Crocs maat 18 ?

Discussie in 'De lounge' gestart door gabje20, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian heeft de echte en kindermaat 8-9 (crocs). Hij heeft normaal maat 24 en deze vallen onwijs groot, maarhij kan erop lopen en 1 maat kleiner was psies pas.
    Er was trouwens ook maar 1 maat kleiner.

    @Ilja, waar heb jij zulke kleine neppers gekocht? Ik kan ze niet vinden!
     
  2. Mandytjuh

    Mandytjuh Fanatiek lid

    4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hier in de stad en op de braderie word je dood gegooit met die neppers en daar heb je wel vanaf maatje 22/23 ze zijn wel klein maar nog veeeeel te groot voor mijn ventje ;)
     
  3. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt heeft maatje 21 van de Crocs en ze heeft eigenlijk maatje 20.
    Ik vind het wel super staan bij die kleintje, zo lekker eigenwijs
     
  4. ja, het ziet er zo lief uit. Ik moet aan zoiets nog wel niet denken, ik denk dat Liene ze gewoon opeet.
     
  5. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Op marktplaats staan er ook erg veel... Ik was even een link voor je aan het zoeken van een verkoper, maar heb hem nog niet gevonden. Wel vond ik advertentienr: 10610380313. Misschien is het wat voor je, of zou je kunnen vragen waar ze ze vandaan hebben!
     
  6. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
  7. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Maar de echte Crocs in maat 18....? Toch vreemd dat ik een échte Crocs meneer aan de lijn had en die vertelde dat ze vanaf 20 gingen bij hun.
     
  8. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Op de zaterdag markt in het centrum van Nijmegen. Van de week stond er ook iemand met neppers in Boxtel op de markt en ik hoorde dat je ze ook op de Haagse markt kan krijgen.

    Zo genoeg opties ?
     
  9. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hier bij het tuincentrum verkopen ze ook van die kleine neppers. Joey past ze prima... maar ze hadden ze niet in het kleurtje dat ik graag wil voor hem, dus heb ze niet meegenomen ;) Misschien gewoon bij je tuincentrum dus :)
     
  10. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Ik werk zelf in een schoenen en kleding winkel en ik word gek van de klanten die naar die schoenen vragen.
    Kan best zijn dat ze heerlijk lopen hoor, maar ik vind ze echt spuug en spuuglelijk!Het blijven boerenklompen om te zien, vind er echt niks moois aan...Voor die kleintjes ziet het er nog grappig uit, maar als een volwassene erop loopt ziet het er gewoon slonzig uit...
    Net als die uggs van een paar jaar terug, was ook al zo'n onbegrijpelijke hype...
     
  11. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Fijn dat je deze mening met ons deelt, maar dat was de vraag geloof ik niet.

    Op de crocs site gaan ze vanaf 21. Dus ik denk niet dat ze er zijn, we moeten gewoon afwachten tot de voetjes groter zijn ;)
     
  12. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    heb ik al een paar keer gezegd...dat ik iemand van Crocs aan de foon had en die zei dat ze vanaf 20/21 gaan.... :rolleyes:
     
  13. Ayvida

    Ayvida Actief lid

    28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Toen ik de mijne kocht, kreeg ik een hele verhandeling van de meneer van de schoenenwinkel. Hij vertelde dat er twee soorten zijn: Crocs en Holy Soles. Ze zijn allebei kwalitatief even goed, volledig identiek, het enige verschil is dat er een ander labeltje op het hielbandje zat. Alleen zijn de Holy Soles wel 10 euro goedkoper! Het was vroeger één fabriek, maar de eigenaren zijn blijkbaar met ruzie uit elkaar gegaan en ieder voor zichzelf begonnen. En zowel Crocs als Holy Soles zijn in allerlei kleuren verkrijgbaar, en ook in hele kleine maatjes. Volgens mij inderdaad vanaf 21 of zo.
     
  14. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb voor Iman maat 4/5 en dat komt overeen met maat 21.
    Heb me echt laten vertellen dat dat de kleinste maat is.
     
  15. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey heeft inmiddels 2 paar (echte) en inderdaad de kleinste maat. Maar 4/5 komt overeen met 20/21. Ik zet even een foto in mijn album van zijn croclings. Hij heeft ook gewone blauwe ;) Hij loopt er super op, ze zitten hem zo te zien hartstikke lekker :D
     
  16. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Offtopic
    Ik vind ze ook spuuglelijk, maar woon erop ondertussen. Ik hou ze nog net niet aan in bed.
    Ik heb ze in het zwart dus dat kleedt nog enigszins af..:)
     

Deel Deze Pagina