Converse (all stars) schoenen bij dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Smurf1985, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Ik heb leuke Converse schoenen gezien voor mijn zoontje,maar nu vraag ik me af of zulke schoenen ideaal zijn voor een anderhalfjarige? Wil ze graag voor de zomer voor hem halen.
    Hebben deze schoenen een soepele zool?
    Hij loopt sinds 14 maanden,en draagt nu schoenen met een soepele zool vandaar mijn vraag.
     
  2. zwangervan4e

    zwangervan4e Fanatiek lid

    23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    All stars zijn leuk voor erbij, niet als hoofdschoen , t is nl niet super goed voor de voeten ook is het ( meestal) geen leer. Ik heb ze naast een paar degelijke schoenen voor mijn zoon hij is 2 jaar en hij heeft ze 2x per week aan ongeveer.
     
  3. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

    Hier tzelfde, alleen mijn dochter is 19 maanden...
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ik had ze ook, voor erbij toen hij zo'n 1,5 jaar was. Staat schattig, hij liep er ook goed op, maar wat een gezeik om aan te trekken met die vetertjes i.c.m. een ongeduldige dreumes.
     
  5. Marlett

    Marlett Fanatiek lid

    13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    's Winters koop ik altijd een goed paar schoenen, in de zomer heb ik liever wat meer variatie: crocs, sandaaltjes, nep converse, etc.

    Pas als ze naar school gaan, vind ik het belangrijk dat ze altijd goede schoenen aan hebben omdat ze ze dan ook echt de hele dag aan hebben.
     
  6. Lt20

    Lt20 Niet meer actief

    Helemaal met zwangervaneen2e eens
     
  7. Lt20

    Lt20 Niet meer actief

    Ze leren juist nu lopen dus waarom wil je pas goede schoenen kopen als hij/ zij 4 is?
     
  8. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Leren lopen doe je op je blote voetjes ;)
     
  9. Marlett

    Marlett Fanatiek lid

    13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Dat dus. Zo min mogelijk schoeisel aan de voeten totdat ze vier zijn.
     
  10. Elynada

    Elynada Bekend lid

    12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Ik vind dat ook allemaal heel erg leuk maar wacht daarmee totdat hij een jaar of 5 is. Nu worden de voetjes ook nog gevormd dus stevig schoeisel (genoeg steun aan hiel en een goede soepele zool) vind ik nu belangrijker. Heb zelf nog in een kinderschoenwinkel gewerkt dus weet uit ervaring welke schoenen goed zijn en niet. Kindjes die duidelijk te weinig steun hadden in de schoentjes en dan hun voetjes volledig verkeerd zetten.
     
  11. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens, al zou ik op die spaarzame momenten dat ze wél iets aan hun voeten hebben, niet kiezen voor nep-converse, crocs of sandalen. Maar ieder moet daar zijn eigen keuze in maken.

    Jo: ik heb converse met elastieken veters, je vouwt de achterkant open, voet er in, vouwt de achterkant dicht met klitteband en klaar ben je. Alleen wel geduw om voet er in te krijgen, want elastiek is best strak. Maar goed, geen veters dus ;) Dit zijn hoge, je hebt ook lage met elastieken veters. Ideaal!

    en nog voor de gewezen-kinderschoen-verkoopster (nick vergeten, sorry): van fysiotherapeuten begreep ik weer dat teveel steun in de schoenen ook niet goed is, omdat ze daar hun enkelbanden niet mee trainen. Gevolg: slappe enkelbanden en continu voeten verzwikken. Ik let zelf vnl op de zool, koop meestal shoesme schoentjes. Geen hoge, omdat meneer hoog-wreefje hier die niet aankrijgt.
     
  12. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier heeft ze ook All stars gehad. Zelfs gekocht bij de speciaalzaak. Wel met zooltjes. Volgens de verkoopster zijn het geen slechte schoenen. Dus daar durfde ik wel op te vertrouwen. ;)
    Ze vond ze zelf erg fijn, wilde t liefst altijd de all stars aan.
     
  13. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Bedankt voor de (vele) reacties.
    Ik ben ook voor goede schoenen,ben het vergeten te vermelden,maar het gaat dus om een extra paar schoenen. Ik heb al brakkies voor de zomer. Het gaat dus puur om een extra paar en hij loopt er niet de hele dag mee.
    Overdag thuis of bij de oppas loopt hij zonder schoenen,enkel wanneer we weggaan. Dus dan volstaan deze schoenen wel zo te lezen?
    Ik vind ze zo leuk!
     
  14. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook twee paar all stars voor de zomer... de zilveren en rose hoge versie! Heb er ook een badstof zooltje in...
    Verder heeft ze ook nog ballerina's van shoesme, die heeft ze het meeste aan. Vindt die all stars wel stoer staan!

    Zou ook juist niet voor nep converse of crocs gaan, daar zit helemaal geen fatsoenlijk voetbed in! Thuis loopt ze vaak op de sokjes of blote voeten...

    Tip: ze vallen overigens wel groot uit, dus altijd een maat kleiner kopen!
     
  15. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Bedankt voor de tip!

    Persoonlijk vind ik goede schoenen ook heel belangrijk voor (jonge) kids,vandaar mijn vraag of dat deze geschikt zijn.

    Ik ben nu wel om,binnenkort maar eens gaan shoppen dan!
     
  16. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb bijna alleen maar all stars voor de kinderen.. De jongste heeft de winter op leren all stars gelopen, hele stoere met klitteband. Beide kinderen hebben nu voor de lente/zomer all stars. Zoontje heeft witte, halfhoge en knalgroene, laag model. Dochter heeft 2 paar halfhoge, een paar zilver en een paar roze.
    Ze lopen er goed op, zit gewoon een stevige zool onder. Heb verschillende merken geprobeerd maar deze zitten gewoon goed, dochter wil ook het liefst haar all stars aan (de roze uiteraard:D).
    Ik vind ze een stuk fijner zitten dan van die dikke, stugge dr Visser schoenen ofzo en sowieso 10x leuker:)
     
  17. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Deze heeft mijn zoontje gehad, nu helaas te klein.
    Cool toch?:D En prima, stevig schoentje hoor.

    Bekijk bijlage 241373
     
  18. Bibi17

    Bibi17 Lid

    1 jan 2011
    9
    0
    0
    Hoi hoi

    Wat grappig, ik verkoop nl de converse schoen, ook voor de allerkleinste. Het is inderdaad geen schoen om dagelijks aan te geven, ze bieden meestal niet de ondersteuning die ze nodig hebben. Je hebt ze in canvas en leer (echt leer) hoog of laag. Ze zien er superschattig uit! Het ligt ook maar net aan het modelletje of ze stevig zijn of niet. Er zit een zacht zooltje in, het is gewoon een leuk schoentje om erbij te hebben :)

    Groetjes
     
  19. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Jij durft, haha!!
    Wit heb ik hier niet aangedurfd, al zijn er superleuke witte met rose vlindertjes...
     
  20. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Ik gooi ze gewoon in de wasmachine die witte :)
     

Deel Deze Pagina