Complete. compacte kinderwagen voor lange mensen gezocht.

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door didam90, 21 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didam90

    didam90 Nieuw lid

    21 dec 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    welke zouden jullie aanraden .

    ik ben op zoek naar een compleet maxi cosi kinderwagen.

    maar ik zoek er een die makkelijk mee te nemen zien, aangezien we niet zo hele grote auto hebben,

    en ik ben namelijk 1.85.


    welke raden jullie aan.

    waar je wel makkelijk achter kan lopen.
     
  2. Cest la vie

    23 sep 2016
    70
    24
    8
    Ik ben ook 1.85m. Als kinderwagen hebben wij de bugaboo camelion. De duwstang is verstelbaar en loopt dus met lange benen ook heerlijk maar deze is opgevouwen nog best groot.
    Als buggy zou ik absoluut de nuna pepp aanraden! Die duwstang is ook verstelbaar en daardoor schop je niet steeds met lange benen tegen de onderkant van de buggy. (Wat ik bij traditionele plooibuggy's wel heb)
    Door de duwstang kun je deze ook met één hand duwen. Super handig als je nog een kind/hond/tas boodschappen bij je hebt. Er kan alleen geen maxi-cosi op geklikt worden. En hoewel hij volgens de beschrijving geschikt is vanaf geboorte, ga ik 'm pas gebruiken als de kleine een beetje stevig kan zitten.

    Succes met je keuze, het is niet altijd makkelijk om lang te zijn!
     
  3. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Wij zijn bugaboo fan. Hebben zelf de Cameleon en de Donkey. Maar als je een kindje krijgt zou ik de Buffalo aanraden. Vier grote wielen (dus lekker hoog) en super wendbaar en compact op te vouwen.
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik ben mega fan van de nuna. Liep voor ons het fijnste
     
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.093
    5.272
    113
    Wij hebben de mutsy evo. Mijn veiemd van 1.95 loopt er ook goed achter.
     
  6. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.227
    1.038
    113
    Ik heb de maxicosi mura 4. Zowel ik (1.65) en mijn man (1.97) lopen er super achter dankzij de in hoogte verstelbare duwstang
     
  7. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zeg bugaboo. Alhoewel ik niet weet of het gaat passen in je auto. Misschien eens naar een babyzaak gaan om de verschillende kinderwagens te testen en gelijk in de kofferbak proberen te doen?
     
  8. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.401
    4.722
    113
    Ik zou ook voor bugaboo gaan. Fijne wagens.
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.576
    10.458
    113
    Joolz is ook fijn en hoog! Hier allebei +1.80 en loopt prima! Wij twijfelden tussen de Joolz en de Bugaboo Buffalo, kan je volgens mij geen slechte keuze maken.
     
  10. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Je hebt er wel adapters voor zodat je er een maxicosi op kunt klikken.
    En als je flink wilt doorlopen kun je ernaast lopen terwijl je met één hand duwt, dan kun je grote stappen maken zonder er tegenaan te schoppen, enorm handig.
     
  11. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben zelf ook 1.88 en heb flink rondgeshopt. Eigenlijk kwamen van complete kinderwagens alleen de volgende in aanmerking:
    -joolz
    -mutsy iGo
    -Stokke (dat aparte model met rare handvat)

    De rest was echt te laag qua duwstang. Een mutsy evo had wel een hoger instelbare duwstang maar dan schopte je met je voeten tegen het frame dus die viel ook af.

    Omdat de mutsy igo het vriendelijkst geprijst was (modelletje vorig jaar) hebben we voor die gekozen. Ik kan hem met zitje en al zo opvouwen en in mijn daihatsu cuore schuiven (achter de voorstoelen). Ik heb van een collega begrepen dat de joolz ook goed opvouwt in de achterbak(heeft een Kia picanto).

    Qua buggy is het meeste echt te laag om te duwen. Ik heb uiteindelijk een koelstra simba gekocht maar ik gebruikte hem alleen met vliegvakanties. De mutsy vouwt zo goed op dat dat geen handeling extra is en veel stabieler en lekkerder loopt.

    Ik heb ook nog naar Nuna pepp gekeken maar die verstelbare duwstang is dan alleen in het midden hoog genoeg en ik kan mn handen niet altijd in het midden doen, loopt zo onnatuurlijk
     

Deel Deze Pagina