Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hoi meiden, mag ik meekletsen met jullie? :) Hier nu in ronde 18 in totaal, ronde 1 met Clomid 50 voor een 2e kindje!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  2. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Welkom! Hoeveelste cd zit je nu?
     
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Dankje! Zit vandaag op cd 12, heb morgen weer een follikelmeting. Had op cd 10 een ei van 15 mm, dus ben benieuwd. Helaas wel waarschijnlijk een dermoid-cyste ernaast dus even kijken hoe dat verloopt! Ik gebruik trouwens ook Utrogestan.

    Hoe voelen jullie je met Clomid? Veel bijwerkingen? Mij viel het best mee gelukkig!
     
  4. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Mijn bijwerkingen vallen gelukkig ook mee :)
     
  5. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Whoop whoop!! Komt ie!! Komt ie!! Hihi
    #geduldwordtbeloond

    [​IMG]
     
  6. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Super! Zijn het testen van 2besure? Hier gisteren een ei van 20mm en ovulatietest begint op te lopen. Vandaag cd 14! Las en hoorde dat eitjes soms wat langer doorgroeien met Clomid.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  7. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Ja van 2besure.
    Ja dat doorgroeien klopt volgens mij ook ja.
     
  8. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Dio1985 wat goed zeg! Volop benutten de komende dagen en hopelijk een positieve test over een paar weken.

    @Chocoladetaart welkom!

    Hier de uitslag van de nipt binnen en alles is goed! :)
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  9. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Goedemorgen dames,

    Ah wat fijn @Belony alles goed dus ;) wij hebben ervoor gekozen geen test te doen.

    @Dio1985 en goed geklust? Haha ..

    Welkom @Chocoladetaart is je eisprong al geweest denk je?

    Wij hebben gister de termijnecho gehad! Wauw bijzonder hoor.. een ini mini mensje met alles erop en eraan. En de baby was lekker aan het bewegen. Ik ben drie dagen na voren gezet en vandaag 10weken en 4 dagen zwanger :)
     
  10. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hahaha nou ja @Claudiaaxx en @Belony ... zal er om hangen... lastig met vriend die vrachtwagenchauffeur is en niet altijd thuis komt. Dinsdagavond en gisteravond gezellig gehad, maar woensdag was ie niet thuis helaas en te ver weg om "even" langs te rijden... afwachten maar...

    Heb woensdag echt mega ovulatiepijn gehad!! Niet normaal gewoon... kon niet meer rechtopstaan zo zeer!! Denk laatste groeisprint ofzo... sinds gistermiddag weer goed. Dus wanneer ie nu echt gesprongen is, geen idee.
    De tests van gister waren in ieder geval duidelijk lichter dan 2 knallers op woensdag. Hopelijk is de gezellige dinsdagavond dan voldoende :) of gisteravond misschien nog op het randje?
     
  11. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Leuk joh! Goed nieuws!!!
     
    Claudiaaxx vindt dit leuk.
  12. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ah Okee! Nou dan zit je wel goed hoor, ze zeggen altijd om de dag is voldoende! Nu maar weer duimen en wachten wachten wachten
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  13. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Bedankt voor de welkomswensen, hihi :)

    @Belony en @Claudiaaxx gefeliciteerd met het goede nieuws!!

    @Dio1985 om de dag is zeker voldoende! Je hebt dus ook mooi optijd je eitje met clomid?

    Update (heel verhaal:rolleyes:) vanmorgen was net als gisteren mijn ovulatietest positief. echo gehad en ei was nog niet gesprongen. Baarmoeder slijmvlies was wel heel mooi dik, zo'n 13mm en had al zo'n wit 'randje.' Ook veel ovulatie pijn gehad en advies van de gyn om vandaag en zondag nog gemeenschap te hebben. (En dus gedaan net haha) maandag mag ik starten met utrogestan en donderdag ga ik langs voor een controle. Volgende maand krijg ik waarschijnlijk naast Clomid nog een injectie.

    Gelukkig heeft mijn partner geen last van prestatiedruk, maar merk wel dat ikzelf het er wel steeds moeilijker mee krijg, die verplichte nummertjes. Je hebt eigenlijk geen zin maar toch maak je zin want ja, je moet wat. Afgelopen 2 dagen ookal seks gehad maarja aangezien de follikel er vandaag nog zat, (wel echt op knappen) wilden we toch vandaag nog meepakken ook op advies vd gyn. Dus hoppa gaan met die banaan. :rolleyes: Ervaren jullie dit ook, dat je soms echt geen zin hebt maar toch maar zin maakt?
     
  14. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Chocoladetaart okee, dan zou die vast en zeker snel knappen.. en dan maar afwachten.

    Ja klopt soms moet je verplicht even aan de klus. Ik had het er graag voor over maar soms moet je inderdaad even zin maken ;)
     
  15. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Klopt. De clomid zorgt bij mij goed voor regelmaat. Erg fijn! Ja om de dag zou voldoende moeten zijn.. spannend!

    Het verplichte is er soms wel, maar gelukkig nog niet bezwaarlijk... we praten erover, maken er grapjes over "kom we gaan een baby maken" of uh.. "he wil je weer ff doneren?" enzo haha!!!

    Het enige wat het steeds moeilijk maakt is de teleurstelling. En voor mij is het vooral WAAROM... ik heb geen probleem om ergens op te moeten wachten, maar ik wil weten waarom en het liefst hoe lang (nog) haha...
     
  16. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja precies wij maakten er ook grapjes over en dan ging het ook wel weer vanzelf Haha! @Dio1985
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  17. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hier is het ook zeker niet bezwaarlijk hoor. Je maakt er gewoon wat gezelligs van. :p

    Wij hebben het net nog gezellig gehad en dus ga ik nu officieel de wachtbank op, haha. Morgen starten met utrogestan en over twee weken testen!
     
  18. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Gezellig.. ik zit ook op het wachtbankje... sinds wo/do.
     
    Chocoladetaart vindt dit leuk.
  19. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Spannend dames.. nu wachten wachten wachten.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  20. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Claudiaaxx gefeliciteerd met je goede termijnecho. Hebben jullie het trouwens al bekend gemaakt? Fijn dat jullie eruit zijn wat de tests betreft. Hoe voel je je verder?

    @Dio1985 ik heb deze keer ook niet geklust op de dag van de eisprong, dus het kan heel goed. :)
    En ja op het waarom krijg je helaas geen antwoord of wanneer. Maar het gaat gebeuren. Echt! Ik duim heel hard voor je.

    @Chocoladetaart mijn duimen draaien ook voor jou. Ik hoop dat de Clomid meteen helpt.

    Hier gelukkig niet of nauwelijks misselijk meer. Maar ook nu heeft mijn misselijkheid plaats gemaakt voor knallende koppijn. Morgen naar de acupuncturist. Dat heeft de vorige keer goed geholpen. En morgen wordt mijn knulletje 1 jaar!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina