Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Belony Jaa super opgelucht was ik toen het allemaal goed was!! Nee nog niet, volgende week gaan wij dat doen ;).

    Hier gaat het verder prima. Ik heb ook erge hoofdpijn gehad gister en vanmorgen en op dit moment nog lichtelijke hoofdpijn. Verder weinig klachten.

    Fijne dag morgen met de verjaardag! En hopelijk wordt je hoofdpijn wat minder.
     
  2. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dames hoe gaat het hier?
     
  3. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hoiii, ja uh....hier zn gangetje... mijn 10 dpo is zojuist in gegaan. Morgenochtend snel plassen dat ik niet kan testen haha...
     
  4. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Dio1985 ah spannend! Haha ja wanneer ben je van plan om wel te testen?
     
  5. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Weet niet eigenlijk... kan me best goed inhouden tot nu toe. Denk dinsdag haha.. 12 dpo. Maar ik heb niet echt het gevoel dat er "iets is"...
     
  6. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee! Nou dat zegt soms niks hoor Hihi.. spannend
     
  7. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Helaas weer een witte test... :(
    Maar weer wachten op de volgende ronde.. echt balen!
     
  8. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Onee :( hopelijk heb je nog te vroeg getest.. maar ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt.
    Knuffel voor jou!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  9. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    MEIDEN!!! Ik dacht... ik gooi er toch nog eentje tegenaan.... KIJK DAN!!!!
    Vd week 10 en 12 dpo nog negatief he @Claudiaaxx

    Ik ben super beroerd (vlagen van misselijk, heb ik nooit!), keelpijn, koorstlip, doodmoe.... nou... dus dit... kan het gewoon niet geloven!!!!
    Het is nog priller dan pril, maar dat dit een keer in beeld komt... vind ik al een wonder. Exact 1 jaar bezig... waarvan 3 rondes clomid. Jezus.. ben zo van slag.

    En dacht... doe nog even een testje... mn vriend was net 5 minuten de deur uit... nog even die bevestigde negatieve test van Niet zwanger.. dan kan ik verder in mijn hoofd...
    :D

    Ben voor het gemak maar even uitgegaan van dag 1 menstruatie (21/8), dan nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Zal straks gyno bellen.. misschien hebben hun andere theorie.

    [​IMG]
     
    ManSte vindt dit leuk.
  10. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wauw!! Toch wel dus.. super zeg!!
    Toch nog iets te vroeg dus 12dpo he!! gefeliciteerd meid!!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  11. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
  12. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hii ja nog steeds zwanger... onvoorstelbaar. Raar maar gelukkig waar haha!! Vandaag was mijn eerste werkdag als zwangere.. ja waar je maar aan denkt :p en heb het mijn beste vriendin vertelt. Dit weekend gaan we het de ouders vertellen. Super pril, maar we willen ook hun steun als het mis gaat.

    Morgenmiddag intake voor moeders voor moeders. Ben benieuwd!

    Ik heb op het moment verder weinig last op warm hebben na en apart zeurderig gevoel in mijn buik. Soms wat rommelende darmen maar verder geen symptomen. Hoe was dat bij jou?
     
  13. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43

    Ohh wat goed zeg! Hoe ver ben je nu precies?

    Spannend hoor, en verstandig dat je jou ouders het verteld.

    Ik heb weinig symptomen gehad, inderdaad soms rommelende darmen en wat meer lucht :p verder ben ik eigenlijk nooit misselijk geweest, wel keer dat ik even rustig aan moest doen na het ontbijt, maar nee misselijk niet echt. ik heb alleen meer honger dan eerder ;)
     
  14. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Dio1985 oh ik had je onderschrift niet gelezen Haha..
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  15. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Ik heb 12 oktober eerste echo in hetvziekenhuis. Ben heel benieuwd!!!! Spannend! :)

    En hoe is het bij jou verder? Op mijn symptomen vraag na hihi.. hoe ver ben jij nu?
     
  16. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Spannend! Ik was de eerste echo heel zenuwachtig.. maar ben steeds best onzeker. Ook over eten, en geuren die misschien niet goed zijn voor de baby.

    Ik ben vandaag 13 weken en 1 dag ;) voel me prima! Soms wil ik me wel wat meer zwanger voelen Haha. Wel zijn borsten groter geworden en heb ik al een klein buikje, daar ben ik best blij mee Hihi.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  17. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Wat bedoel je met meer? Qua kwaaltjes of qua happy kunnen zijn? Minder onzekerheid?

    Ik merk dat ik super onzeker ben. Heb steeds beetje last van mijn buik... pijn kan ik het niet noemen, maar beetje spierpijn / menstruatie achtig gevoel.

    Ik heb de test van zaterdag en vanmorgen samen in een plaatje gezet. Wat vind(en) jij(jullie)? Loopt ie op?

    Ik heb het idee van wel.. maar tjee wel langzaam. Of klink ik nu super ongeduldig?!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nee happy ben ik zeker wel en kan ook erg blij zijn als ik voor de spiegel sta en ik zie mijn buikje.. Hihi. Ja zou soms graag wat minder onzeker willen zijn en omdat ik weinig kwaaltjes heb/heb gehad wordt je soms nog onzekerder. Sommige zijn steeds misselijk en de andere hebben weer een andere kwaal, dat heb ik niet :p opzich ook wel weer fijn, maar voor mijn gevoel geeft het je net wat meer zekerheid ofzo.

    Die buikpijn/spierpijn kan in het begin heel goed he,Maja ik begrijp dat het je onzeker maakt.

    Ja de onderste test lijkt inderdaad feller te zijn. Ik deed in het begin ook veel testen volgens mij zn stuk of 7 a 8 in totaal Haha. Maar bij mij waren ze ook niet direct fel hoor, en het controle streepje bleef eigenlijk ook altijd feller, volgens mij zegt dat dus niet zo heel veel. Ja alleen als ie erg onduidelijk blijft misschien wel. Maat dat doet ie van jou niet zo te zien ;)
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  19. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

    Ik zat een weekje in New York. Ik kom terug en wat zie ik?? @Dio1985 WHAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!! Wat goed zeg en wat ben ik blij voor je! :D Eerst een witte test en dan positief! Wauw! Het is je gegund meid. Ik hoop dat de andere meiden snel volgen.

    Hoe voel je je? En hoe gaat het met jou @Claudiaaxx ?

    Met mij gaat het goed. Ik heb mijn energie weer terug. Misselijkheid en hoofdpijn zijn weg. Even geen kwaaltjes op dit moment en dat is heerlijk. Gisteren geslachtsbepaling gehad en we krijgen weer een jongen!! :D
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  20. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hahaha jaaaaa bizar he?! Had het echt niet verwacht!! Ik voel me op zich wel goed... wat spierpijnachtig gevoel onderin m'n buik, wat prikkelbaar haha, soms een vlaagje misselijkheid, soms wat moe maar verder eigenlijk niks.

    Gefeliciteeeeeerd!!! Een jongen hihi!!! Leuk!!
    Fijn dat je je nu zo lekker voelt. Geniet ervan!!
     

Deel Deze Pagina