Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    @Chats ik mag weer op het wachtbankje, fingers crossed maar weer

    Fijn dat je niet meer misselijk bent, lekker joh dat je de hele dag kunt eten. Laatste tijd is dat voor mij geen goed idee komen alleen maar kilo's bij haha
     
  2. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb net weer controle gehad..
    Wat jullie nog even gemist hebben.
    Heb dinsdag in t ziekenhuis gezeten. Had echt fikse voorweeen die ik echt moest wegpuffen, ook sochtends n doorweekte onderbroek. Conclusie was aan t einde dat t niks deed, en geen gebroken vliezen..
    Dus. Weer naar huis.. vruchtwater werd toen gemeten op 6cm..

    Net op controle nog 4cm en t moet tussen de 4 en de 8 zijn.
    De gyn zei er niks over.. maar ik vind t wel even n soort spannend..
    Heb er met m'n stomme hoofd ook niks over gevraagd, en nu loop ik maar te malen

    Ook willen ze me voor de 39 weken niet inleiden.. moest t bespreekbaar houden de komende weken hoe t ging.. dus heb dan nu met 36.4, 37.4 en 38.4 weer controle.. (tenzij ze eerder meld uiteraard)
    Dus met de controle van 38.4 wil ik dan eigenlijk wel échte n datum gaan prikken..
    Zo dat was weer even mijn update haha
     
  3. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wat een spanning allemaal Barbsan, en kan me voorstellen dat je bent vergeten vragen te stellen. Nu je weet dat je colgende week weer op controle moet zou ik gewoon opschrijven wat je wilt vragen.
    Sterkte meid, je zit bijna aan de 36 weken, bijna je doel gehaald nog heel even volhouden.
     
  4. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ennnn der is er weer een af
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Happyjoy vindt dit leuk.
  5. Krullenboll

    Krullenboll Actief lid

    8 nov 2013
    336
    98
    28
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Haai dames,

    Hier even echt vakantie gehouden dus even lekker tot rust gekomen en aan de baby kamer gewerkt. Kleertjes uitgezocht etc. Niet veel te vertellen haha.
    Veel terug gelezen en te veel om op te reageren.

    Nog anoniem: succes op het wachtbankje !! Het is je echt gegund.

    Chats: ogtt staat voor orale glucose tolerantie test. Dan moet je een mierzoete drankje drinken op je nuchtere maag en dan word er na een paar uur bloed geprikt om te kijken hoe je bloedsuiker is.
    Ik sla het dit keer over haha.
    Gelukkig kan je lekker van je zwangerschap genieten. Altijd leuk om wat van je te lezen. Ook jou heb ik het zo gegund!!

    Oja je vroeg waarom ik over moet naar de gynaecoloog. Ik heb bij mijn zoontje een spoedkeizersnee gehad omdat hij meer als 4 kg was en hij gewoon weg niet paste! Kwamen ze pas na 3 dagen weeen achter.
     
  6. Krullenboll

    Krullenboll Actief lid

    8 nov 2013
    336
    98
    28
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Oh spannend !!! Nog even volhouden !! Je bent bijna 36 weekjes
     
  7. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Romymama: is er al baby nieuws? :) :)

    En hoe gaat het met de rest?
     
  8. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Een drukke week voor de boeg.. heb 9 bestellingen weg te werken aankomende week #zoooleuk
     
  9. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe is het verder met jou en de kleine meid?
     
  10. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wauw, ik vond het zo rustig hier, maar blijkbaar doen mijn meldingen het weer eens niet :/

    Barbsan, had je toevallig strippen ook nog geopperd? Misschien willen ze dat wel voor 39 weken proberen, deden ze hier althans wel.

    Noganoniem, weer op het wachtbankje! Mijn duimen draaien voor je!

    Elisabeth, hoe is het met jou en de kleine meid?


    Hier geniet ik vandaag al de hele dag van een aanwezig mannetje in mijn buik. Vannacht helaas twee uur wakker gelegen, geen idee waarom, maar gaandeweg werd de kleine ook wakker en ben ik genietend van zijn schopjes in slaap gevallen. Vanmorgen toen ik wakker werd precies hetzelfde weer, alleen toen een dik uur lang allemaal gedraai/geschop en geduw in mijn buik; je zag mijn buik gewoon met regelmaat bewegen! En nu lig ik even uit te buiken na het eten en is meneertje alweer lekker aan het schoppen en duwen. Ik kan hier zo van genieten! ♡
    Ondertussen tel ik ook echt af naar dinsdag; op naar een goede 20 weken echo zodat die zenuwen ook weer weg kunnen.
     
    Barbsan vindt dit leuk.
  11. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    9 bestellingen!!!!! Wouw!!!
    Je kan ook via marktplaats verkopen he! Of doe je dat al?

    @Jairy0811 wat super fijn dat je hem zo goed voelt. Bij mij zat er echt dikke placenta aan de voorkant. Daardoor ons meisje maar vrij weinig gevoeld helaas...

    Het gaat hier best goed! :)
    Ze heeft gelukkig geen omgekeerd dag en nacht ritme meer. Komt nog wel elke 3 uur voor voeding. Maar slaapt daarna weer door.
    Nu rond dit tijdstip is ze altijd wakker. Wil ze lekker bij ons zijn. En dat vinden we helemaaaaalll niet erg hahaha
    Volgende week donderdag naar consultatiebureau. Ben erg benieuwd naar haar groei want gevoelsmatig is ze al lang!!!
     
  12. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier zeiden ze me bij de geslachtsbepaling dat mijn placenta ook voor lag, wel laag en boven was alles vrij, dus ik sta er ergens ook wel van te kijken dat ik hem zo goed kan voelen. Nu is het bij de echo's eerder ook wel gebleken dat het een kleine druktemaker is haha, dus wellicht dat dat meedraagt tezamen met dat het al de derde is. Wel jammer dat jij je meisje daardoor wel minder vaak gevoeld hebt.
    Wat fijn dat het zo goed gaat en al echt jullie wakkere knuffelmomentje in de avond, zo heerlijk! Kan me goed voorstellen dat je dat helemaal niet erg vind haha, lekker van genieten! :D
     
  13. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jairy0811 wat heerlijk dat je zo van de bewegingen kunt genieten !
    Heerlijk zo'n bewegelijk kindje

    @Elisabeth83 wat fijn dat het zo goed gaat. En heerlijk genieten van die knuffel momentjes !

    Ik ga over n uurtje richting de markt! Even alle stofjes inslaan.
    Er zijn nog een aantal dames niet uit over de bestelling. Dus t zijn er nu 5 geworden uit m'n hoofd haha. Nog lekker veel :)!

    Ook ben ik dus van de week voor vochtverlies bij de gyn geweest.. was geen vruchtwater..
    Maar toen ze m'n vruchtwater toen opmeette was t dus 6.5 ofzo en van de week dus 4..
    De gyn verklaarde het dat het kwam omdat ze nog wat in der blaas had zitten, en omdat ze maar een pocket heeft gekeken ipv 4.
    Maar nu blijf ik dus vocht verliezen.. en geeft t me toch geen lekker gevoel..
     
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    @Barbsan wat fijn dat het zo goed gaat met je bestellingen. Lekker creatief bezig zijn dus. Ik heb mijn eerste project nu ook af (vliegende pop (skyman) schilderen) en wil nu aan mijn volgende project beginnen, portretten tekenen. Heb ik vroeger veel gedaan en wil ik nu weer oppakken.
    Wel zorgelijk inderdaad dat je vocht blijft verliezen, kan toch bijna niks anders zijn dan vruchtwater? Heel raar.

    @Jairy0811 wat heerlijk lijkt me dat om die schopjes te voelen. Ik hoop dat ik dat ook nog ooit mag meemaken.

    @Elisabeth83 lekker hoor zo'n knuffelmomentje, en wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet. Lekker genieten hoor.

    @Krullenboll wat moet die eerste bevalling heftig voor je zijn geweest. Hopelijk gaat het deze keer wat sneller en beter.

    @hier vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had. Dacht nog in mijn droom dat is onmogelijk ben pas 3 dpo. Een dag later in mijn droom weer getest en was weer positief en duidelijker dan de eerste test. Voelde zo echt maar aan de andere kant kon ik het niet geloven. Hopelijk is het een voorteken. Verder nog steeds aan het genieten van mijn vakantie. Bevalt me prima die rust, ben ook echt relaxed nu. Kindjes gaan morgen weer naar huis en dan heb ik nog een week voor mezelf. Zo komen we de tijd op het wachtbankje wel door haha. Op mijn Nod ben ik al weer 3 dagen aan het werk, weer nachtdienst, dus misschien test ik de laatste dag van mijn vakantie in de ochtend. Op maandag 1 augustus, wil eigenlijk proberen te wachten met testen, lukte me de laatste keer ook aardig. Maja weet nu dat ik ws toch niet kan wachten tot de nod. Ik zie het wel, heb nog de tijd.

    Meiden ik wens jullie een fijne dag, en tot snel
     
  15. Chats

    Chats Niet meer actief

    NOD-lijst


    3 augustus
    Nog anoniem- 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 20

    -------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

    10 juli 2017
    Mixed
    - 30 jaar - 2e kindje - bevallen op 5 juli

    8 juli 2017
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

    12 juli 2017
    Weetutniet
    - 36 jaar - 3e kindje
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - bevallen op 27 juni
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje


    20 augustus 2017
    Barbsan - 21 jaar - Tweede kindje

    3 september
    Toto - 36 jaar - Derde kindje

    6 september 2017 (1)
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje

    24 september 2017
    Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje

    2 oktober 2017
    BJlover - 38 jaar - 3e kindje

    27 oktober 2017
    Krullenbol - 25 jaar - 2e kindje

    10 december 2017
    Jairy - 27 jaar - 3de kindje

    14 december
    Chats
    - 33 jaar - 1ste kindje

    15 december:
    Septembermom - 24 jaar - 2de kindje

    Afspraken:
    25 juli - jairy - 20 weken echo
    25 juli - Chats - controle vk- 20 weken echo
    27 juli Barbsan controle zkh
    31 juli krullenboll controle vk

    Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811*, Lola1986* december
     
  16. Chats

    Chats Niet meer actief

    #4276 Chats, 22 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2017
    Spannend!!! Nu lekker genieten van je vakantie.

    Ik hoop dat je dromen uitkomen!!! Wie weet is het een voorteken!
     
  17. Chats

    Chats Niet meer actief

    Kan het geen urine zijn wat je verliest? Als het dan geen vruchtwater is tenminste......
    Het kan niet lang meer duren heb ik het gevoel en dan komt je kleintje wel.
    Heb je (voor je gevoel) alles klaar?

    Super mooie nestjes heb je weer gemaakt !!!!
    Goed geslaagd vandaag met de nieuwe stofjes?
     
  18. Chats

    Chats Niet meer actief

    Heeeeerlijk vakantie!!! Ik mag nog een aantal weken werken hahaha
    Geniet er lekker van! Heerlijk om zo alles voor de baby uit te zoeken, leuke bezigheid.

    Oh bah dat drankje lijkt me idd echt niet lekker. Hoe gaat het verder met je suiker? Check je dit elke dag?

    Heftige bevalling gehad lijkt me. Dus je krijgt dan nu ook een geplande keizersnede neem ik aan???
     
  19. Chats

    Chats Niet meer actief

    Wat geweldig dat je kids het ook al hebben gevoeld!! Hier voel ik van alles maar elke x als mijn man wil voelen dan stopt de kleine met schoppen..... haha....helaas voor hem......

    Dinsdag is idd spannend!! Toevallig mogen we allebei op dezelfde dag!
    Verder nog last van kwaaltjes?
     
  20. Chats

    Chats Niet meer actief

    Heerlijk genieten!!! Ondanks de (voor je gevoel waarschijnlijk) vele voedingen haha
    Wel superfijn dat ze verder doorslaapt. Hoe gaat het met jou?
     

Deel Deze Pagina