Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zeker spannend! :p Vanmorgen weer getest en weer negatief. Ik denk toch stiekem dat dat tweede ei ook gesprongen is; ik had eipijn en alles het weekend vorige week. Misschien ben ik nu wel een wonder der wetenschap. :roflmao: Toch aanstaand weekend dan maar weer even afwachten...
     
  2. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Tjee.. het blijft spannend bij jou!!! Ben reuze benieuwd!! Hier pas 4 dpo... wachten wachten wachten
     
  3. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ja vreselijk hè dat wachten!

    Ik dacht nog wel dat ik een wachtweek cadeau had gekregen door dat vroege ei, maar nu moet ik alsnog de volle twee weken wachten. :p Daardoor wel een echoafspraak minder, dat was wel heel fijn, plus het tweede kansje natuurlijk.
     
  4. ManSte

    ManSte Niet meer actief

  5. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het nu ook wel spannend worden! Zit nu 15 dagen na mijn tweede ei en 21 na de eerste. Gister(middag) weer negatief getest en de hele dag een beetje oud (bruin/zwart) bloed gedruppeld maar vandaag weer helemaal niks. Straaange... Zit eigenlijk een beetje op mijn menstruatie te wachten nu.

    En @ManSte hoe gaat het met jou?
     
  6. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Vervelend @Kortjakje84 !!

    Hier op 9 dpo... pff aan het aftellen om te kunnen testen.
    Afgelopen vrijdag bloed geprikt, vanmiddag uitslag gekregen dat er inderdaad een eisprong is geweest. Nu dus afwachten...
     
    ManSte vindt dit leuk.
  7. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Succes nog even met wachten! Duurt lang altijd...

    @hier de menstruatie wil nog steeds niet echt doorzetten, maar het bruine blijft wel aanhouden, en de test vanmorgen was weer negatief, dus we gaan zeer waarschijnlijk door naar de volgende ronde. Ik heb zojuist even met het ziekenhuis gebeld, maar gezien het dikke bms dat ik had en het uitblijven van een echte menstruatie wil ze toch dat ik morgen nog even bloed laat prikken om een zwangerschap uit te sluiten voordat ik weer Clomid ga slikken. Eventueel kon ik ook nog op dag 5 beginnen dus was het niet erg als ik afgelopen zondag als dag 1 had moeten rekenen.
     
  8. ManSte

    ManSte Niet meer actief


    Hehe! Dat gaat in in ieder geval goed! Ik duim mee voor een positieve test
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  9. ManSte

    ManSte Niet meer actief


    ik ben benieuwd wat het bloed gaat zeggen. Ik heb dit tijdens mijn eerste ronde trouwens ook gehad. Ik had ook bruine/roze afscheiding al dagen wat maar niet door wilde zetten. Was toen toch maar begonnen met clomid. Een week later kreeg ik toen een flinke bloeding die ook bijna twee weken aanhield. Na wat onderzoek bleek dit waarschijnlijk toch een miskraam/foute innesteling, en dat dit toch wat langer nodig had om door te zetten. Maar ik had de clomid al gehad.... Die dus die ronde dus toch niet pakte.. bleek weer twee weken later... waardoor je weer moet afbreken enz. Ik vind het dus wel goed dat ze dit even goed checken! En tegen mij werd ook gezegd dat het niet echt uit maakte als je wat later begon met Clomid (Ik ben ook een keer op dag 6 pas begonnen vanwege een vakantie planning)

    Lang verhaal weer :) ... Anyway.. Veel succes en ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen!
     
  10. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Goed om het idd even dubbel te checken.
     
  11. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oké! Jeetje wat een verhaal, en wat een gedoe, zonde van het slikken. Ze had het er inderdaad wel over dat het zoiets kon zijn, wat ze dus eerst wou uitsluiten. Naja ik zal het zometeen wel horen.
     
  12. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Geen zwangerschap, dus gisteravond weer een lading pillen ingenomen. :)
     
    ManSte vindt dit leuk.
  13. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Dat is echt jammer meis :(
    Zet m op!
     
  14. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ach in dit stadium vond ik het juist wel fijn nieuws, anders had ik op een miskraam moeten wachten, en dat hoop ik überhaupt nooit mee te maken!
     
  15. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Dat is ook weer waar..
     
  16. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Kortjakje84; jammer! Maar... In ieder geval is de eerste ronde qua eisprong succesvol geweest! Op naar ronde 2
     
  17. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hier niet meer kunnen wachten, in ieder geval 13 dpo vandaag... gister CB Niet zwanger en vandaag witte test. Mijn man zegt dat ik moet wachten, dat ik weer te vroeg wil testen... ik weet het niet...

    Met mijn vroege miskraam testte ik pas dag 15 positief... maar ja... dat ging niet voor niets mis denk ik dan... grrr mind fucking dit zeg!!! Bah! Zal dinsdagochtend nog 1x testen (als ik dan niet ongi ben).. heb steeds weer dat gekke gevoel onderin mijn buik, zulke verwarrende signalen... :(
     
  18. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Dio Ow da's balen zeg. :( Met 13 dagen zou je toch al een licht streepje moeten kunnen zien zou je denken. Hopelijk toch nog geluk morgen!

    @ManSte zeker, ik ben heel blij dat de Clomid meteen zo goed is aangeslagen! Ik hoop dat deze ronde ook goed gaat, zodat ik daarna vier rondes niet meer voor echo's naar het ziekenhuis hoef.
     
  19. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Ja dat dacht ik dus ook...
     
  20. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hier vanmorgen de laatste keer getest.. blijft wit. Dus geloof het nu wel.

    Wauw, het was zo'n mooie kans :( ... helaas.

    Maar... ik zie het maar positief, was weer de eerste mooie eisprong na de vroege miskraam :) vandaag maar even het zh bellen wat we nu gaan doen.. heb geen clomid meer, of ik nieuwe krijg. En natuurlijk mijn ongi afwachten..
     

Deel Deze Pagina