Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @BJlover: wat fijn dat beide kinderen over zijn naar de volgende klas. Dat is toch altijd wel even prettig nieuws.
    Als ik het goed begrijp groeit het gaat je qua verhouding eigenlijk mee met de baby, klopt dat? Spannend allemaal hoor! Pfff...

    Die klossen, hahaha nou inderdaad trampoline zou fijn geweest zijn. :) ben zelf maar klein en was aan het eind echt een klus om er op te komen. Zou je verlof begint dus bijna! Ook al is het niet zoals je gedeeld hebt, probeer echt zoveel mogelijk van te genieten.

    @Happyjoy: werk jij als zelfstandige dat je tot 37 weken door kan werken? Anders zou toch nooit mogen doen?
    Ik ga kaart hoop voor je dat ze toch nog draait. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. hopelijk!!!

    @Nog anoniem: ik denk dat hij nog net iets te licht is om echt positief te noemen. Maar qua tijd zal het dan misschien nog een halve dag gaan. Ik denk als je straks de test ook dat het duidelijk positief is.
    Spannend!!!
     
  2. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nog anoniem ik denk hier ook nog geen positieve te zien.. al zou je die mss wel in de tussentijd van de 2 tests gehad hebben.
     
  3. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Thnx voor het meekijken, die van vanmiddag was wat donkerder en heb er net nog een gedaan en die was weer lichter. Morgen hopelijk een knaller.
    En sorry dat ik ff korte ego berichtjes heb
     
    Elisabeth83 en Barbsan vinden dit leuk.
  4. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jairy0811 jeeej we hebben er weer n weekje bij.

    Inmiddels dus 35 weken bereikt. Joepie. Mini is dus helemaal af nu, en puur nog even lekker vetjes kweken..
    Ik heb donderdag weer controle.
    En ga dan vragen of dat ze me willen inleiden met 37 weken..
    Ik lig praktisch de hele dag alleen nog maar in bed of bank.. omdat ik gewoon zoveel last van bekken en rug heb. En dan continu die harde buiken en krampen.
    Gelukkig heeft manlief nu 2 weken vrij, en hoeft ie maar n paar dagen weg voor les. Dus wat meer hulp met ons zoontje.
    Ik ben echt op, en slapen lukt ook gewoon niet.. heb n hekel aan klagen, maar t gaat nu gewoon ff n tikkie te ver..

    Ik denk dat de kans klein is dat ze t willen.. maar niet geschoten is altijd mis..
     
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Jaaaaah Barbsan, weer een weekje erbij!!!

    Heb ff fotootje van mijn testjes van vandaag erbij gedaan
     
  6. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, whoohoo, weer een weekje erbij voor ons beide! Ik geef je groot gelijk dat je gaat vragen om in te leiden, het is na zolang al die harde buiken ook wel genoeg geweest. Mochten ze het niet doen dan zou ik vragen om te strippen, je hebt al een centimeter ontsluiting plus een verstreken bmm dus het zou me niks verbazen als het je een laatste zetje geeft.

    Noganoniem, ik zie ook geen positieve test. Denk dat je hem of gemist hebt, of dat ie nog moet komen; al neig ik wel een beetje naar het eerste.


    Hier vandaag dus 19 weken en we tellen met de gezonde spanning af naar de 20 weken echo, volgende week dinsdag. De kleine man is ondertussen lekker aanwezig in mijn buik en ook de kids hebben hem mogen voelen schoppen, zo leuk!
     
    Barbsan vindt dit leuk.
  7. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je kids hem ook hebben gevoeld!

    Ik was dat inderdaad van plan eerst inleiden, willen ze dat niet.. dan strippen inderdaad..

    Spannend. Bijna 20 weken echo!
     
  8. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ah, hier begint het ergens op te lijken...
     
    Elisabeth83 en Barbsan vinden dit leuk.
  9. Happyjoy

    Happyjoy Bekend lid

    21 jun 2016
    848
    10
    18
    @BJlover Oh fijn zeg, dan komt je verlof al bijna in zicht! Mooi vooruitzicht, dat wordt aftellen!
    Tnx voor je reactie wat betreft de geplande keizersnede.... Ik had stiekem gehoopt op tussen de 38 en 39, maar dan zal ik denk ik nog eventjes geduld moeten hebben...

    @Elisabeth83 Nee ik werk gewoon in loondienst... Ik weet dat t eigenlijk niet mag, maar t komt zowel hier op het werk als voor mij prive niet verkeerd uit. Mits het allemaal haalbaar blijft natuurlijk, dat drukken ze me hier ook wel op het hart.

    @Jairy0811 wauw ook alweer 19 weken, wat gaat het snel he! Voelt dat voor jou ook zo?? Aftellen naar de 20 weken echo.

    @Nog anoniem Ik zie ook nog geen positieve... Hopelijk heb je m snel te pakken.

    @Barbsan Jeetje meid wat ontzettend klote... je loopt echt al lang op je tandvlees inmiddels he. Kan me voorstellen dat je met 37 weken ingeleid wilt gaan worden. Wie weet gaan ze hier wel in mee hoor... Dat wisselt denk ik ook weer per ziekenhuis in hoeverre ze daarin mee gaan. Vriendlief wilt toch alsnog een babynestje maar daar ga ik je nu niet meer mee belasten hoor. Je moet lekker even rustig aan gaan doen! Zorg goed voor jezelf. Oh en klaag vooral door, dat kan soms zoooo opluchten!

    @ hier: Al een paar dagen wat vage klachtjes... dove vingertoppen aan 1 hand, af en toe even sterretjes zien, pijn rechts onder mn ribben... Ik zit een beetje in dubio of het gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn of dat het misschien tekenen zouden kunnen zijn van zwangerschapsvergiftiging. Ik moet stoppen met googlen denk ik haha.
    Inmiddels aan de Floradix om mn ijzergehalte hoger te krijgen, was op het randje...
    Wat een goor spul... brrrrrr
     
  10. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nog anoniem dat ziet er goed uit!

    @Happyjoy "belast" me er juist wel mee haHa. Zo'n lekkere manier om tot rust te komen. Vandaag toevallig 2 kleintjes afgemaakt! De klant wilde graag 2 kleintjes ivm een tweeling op komst.
    Morgen nog een bestelling voor n nestje en n bijpassend dekentje en dan zijn ze weer klaar voor deze week! :)

    En bij twijfel, gewoon even bellen .. beter en x te veel checken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Elisabeth83 en Nog anoniem vinden dit leuk.
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Meiden ik kan jullie echt niet bijhouden nu. Tussendoor kan ik telkens ff snel spieken maar uitgebreid reageren zit er ff niet in. Volgende week zijn de kindjes weer naar huis dan kan ik er wel ff voor gaan zitten om wat uitgebreider te reageren.
    Maar, ik wil nog ff voor de laatste keer spammen, vanochtend was het testje nog negatief, rond de middag licht positief, en nu nog geen knaller maar wel duidelijk positief. Morgen of overmorgen dus mijn eisprong en dan kan ik weer op dat ellendige wachtbankje gaan zitten
     
  12. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deze hoorde nog bij t nestje
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jairy0811 en Nog anoniem vinden dit leuk.
  13. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Kei leuk!
     
  14. Happyjoy

    Happyjoy Bekend lid

    21 jun 2016
    848
    10
    18
    @Barbsan heel leuk! ik heb je een pb gestuurd.

    @Nog anoniem je lijkt de knaller idd te pakken te hebben. Klus ze!
     
  15. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Knaller in zichttttt hahaha aan de bak Nog anoniem :)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  16. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Hahah ja we doen onze best. Vandaag in ieder geval de echte knaller. Morgen dus mijn eisprong. Later dan verwacht maja nod verplaatst nu naar 3 augustus.
     
  17. Chats

    Chats Niet meer actief

    Ha meiden
    Hier ff heerlijk een paar dagen leuke dingen gedaan en dus mijn telefoon meer in tas gehad dan in mijn hand haha
    De misselijkheid is helemaal weg zolang ik maar elke 2 uur iets eet--- lees ik kauw de hele dag en zit nog steeds niet op mijn oude gewicht # ik hou hier van haha hele dagen eten

    Elizabeth:
    Hoe gaat het met de kleine meid?

    Jaaaaa nog anoniem dat lijkt er inderdaad meer op! Klus ze! Fijn dat je uitstrijkje goed is!!

    Jairy spannend he die 20 weken echo volgende week!! Ook hier beginnen de zenuwen te komen.
    Wat fijn dat je man en kids de kleine al kunnen voelen!! Ik roep hier met regelmaat: lieverd, kom ff voelen want de baby schopt!!! waarop mijn man braaf met z'n hand op mijn buik wacht totdat er iets gebeurd haha helaas tot op heden niet gelukt

    Barbsan
    Jaaaaa alweer een weekje verder!!!
    Doel is bijna in zicht!!! Hou vol!!!
    Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal zat van bent maar elke dag is er 1 voor de kleine!!!

    Happyjoy
    Als je je goed voelt kan je prima doorwerken. Hoop voor je dat het lukt.
    Miss wel eerder stoppen als je toch met 38 weken wordt ingeleid? Anders heb je superkort verlof!
    Nog gebeld met vk voor bloeddruk meting?
    Het kan miss ook wel komen door lage ijzer maar ik zou gewoon ff bloeddruk laten meten dan weet je het zeker!
    Het schiet voor jou ook al op..... nog een paar weken !!!
     
  18. Chats

    Chats Niet meer actief

    Bjlover spannend tijd gehad
    Zo te lezen..... hoe ben je er zelf onder? Vind je het eng dat het gaatje in het hart zit? Of ben je er wel rustig onder?
    Ik zou ook lekker met 34 weken stoppen.
    Doe ik ook hoor.
    Is het nog gelukt om de afspraak te verzetten?
     
  19. Chats

    Chats Niet meer actief

    Mixed hoe gaat het met jou en kleine?

    Krullenbol wat is ogtt? Miss domme vraag maar heb echt geen idee!
    Waarom ga je over naar de gynaecoloog als ik vragen mag?
    Miss heb je het al een x gezegd maar kan het me niet herinneren..... sorry
     
  20. Chats

    Chats Niet meer actief

    Romymama leuk om weer iets van je te horen! Inmiddels al bevallen???
    Hopelijk gaat het met je dochter inmiddels ook makkelijker. Niets ernstigs???

    Ster wat vliegt de tijd!! Nog een paar weken en dan heb je gewoon verlof!!
    Verbouwing inmiddels klaar of moet er nog veel gebeuren?
     

Deel Deze Pagina