Corrigerend ondergoed

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Helaas ben ik aangekomen door medicijngebruik. Nu was mijn idee om een corrigerende onderbroek te kopen. Bij de Action heb ik die gisteren gehaald. Dacht niet te duur eerst, eerst maar kijken of het bevalt. Ik heb hem aangehad. Kon hoog opgetrokken worden (helaas niet hoog genoeg dus hij vouwt wat terug?) . Ik keek in de spiegel en zag........niks. Geen enkel verschil met dat ik hem niet aanhad. Ik ging er vanuit dat het ondergoed je iets slanker zou doen lijken? Of vraag ik nu teveel van het ondergoed?
     
  2. Manque

    Manque Niet meer actief

    Misschien is het te groot? Corrigerend ondergoed hoort oncomfortabel strak en vervelend te zijn :p
    Wat het bij mij vooral doet, is de natuurlijke puddinglook van mijn buik verdoezelen. Met zo'n broekje lijk ik ook niet slanker, maar mijn buik ziet eruit als een geheel en niet als opgestapelde chipolata ;)
     
    huggybird, JisL, Evi88 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Sorry moet even lachen hoe je het schrijft
    Ik heb wel de kleinste maat genomen, maar heel oncomfortabel zit het niet. Misschien dan roch een andere proberen? Welke gebruik jij?
     
  4. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.541
    2.391
    113
    Ik len die van de Action niet. Ik draag altijd corrigerende boxers van Hema onder een jurkje, het scheelt zeker een kledingmaat en een veel strakkere taille/buik. Een kipfilet in plaats van rollade zeg maar. Ik heb wel die dikkere, ze voelen net als strakke wielrenbroekjes maar dan zonder zeem ;)
    https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-boxer-(21570599)?color=beige

    Ik heb vorige week die nieuwe Hema boxers gekocht van een dun materiaal, de second skin lijn. Die zit bij mij niet strak genoeg en corrigeert niks. Ik heb ze retour gebracht.
     
    Uuz vindt dit leuk.
  5. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.541
    2.391
    113
    dubbel
     
  6. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik vind het corrigerende ondergoed van de hema erg goed. Vooral de hemden.
     
    Biny vindt dit leuk.
  7. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Super hier kan ik wat mee. Klinkt zoals ik het graag zou willen.
     
  8. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Die zitten ook goed dus. Dank je wel. Is ook nog betaalbaar.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  9. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Bij mij super goed. Ik heb last van love handels, en op een laag model spijkerbroek hangt daar dan zo een muffin top overheen. Als ik zo een hemd van de hema aantrek is dat echt helemaal weg en strak.
     
  10. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik heb corrigerende broekjes van Miss Etam die goed bevallen. Van de Hema heb ik ook, maar die doen niet veel. Die gebruik ik vooral tegen het schuren vd bovenbenen bij het dragen van jurken.
     
  11. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.258
    113
    Corrigerend onderbroeken vind ik vreselijk zitten, ik draag altijd corrigerende onderjurkjes of hemdjes.
    Meestal van Hema en miss etam.
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.707
    9.357
    113
    Vrouw
    Ik heb corrigerend ondergoed van de H&M, die vind ik ook wel fijn.
     
  13. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Ik heb van maidenform lange boxershorts zeg maar, tot in m'n taille. Die draag ik onder jurkjes in de zomer. Buik lijkt iets platter en ik vind het fijn om een extra laagje over m'n kont te hebben onder die dunne zomerstofjes.
     
  14. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Zal ik gelijk bij de Hema dat ook even vekijken, dat ken ik helemaal niet.
     
  15. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik heb ook het corrigerend ondergoed vd hema idd. Ben daar erg tevreden over. Scheelt bij mij geen maat ofzo, maar zorgt er idd wel voor dat rolletjes ed wat meer strak getrokken worden onder een strak jurkje oid.
     
    Biny vindt dit leuk.
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    maar hoe doe je dat dan met je buik? want het lijkt niet alsof je deze echt hoog kan optrekken?
    dus dan heb je in het midden van je buik zo'n rand van waar het broekje stopt?
     
  17. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb ze van Anni Rolfi van het kruidvat. Ik verwachtte er eigenlijk niet veel van maar ik ben toch best tevreden. Het is niet zo dat ik nu een kleinere kledingmaat aan kan maar het ziet er wat strakker en gestroomlijnder uit. Onder stof die aftekent vind ik ze onmisbaar.
    Ik heb ook een corrigerende onderjurk van de Hema. Ook een prima ding.
     
  18. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.541
    2.391
    113
    Het model dat ik heb komt tot net over mijn navel ongeveer. Het bedekt mijn lovehandels prima.
     
  19. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Ik heb broekjes van de zeeman, lange pijpjes en tot net onder borsten. Zitten fijn, maken alles mooi strak, geen naden en geen schurende dijen.
     
  20. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Hmm.. ga er maar niet aan beginnen denk ik...
    Mn huid is gewoon slap.. dan krijg ik zon rand.

    Ik houd het maar gewoon bij de shirtjes dan :)
     

Deel Deze Pagina