Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Dio1985; ik had net in het andere topic ff vluchtig gelezen dat je er mee zat, met die zwangerschapsaankondiging van je beste vriendin. En geloof me! Ik snap het! Ik was al 12 weken zwanger van onze tweede en dolgelukkig... En toch.. Toen mijn beste vriendinnetje met wie ik lief en leed deel (en zij hebben ook echt een rotjaar achter de rug, dus alles is daar ook niet rozegeur en maneschijn) afgelopen kerst tegen mij zei dat zij voor de derde(!) keer tijdens de eerste poging zwanger waren geraakt, was ik blij. Maar heel eerlijk; ook ontzettend jaloers. Want waarom gaat het bij hun zo makkelijk, en kan mijn lichaam het niet zonder hulp. Maar deze gevoelens zijn ok. Dat weet ik, en dat weet zij. En ook voor jou zijn die gevoelens normaal. Want het is nu eenmaal niet eerlijk. En het is ook echt heel moeilijk en pijnlijk als het niet (makkelijk) lukt. En dat zeer gaat nooit helemaal weg. En ook dat is ok.
     
  2. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Aah super lief van je.. *knuffel* de tranen sprongen me even opnieuw in mn ogen.

    Ik ben echt zooo oprecht blij voor haar.. ze heeft alleen de pech dat we zo close zijn, en dat ik me dus ook bij haar "laat gaan". Ik kan niet wachten tot ik haar ukkie kan verpesten (lees verwennen), ik ben echt heel blij voor ze... het voelt voor mij alleen heel zwaar... 1,5 jaar vs 3 maanden... keiharde realiteit... en we zouden niets liever willen om samen zwanger te zijn en een kindje te krijgen.
    Lopen dan zelfs te dollen... liggen we samen puffend aan de telefoon te bevallen hahaha!!! En onze mannen kunnen het ook goed vinden.. dus daar maken we dan ook grappen over.

    Laten we het hopen... :thumup:
     
  3. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Thx!! Lief!
    Wat fijn.. al op de helft! Wat vliegt de tijd zeg!! Ik begrijp uit je tekst dat je je prima voelt.. :) geniet er lekker van!!
     
  4. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @ManSte dank je wel! Wauw op de helft alweer! Heb je je 20-wekenecho eigenlijk al gehad? Vast wel, want je weet zo te zien al dat je een meid krijgt deze keer. ;) Was alles verder in orde ook?
    Bij ons inderdaad nogal een verschil met vorige keer: eerst anderhalf jaar en nu twee maanden! Het feit dat we het traject al eens doorlopen hadden en ik nu direct én met de juiste dosis kon beginnen, scheelde al ruim een jaar.

    @Dio1985 sorry! Ik bedacht me achteraf dat ik natuurlijk heel lomp ben geweest met mijn aankondiging. :( Al die zwangerschapsaankondigingen in je omgeving zijn ook niet leuk als het bij jezelf maar niet wil lukken. Heel veel sterkte meis, en hopelijk is het bij jou ook gauw raak, want het wachten is vreselijk!
    En over je opmerking van samen puffen in het ziekenhuis: ik kende twee vriendinnen die op dezelfde dag waren uitgerekend - die hadden het ook al over samen carpoolen naar het ziekenhuis. :roflmao:
     
  5. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Nee hoor meis! Vond je niet lomp!! Ben ook echt blij voor je. Die medische molen is altijd vervelend. Geniet er maar lekker van meis!! Mijn tijd komt wel :) hoop ik hihi

    Hahaha samen carpoolen!!! Hihihi
     
  6. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Helaas meiden... negatieve test. Zucht...
    Weer vol goede moed een nieuwe ronde in... laat due ongi maar snel komen.
     
  7. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ah nee, had zo gehoopt op goed nieuws ook bij jou... :( Sterkte meis, en succes dan maar weer.
     
  8. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Hee hoi allemaal! Dat is lang geleden :)

    Wauw @Belony gefeliciteerd met jullie zoon!! Gaat het allemaal goed? En hoe heet ie?

    @Kortjakje84 jij ook gefeliciteerd he!! Super zeg ;)

    @ManSte hoe gaat het met jou? Alweer over de helft, gaat snel zeg! Weten jullie wat het gaat worden?

    @Dio1985 zit jou nog niet echt mee meid.. kom op, positief blijven hoor!!

    @hier ik wacht rustig af, alles gaat prima tot nu toe.. dit is mijn derde week verlof ben nu 38.4 weken zwanger. We zullen zien wanneer ie komt ;)
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  9. ManSte

    ManSte Niet meer actief


    nou! dat begint het echt op te schieten! Nog even wachten en dan eindelijk dat prachtige kindje in je armen. Maar geniet nog even lekker van die paar dagen rust ;)

    @Dio1985; bah bah! Wat balen weer. Beh. Nou hop, ik duim weer mee voor deze ronde!!!

    hier inderdaad over de helft! En we weten al even dat het dit keer een meisje wordt. Waar we ontzettend blij mee zijn. Een broertje voor onze zoon hadden we voor hem misschien leuker gevonden, maar zelf vind we het maar wat leuk dat we dadelijk een jongen en een meisje tot ons gezin mogen rekenen. :oops:
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  10. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @ManSte Ah wat leuk ;) en het schiet alweer mooi op dus, voor je het weet is het alweer zover.. geniet ervan :)
     
    ManSte vindt dit leuk.
  11. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Claudia en dio, hoe gaat het nu met jullie? Het is alweer een tijdje geleden dat er in dit topic werd gekletst. Claudia zal wel op springen staan, als de kleine er niet al is uitgefloept. :D En dio alweer een eindje op weg in de nieuwe ronde; hoe gaat het?

    @ManSte hihi wij hopen stiekem ook op een meisje. :) Vooral mijn vriend verlangt erg naar een dochter en heeft al sinds zijn tienertijd een naam in gedachten (waar ik dus ook niet onderuit zal komen; gelukkig vind ik het ook een mooie naam), maar een broertje zou voor onze zoon wel leuker zijn, zeker gezien het kleine leeftijdsverschil (1 jaar 10 maanden). We zullen wel zien wat het wordt.

    @hier vanochtend de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! Ik zou nu zo'n 7 weken op weg moeten zijn. Ik ben pas terug nog flink ziek geweest met een paar dagen echt hoge koorts, wat ik wel eng vond met de zwangerschap, maar alles gaat dus gelukkig goed. Over een weekje naar de vk, maar dan zonder echo, want ze zaten nogal vol met hun afspraken en over twee weken gaan we op vakantie (hoera!). :cool:
     
  12. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hii wat fijn dat het goed gaat. Hele opluchting denk ik.

    Hier nu, zojuist, mijn ei gevangen.. haha ovulatietest die van het papier springt en bevestigd door CB. We hebben afgelopen dagen al flink geklust.. dus vanavond nog maar een keer... dus na vandaag mag ik weer op het wachtbankje plaatsnemen...
     
    ManSte vindt dit leuk.
  13. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Kortjakje84 de baby zit nog lekker warm in de buik Haha.. hij mag van mij wel komen hoor ;)

    Wat fijn! Toch heel spannend die eerste echo, Oeh lekker op vakantie, waar ga je heen?

    @Dio1985 spannend, nu duimen dat het lukt meid.
     
    Dio1985 en ManSte vinden dit leuk.
  14. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    @Kortjakje84; ah wat fijn dat de eerste echo goed was! Dat geeft toch altijd weer zo'n opluchting.

    @Dio1985; Yes! Dat loopt weer lekker op schema. Wij duimen weer mee deze twee weken!

    hier alles lekker rustig aan. Lekker genieten.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  15. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Dio1985 haha een verlaat paasei dus (sorry, schot voor open doel...)! Ik duim weer met je mee!

    @Claudiaaxx je maakt het spannend! Wanneer is je uitgerekende datum eigenlijk precies? Wij gaan zometeen weer fijn naar de schoonfamilie in Israël. Heb er zo'n zin in; het is al een tijd terug sinds mijn laatste vakantie en een beetje zon ben ik ook wel aan toe na deze lange winter.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  16. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Kortjakje84 oh wat heerlijk zeg, snap dat je daar zin in hebt :)

    Ik was 2 april uitgerekend Haha..
     
    ManSte en Dio1985 vinden dit leuk.
  17. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oké, je maakt het spannend dus! Succes nog eventjes en zet 'm op zometeen. :thumup:
     
    Claudiaaxx vindt dit leuk.
  18. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Oehhh je houdt het wel spannend hoor!!!
     
  19. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nog geen baby tot nu toe.. Hihi!

    Hoe gaat het nu @Dio1985 ? ;)
     
  20. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Aahh jammer!! Hoewel ik je het puffen met deze temperaturen niet zou gunnen hihi... succes nog even... en ook met het wachten.

    Hier alles prima. Vandaag 4 dpo pas... het verschrikkelijke wachtbankje.
     

Deel Deze Pagina