan volgende week ook anderhalve week op vakantie. Ben ik na de vakantie niet ongesteld geworden dan bel ik denk ik maar naar het ziekenhuis.
    Ik was er best heel relaxt onder, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat dit me dan wel gruwelijk irriteert. :rolleyes:
     
  9. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @ManSte dat is irritant, kun je het ziekenhuis nu niet bellen? Dat ze even kijken..
     
  10. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Claudiaaxx; daar heb ik wel even over getwijfeld... Maar voor nu maar even besloten om het af te wachten. Eerst lekker op vakantie. Wat daarna gebeurd komt daarna wel weer.
     
  11. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @ManSte ah Okee dat kan natuurlijk ook..

    Ik dacht misschien fijn Om het voor de vakantie te weten ;)
     
  12. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    Ja zeker wel. maar aan de andere kant zul je dadelijk zien dat ik echt heisa om niks heb gemaakt, en mijn eisprong gewoon geweest is. :oops: Ik heb ook maar een keer per dag getest, en zo maar eens tussendoor. Niet op een vast tijdstip ofzo... zucht... waarom was ik daar dan niet ff iets secuurder mee, denk ik nu. :D

    Het scheelt ook echt wel dat we dit anderhalf jaar geleden ook allemaal al een keer gedaan hebben. Het is nu wat gemakkelijker om even twee weekjes te wachten en het even aan te kijken. Mocht er toch iets niet goed gegaan zijn, moet ik eind september weer even onder controle en zijn we een maand verder. Nou ja. Jammer dan.
     
  13. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @ManSte ja is ook zo!
    Wie weet heb je gewoon een eisprong gehad, je hebt niet getemperatuurd he? Anders kon je het daar miss ook aan zien.

    Je kunt niks anders dan afwachten..
    Fijne vakantie alvast!
     
  14. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Claudiaaxx; nee.. ook niet getemperatuurd :rolleyes:... haha en nu denk ik, had ik het maar secuurder allemaal gedaan, of helemaal niks.
     
  15. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Jaa dat is altijd achteraf he @ManSte Hihi.

    Ik weet wel dat ik ook wel eens probeerde om er niet teveel
    Mee bezig te zijn, maar mij lukte dat nooit hoor, Hihi.
     
  16. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Morning ladies, ik ben even de weg kwijt...
    Mijn eisprong is de afgelopen 2 rondes op dag 18/19 geweest... check mijn tests... zal ik 'm al gemist hebben?? Geen knaller gevangen... dag 12 al eisprong gehad??

    [​IMG]
     
  17. ManSte

    ManSte Niet meer actief


    Wat een gedoe hè? Aan de foto te zien zou het op zich denk ik wel kunnen. De streep ziet er wel even fel uit als de controle streep.

    Ik heb deze ronde ook al zo'n maf gedoe met de ovulatietesten. Grr.
     
  18. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Dio1985; ook gemerkt op je temp kaartje op dag 12?
     
  19. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    Hier; we vertrekken vandaag op vakantie. Even lekker een week weg met mijn gezinnetje. Heerlijk. Ik zou deze week ook ongesteld moeten worden. Voor de zekerheid ook maar een zwangerschapstest ingepakt. We zullen zien. In ieder geval tot volgende week!
     
  20. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Nee had deze ronde even geen zin in temperaturen... :(

    Ik test nog maar even door een paar dagen.. kijken wat er gebeurt.
     

Deel Deze Pagina