Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @lievemandie Ja over het algemeen wel. Ene keer een betere actie dan de volgende keer.
     
  2. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    hey meiden,
    hier ook al vroeg was al om half 8 onkruid uit de tuin aan het halen,en nu even pauze:)
    heb van mijn zus toch 2 heerlijke bussen deo gekregen die ruikt echt heerlijk en was maar 0,99 bij de zeeman!
    ik vroeg welke heerlijke parfum ze op had had en toen was het de deo,en had ze mij verrast met ook 2 bussen.
    ideaal zo de boodschapjes weer bezorgen,hoeven jullie niet meer zo veel tijd kwijt te zijn aan het boodschappen doen,ik merk dat er toch wel heel veel tijd in gaat zitten!
    heb je weer een hele lijst voor de hele maand elena?
     
  3. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    @Elena22 haha, dat was voor mijn doen een hele normale tijd, zelfs aan de late kant. ;)

    Die goodies kun je op een bepaald moment uitvinken. Ik vind dat altijd de flyers en zegels en zo uit. Ik had dit keer tabasco en wasa crackers aangevinkt laten staan, maar heb alleen de crackers gehad. Die vind ik vies btw.
     
  4. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Zoonlief stond vanochtend om 7.30 uur al te rammen met zijn hekje aan bed.

    @bloemetje1 wij moeten altijd naar de stad om boodschappen doen, omdat daar altijd de goede aanbiedingen zitten. Jumbo hier om de hoek heeft weinig aziatische assortiment en leuke aanbiedingen. Voor ons maakt het eigenlijk vrij weinig uit of we laten bezorgen of zelf gaan. (Heen en weer kost evenveel als bezorgen) Meestal gaan we naar Duitsland en tanken we ook even voor de auto. De afgelopen weken eigenlijk weinig leuke aanbiedingen in Duitsland dus ook weinig daar naartoe gaan.
     
  5. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @Triangel Zal eens opletten of ik dat ook kan uitvinken via de app. De muis van mijn computer doet het niet meer dus kan nu even niet op de computer, doe dus alles via mijn telefoon.

    @bloemetje1 Ja er zit veel tijd in boodschappen doen. Normaal vindt ik het heel leuk om te doen maar komende 1,5 week dus zo druk. Ja weer een maandlijst, zal van de week even mijn lijstje posten als ik weer op de computer kan.
     
  6. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @lievemandie Ik hoor alijd goede verhalen over boodschappen doen in Duitsland! Wij wonen helaas in de omgeving van Amsterdam dus te ver weg om even heen en weer te rijden.
     
  7. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Hoi hoi! Ik wil graag mee schrijven. Mag ik aanschuiven? Wij zijn een gezin dat bestaat uit 3 personen. Man, vrouw en een superlief babytje (4,5 maand)

    Wij verhuizen deze maand naar ons nieuwe huisje. Staat (nog) veel kosten op ons te wachten.

    Kan iemand mij wat introducé tips geven? Betreft boodschappen etc? Wat is jullie maand/weekbudget? Is dit incl kv en luiers?

    Leuk leuk
     
  8. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @LolaBloem Welkom! Succes met de verhuizing. Ons boodschappenbudget is 350 euro per maand. Wij zijn met twee volwassenen, een dreumes en een kleuter die beide goed eten. Een kleine hond en twee katten. Ons boodschappenbudget is voor voeding, drinken, verzorgingsproducten, alles voor de huisdieren, luiers en kv.
     
  9. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    En wij zijn van België!
     
  10. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @Elena22 dank je! Wat een gezellig groot gezin! Komen jullie er ook aan toe om wat geld aan de kant te zetten? Werken jullie beide?
     
  11. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    @LolaBloem Mijn man werkt fulltime, ik werk parttime (24 uur per week) maar ik werk wel onregelmatig waardoor ik ort heb. We proberen wel geld weg te leggen, ene maand lukt dit beter dan andere.
     
  12. Triangel

    Triangel Niet meer actief

  13. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    welkom @LolaBloem ,leuk elena als je weer je lijstje post!
     
  14. lievemandie

    lievemandie Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    1.328
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ja zeker! Douchespullen is zeker goedkoper! Hangt ervan af wat je nodig hebt. Ik kan het ook gaan halen voor je en opsturen. Ik woon 15 minuten van de grens af. Als ik naar Duitsland ga ben ik ongeveer €200 voor de hele maand kwijt
     
  15. vlinder12345

    vlinder12345 Bekend lid

    23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Hey dames,

    Hier even een berichtje van mij.
    Veel gewerkt.
    Gisteren liep ik een avondje mee op mijn werk.
    Afgesproken 18:00/22:00.
    Had er iemand leuk tot 23:30 neer gezet.
    Ik gezegd ben tot 10 maar moest echt blijven, uiteindelijk pas 11 uur weg savonds.
    Baalde enorm! Was ook op de fiets gekomen, kon ik in het donker terug :(.

    Verder bezig met opruimen.
    Morgen komt een makelaar, vertellen wat ons huis waard is.
    Helaas moet ik weer gewoon werken natuurlijk.
     
  16. vlinder12345

    vlinder12345 Bekend lid

    23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Sorry beetje klaag bericht. Ben er ff klaar mee. Moet op deze werkplek gewoon veel meer dagen werken. Baal daarvan.
     
  17. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Bekijk het positief, meer werken is meer centen! :)
     
    Triangel vindt dit leuk.
  18. bloemetje1

    bloemetje1 Fanatiek lid

    13 apr 2009
    1.282
    125
    63
    werk je ook in de zorg vlinder?
    ja als je dan alleen in het donker terug moet is niet zo fijn op de fiets.
     
  19. vlinder12345

    vlinder12345 Bekend lid

    23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Haha, niet meer centen. Worden allemaal meer uren, die niet uitbetaald worden.
     
  20. vlinder12345

    vlinder12345 Bekend lid

    23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Ja werk in de zorg, net van plek gewisseld.
    Iets lichtere zorg, maar veel meer bewoners.
    En kortere diensten waardoor ik meer dagen werk, dus meer oppas moet regelen.

    Positief puntje ;), aardige teamleider en aardige bewoners waarmee je kan praten.
    Kon op mijn vorige week niet, zwaar dementerende groep met agressie. Dus was een praatje alleen maar over het weer bijvoorbeeld.
    Nu kunnen we praten over kinderen, verleden enzovoort.
     

Deel Deze Pagina