Cryo terugplaatsing juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dreamer29, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik heb de kv 2x5 vaak gedaan inmiddels. Maar die is ook echt wit als het niet zo is. Toen ik zwanger was geloofde ik het niet en heb ik nog een digitale gedaan van clearblue.
    Ben nog aan het twijfelen om morgen te testen.
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik denk dat je vriendinnen gelijk hebben! Spannend morgen!
     
  3. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Streepjes. Over 2 dagen nog maar eens testen
     
  4. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Als je morgen een positieve test hebt mag je echt een gat in de lucht springen van geluk!

    Ik geloof gewoon niet dat het geluk ooit mijn kant op komt, vind het zo moeilijk om positief te blijven. Na het terugplaatsen van 5 goede embryo's zonder een zwangerschap denk ik echt, waarom zou een volgende wel slagen
     
  5. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Deze voormiddag bloed laten nemen en kreeg juist al telefoon van de gyn! Ik ben zwanger. Kan het niet geloven! Volgende week nog eens bloedname en dan moet de hcg wel verhoogd zijn dus ben nog altijd voorzichtig kan het nog altijd niet geloven!
     
    Marissie82 vindt dit leuk.
  6. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wauw gefeliciteerd!! Snap je voorzichtigheid. Toch allemaal raar gelopen!
     
  7. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd lotusbloem!

    @CaDi, jij nog getest?
     
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Nee ik durfde nog niet. Denk morgen ochtend. Jij nog een x getest vandaag?
     
  9. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd, lotusbloempje!
     
  10. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Nee, ook niet. Misschien morgen. Verwacht er niks van.. Jij?
     
  11. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik weet het niet. Ene moment denk ik zou best kunnen dat ik zwanger ben. Andere moment denk ik dit voelde ik vorige maand ook en toen was ik niet zwanger. Weet niet meer zo goed hoe het voelde toen ik zwanger was. Want had toen veel last van punctie en mn buik. Voel me afgelopen dagen best goed eigenlijk. Wachten het gewoon af.
     
  12. Ipp32

    Ipp32 Lid

    5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    @Lotusbloempje, wat gaaf. Gefeliciteerd!!

    @CaDi ik snap heel goed dat je nog wacht met testen, eerdere testen kunnen wel hoop geven maar je blijft onzeker. Ik duim voor je.
     
  13. Ipp32

    Ipp32 Lid

    5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Vandaag een echo gehad, maar wist al dat het mis was omdat ik zaterdag al bloedverlies had. Gelukkig geen bbz en mijn baarmoeder was al mooi schoon. Nu afwachten op de volgende cyclus. Heb arts gevraagd of ik volgende keer in natuurlijke cyclus mag, maar dat gaat niet wegens het schema van het ziekenhuis waar mijn eitjes liggen. Echt zo'n rot argument. Omdat zij hun zaakjes niet op orde krijgen moet ik me volstoppen met hormonen. Terwijl de kansen er niet groter op worden.
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wat ontzettend klote zeg! Liggen je eitjes in een ander ziekenhuis? Zeker een raar argument zeg. Moet je nu eerst weer wachten op je volgende menstruatie? Heel veel sterkte toegewenst.

    Hier was de test witter dan wit. Dus verwacht dat ik weer fijn maar gaan spuiten. :cry:
     
  15. Ipp32

    Ipp32 Lid

    5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Bah, CaDi wat vervelend zeg dat het niet gelukt is. Nu weer die hele procedure in. Had je vorige keer veel last van de punctie en hoeveel eitjes had je?

    Mijn eitjes liggen in umc Utrecht. Daar is het tijdje geleden flink mis gegaan (was ook in het nieuws). Nu werken ze nog maar op halve capaciteit en willen ze alles kunnen plannen. Daarom willen ze me in een kunstmatige cyclus. Volgende keer zeker naar een ander ziekenhuis, maar hoop dat dat niet nodig is.
     
  16. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Heb vorige keer behoorlijk last gehad van punctie. Ben toen week thuis geweest. Punctie zelf was wel te doen. Werd met morfine gedaan, dat haalt scherpe kanten er wel af. Had in totaal 10 eitjes, 5 bevrucht. 1 verse tp en er waren er nog 2 goed genoeg om in te vriezen. En die zijn nu op.

    Wel gek dat ze nu alles willen plannen. Zuilen wel onder flinke controle staan dan. Hoeveel eitjes heb je daar nog liggen? Neem aan dat ze wel al bevrucht zijn?
     
  17. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hee meisjes, dat zijn even wat mindere berichten hier! Ik denk aan jullie.

    Vanaf vandaag is de arts in DD weer terug van vakantie. Dus ik hoop dat ik nu snel met hem kan evalueren en dat we in augustus weer van start kunnen.
     
  18. Ipp32

    Ipp32 Lid

    5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    @CaDi 10 eitjes na punctie das mooi, wel jammer dat ze er uiteindelijk maar twee konden invriezen.
    Ik had 13 bevruchte eitjes, 1 verse tp en 7 ingevroren. Dus gelukkig nog wel een aantal kansen nu.

    @Stiertje73 hoop dat jullie snel weer kunnen beginnen. Spannend hoor weer het traject in gaan. Werd het nu bij jullie niet meer vergoed of vergis ik me?
     
  19. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    @CaDi, nee, jij ook al! Meestal zit ik in een groepje waarbij iedereen behalve ik zwanger ben in die ronde. Balen dat jij ook opnieuw moet starten zeg. Ga jij gelijk door? Of neem je een rustpauze?

    Ik heb vandaag nogmaals getest.. wit :cry::cry::cry: zelfs geen tuurstreepje...
    Ik had niet anders verwacht na de witte test van zondag 10dpo. Ik ga nog even door met de medicijnen, vrijdag nog een keer testen, dat is officieel 1 dag na mijn menstruatie. Maar dan stop ik er ook mee... heeft het geen zin om dit tot maandag door te gaan gebruiken.

    Ook ik moet opnieuw gaan starten met alles. Heb even vlug berekend.. dat is pas eind september een terugplaatsing als alles goed gaat :(.... moeten dus nog lang geduld hebben
     
  20. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wij hadden er 9, 9 bevrucht, 1 verse en 4 in de vriezer. Wil wel overleggen of we bij ICSI2 voor een paar meer kunnen gaan. Dus de medicatie verhogen. Ook hoop ik ingeloot te worden voor de scratch-studie
     

Deel Deze Pagina