Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    he wat balen! Het had ook zo lang geduurd voor er eindelijk weer een goede ronde was. Succes met de volgende ronde. Ik duim weer mee.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  2. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hoppah en de rode duivels hangen de vlag uit!! Vrijdag weer starten met clomid.. gezellig o_O
     
  3. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oké succes deze ronde! Wanneer heb je weer je eerste afspraak?

    Ik was gisteren weer voor het eerst deze cyclus, maar er was nog niet veel te zien. Twee van 10mm en een van 11, en bms was ook nog dun maar dat is niet gek aangezien ik tot en met gister nog ongesteld was... Dinsdagochtend weer terug.
     
  4. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    #4104 Dio1985, 16 feb 2018
    Laatst bewerkt: 16 feb 2018
    Hmm.. blijft jammer als je gaat en er is nog weinig gebeurt...

    Ik denk dat ik morgen nog een beetje ongi ben en zondag al nagenoeg niet meer... 4/5 dagen. Ik heb eigenlijk geen controle afspraken meer... maar ik ga gewoon volgende week vrijdag op dag 10. Wil gewoon opgevolgt worden.. in mijn ziekenhuis hebben ze dagelijks inloopspreekuren.
     
  5. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ow wat fijn zo'n inloopspreekuur! Bij ons is het altijd op afspraak, en altijd tijdens kantooruren. Ik wil daarom juist géén opvolging meer - komt altijd lastig uit met mijn werk: twee uur vrij nemen, half uur fietsen en half uur terug, voor een echo van 5 minuten - maar ze willen eerst twee goede eisprongen achter elkaar zien. :p
     
  6. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    ik vind dat ook echt ideaal. Zou dat in ons ziekenhuis ook graag willen zeg.

    Succes dames! ik duim weer mee :thumup:
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  7. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel! :)

    Nog niet heel veel gebeurd sinds donderdag: nu eentje van 13,5 en een van 11. Ik merk dat ik me meteen weer ongerust begin te maken, terwijl als ik terugdenk aan het eerste traject, ik ook steeds pas rond dag 20-22 een eisprong had (zit nu op dag 17). Naja we zullen wel zien hoe het deze ronde gaat. Vrijdag weer terug.
     
  8. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Yesss! Hij heeft toch nog een groeispurtje gemaakt en staat nu op springen! Vriendlief voelt zich alleen helaas wel een beetje ziekjes sinds gisteren, dus het zal wel een 'moetje' worden vanavond. :D
     
    ManSte vindt dit leuk.
  9. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Moooi!! Veel plezier!!

    Hier ontzettend druk met de verhuizing en eerlijk gezegd geen zin in controles... denk dat ik de controle over sla en hopelijk springt ie net als de vorige rond om dag 15...
     
  10. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoi allemaal..
    Heb even een chlomid-vraagje en wellicht dat jullie het hier weten!
    Had net een follikelmeting en er was niets noemenswaardigs te zien. Of er niets zat of dat t nog te klein was benoemden ze niet duidelijk. De dokter mompelde dat ze me toch maar aan de chlomid wilde hebben. Moest nog even bloedprikken en half 3 terugbellen. Zit nu 10 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie... Dan nog beginnen met chlomid heeft toch geen zin?

    (Dit is mijn eerste iui poging, al veel mmm ervaring met mijn vrouw, maar deze variant zijn we nog nooit tegen gekomen!)
     
  11. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Sorry.. heb geen ervaring met combi iui en clomid...
     
  12. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hihi de vraag is ook al niet meer nodig. Toen ik terugbelde zei de dokter dat ik gewoon moet afwachten tot zaterdag. Toch maar geen hormonen. Hopen dat het gewoon een keer een lange cyclus is en er iets groeit
     
  13. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #4113 Belony, 8 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2018
    Hoi dames,

    Wil even laten weten dat ik vorige week woensdag na ingeleid te zijn ben bevallen van een gezonde knul. Hoe is het verder met iedereen?
     
    Claudiaaxx en ManSte vinden dit leuk.
  14. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Belony!! Nu twee lieve jongetjes in huis. :) En hoe is het met jou, en ging de bevalling goed? Ben blij dat ik toevallig nu even keek op het forum! Was al een tijd niet geweest.


    Lalalaura welkom! Sorry, te laat met antwoorden... In elk geval heel veel succes met jullie nieuwe zwangerschapspoging!

    Dio, hoe gaat het bij jou, en gaat alles voorspoedig met de verhuizing? Mag je zomaar controles overslaan?

    @hier Wij hebben ook een verhuizing, maar een verhuizing van kantoor, naar een nieuwe werkplek en werkgever. Veel nieuwe indrukken, maar daardoor gaan de wachtweken gelukkig wel lekker snel. :D Mijn NOD zal ergens dit weekend zijn (vrijdag twee weken terug was het eiblaasje 23 of 24 mm, maar heb ovulatie verder niet gevoeld of zo), dus het begint alweer te kriebelen.
     
  15. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Yippee gefeliciteerd!!!! En hij heet? :)
    Geniet ervan!
     
  16. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hier alles prima... op de helft van het wachtbankje ongeveer denk ik.

    Ja ik mag op zich overslaan.. zij zeggen als vorige ronde goed ging (was de eerste verhoging), mag je zelf verder. Maar ik wil wel opgevolgd worden, er kwam.alleen deze ronde niks van. Iets te drukjes. Alles gaat wel goed met de verhuizing :)

    Ook spannend!! Nieuwe werkplek enzo.
     
  17. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Yesss! Vanochtend getest en positief! Kan nog niet helemaal bevatten hoe snel het is gegaan, twee rondes maar; bij de eerste waren we anderhalf jaar bezig, waarvan 8 maanden bij het ziekenhuis. Nu maar duimen op een gezonde plakkerd.

    @dio succes nog even! :thumup:
     
    Claudiaaxx, ManSte en Dio1985 vinden dit leuk.
  18. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Geweldig meis!! Gefeliciteerd!!! Joeppieee!!

    Haha thx!!
     
  19. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Dank je! Hopelijk voor jou ook mooi resultaat zometeen!
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  20. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Belony; gefeliciteerd! Ik wens jullie een heerlijke kraamtijd toe! Geniet maar van jullie prachtige wonder!

    @Kortjakje84; Jeetje! GEFELICITEERD!!!!!!! Ik weet nog goed hoe anders het was voor jou de eerste keer! Wat fijn. Geniet ervan! En ik duim mee tot de 12 weken!

    @Dio1985; Ik duim nog steeds met je meer! Dat prachtige wonder gaat er komen. Daar heb ik vertrouwen is.

    Hier.. Ik ben alweer op de heft. Wat gaat het deze keer snel. Ik moet ook zeggen dat ik er echt naar uit kijk om hoogzwanger te zijn. Wat heerlijk vond ik dat. En om natuurlijk ons mooie meisje in onze armen te mogen sluiten. Nog 20 weken (of meer) te gaan!
     

Deel Deze Pagina