baby-walz problemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo, ik heb vorige week een bestelling gedaan bij babywalz, de telefoniste vertelde me dat ik met een acceptgiro kan betalen die ik tegelijk met mn bestelling in huis krijg.
    Krijg ik vandaag een brief binnen: ik moet vooraf al de kosten betalen!

    Ik heb gebeld en gezegd waar dat op slaat, in hun kleine lettertjes staat immers dat je uiterlijk na 7 dagen van ontvangst moet betalen, niet eerder.
    Zei die mevrouw heel bot: 'Nou dan annuleer ik uw bestelling wel, dag mevrouw!"

    :confused: hoezo klant-onvriendelijk en zich niet aan de regels houdende?
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    maar heeft ze dan niet gezegd waarom je nu opeens vooraf moet betalen?
     
  3. Niet meer actief

    ja ze zei vanwege de hoogte van het bedrag, maar goed van te voren zeiden ze je betaald nadat je de spullen binnen hebt, en zo staat het dus ook in de voorwaarden.
    Mogen ze dat zomaar even veranderen zonder overleg?
    jeetje ben hier best pissig om hoor, ik werd gewoon afgekapt, bestelling geanulleerd en weg was ze!
    En ik vroeg niet eens om een annulering!
    Nou ja zeg, moet niet veel gekker worden op deze wereld, de klant is geen koning meer he ;)
     
  4. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hai ik heb het nooit gehad maar idd het klopt wel als je bedrag te hoog is dan vragen ze vooraf betaling!
     
  5. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb ook wel eens iets daar besteld en geen problemen gehad maar was niet voor een groot bedrag.
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    maar das toch juist dom van hun?!
    de grote klanten weg jagen.
    daar gaat je omzet. :rolleyes:
    wel jammer voor jou dat je je spulletjes nu niet krijgt...
     
  7. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb er 2 weken terug wat besteld. Voor ruim 60 euro. Ik kon gewoon achteraf betalen. Om hoeveel geld ging het dan?
     
  8. Niet meer actief

    om 219 euro...oke snap best wel dat ze vooraf wat willen zien maar ZEG dat dan ook en vermeld het ook in de leveringsvoorwaarden, en als ik ernaar vraag hoe dit kan annuleren ze mn bestelling gewoon, echt kl*te want we hebben die meubels nodig grrr..

    weet iemand toevallig waar je nog meer ledikantjes kan kopen die je later kan ombouwen tot peuterbedje, want daar ging het om..
     
  9. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik zou dus echt terug bellen en die dame of heer eens flink vertellen dat er zo met jou niet word omgegaan!

    jeetje wat een aso's!
    en regelen die handel...nu! haha daar staan ze van te kijken zeker weten!

    succes, ben benieuwd wat je doet!
     
  10. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Tjonge jonge! 't Wordt echt allemaal met de dag erger! Wat is er allemaal aan de hand? Waarom kan iemand een ander niet gewoon vriendelijk te woord staan? Wat is daar nou weer mis mee? Als je wat vraagt kan je toch gewoon antwoord krijgen? Of ben ik nou zo naïef?
    Ik zou nog eens bellen en vragen waarom je zo bot bent behandeld!
     
  11. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb van de week ook wat besteld, maar heb het al eerder gedaan, je krijgt het thuis gestuurd, en pas daarna betalen.
    Nog nooit een probleem gehad.
    Bij z'n groot bedrag lijkt het me ook wel logisch.
     
  12. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik heb is ff gekeken op de site maar er staat nix over vooruitbetaling dus ik zou als ik jou was nog ff bellen ahahahahah
    ik zou echt ff mijn mond open doen :D
     
  13. Niet meer actief

    ik heb gewoon heel koppig opnieuw dezelfde bestelling geplaatst.. benieuwd of ik het nu wel krijg haha.
     
  14. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Daar heeft mijn zus een paar weken geleden een 'leuk' speelkleed voor ons besteld.(zag er erg schattig uit op het plaatje)
    Is het bij de buren afgeleverd die vervolgens bijna een week steeds niet thuis zijn.
    Uiteindelijk hebben we het dan, blijkt het een vreselijk lelijk ding te zijn!
    Dus retour gestuurd (veel te laat) en niet betaald, nooit meer iets van gehoord :p
     
  15. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Er zijn veel meer postorder bedrijven die zo werken.
    Er wordt door klanten zo slecht omgegaan met dit soort zaken dat ze wel moeten.
    Als je eenmaal een keer netjes van te voren hebt betaald krijg je daarna wel een acceptgiro.


    Soms heeft het ook te maken met de buurt waar je in woont.....

    Maar dat ze zo bot doet an de telefoon is natuurlijk meer dan klantonvriendelijk.
     
  16. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Ik denk niet dat het zo heel dom is van hun hoor want er zijn genoeg mensen die dan giga orders plaatsen, de spullen lekker thuis hebben en niet betalen. Vaak kunnen ze dan naar hun geld fluiten want van een kale kip kunnen ze niet plukken.

    Het gedrag van de telefoniste is ronduit belachelijk, zo ga je niet met mensen om en al helemaal niet als het klanten zijn.
    Ze had ook vriendelijk kunnen uitleggen dat wanneer je boven een bepaald bedrag komt dit vooruit betaald dient te worden, ik geloof dat de meeste mensen dit dan toch wel snappen en het probleem zich op die manier heel simpel oplost.

    Groetjes Anita
     
  17. Zanoni

    Zanoni Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.646
    0
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Wat raar, ik heb een paar maanden geleden ook voor zo'n groot bedrag besteld maar mocht gewoon achteraf betelen :(
     
  18. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Betalen of bestelen?
     
  19. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik ook voor zo'n groot bedrag dingen besteld maar ik kan ook gewoon achteraf betalen.
    Ik doe het trouwens altijd online.
    Nooit geen problemen gehad en ik bestel toch best veel bij babywalz
     
  20. Marijtje

    Marijtje Actief lid

    20 sep 2006
    201
    0
    0
    Bij de eerste bestelling bij een postorderbedrijf is dit heel normaal. H&M heeft dit ook gedaan bij mij en Baby walz ook. Inderdaad om vrij hoge bedragen. Valt niet tegen in te gaan ben ik al achter. Ik heb bij beide bedrijven gewoon een deel vooruit betaald. Geen problemen verder
     

Deel Deze Pagina