Cryo terugplaatsing juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dreamer29, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Klopt, ik ben 44, dus mag lekker alles zelf betalen. Kreeg van de week een dikke vette factuur van het NL ziekenhuis waar ik 5 echo'tjes heb laten maken: 630 euro! Daar heb ik maar even achteraan gebeld, want dat vind ik wel een beetje hoog. Kan net zo goed naar DD rijden voor dat bedrag, want dan zit het gewoon bij de behandeling in. Hoop dus dat het bedrag nog wat omlaag gaat.
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja 10 is zeker wel mooi @Ipp32, het viel ons wel tegen dat er maar 5 bevrucht waren. En inderdaad toen nog 2 afvallers.
    Jij hebt er gelukkig heel wat kunnen invriezen. Hopen dat een 2e poging niet nodig is voor je!

    @Marissie82, ik heb de decapeptyl al in huis dus ga gelijk door. Moet nog even overleggen op werk omdat punctie dan precies in vakantie van werkgevers valt en ik hun moet waarnemen.
    Krijg jij niet gelijk na punctie ook tp? Ik krijg 3 dagen na punctie gelijk tp. Dus dat zou dan denk ik over 3-3,5 weken al zijn ofzo.

    Gisteravond had ik ook ineens last van mn rug en buik. Zou dat op 10dpo nog een innesteling kunnen zijn? M'n buik is vanmorgen ook gevoelig. Kan ook menstruatie zijn die eraan gaat komen. Maar is wel vroeg, verwacht het pas vrijdag.

    @Stiertje73 dat is zeker een dure rekening! Het is soms niet normaal wat ze ervoor durven te vragen.
    Wel spannend dat jullie mogelijk toch nog een x het hele traject ingaan!
    Wat is jou motivatie geweest om naar DD te gaan? Ik zit bij MCK in Leiderdorp en deel in GHZ. Maar vraag me af wat in DE zo anders gaat?

    @Juffie26 nog getest?
     
  3. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @CaDi Ik liep heel erg aan tegen het protocollengedoe in NL. Er was helemaal geen ruimte om eens out of the box te denken. In DD kijken ze naar jou (en je partner) als persoon en krijg je een behandelschema op maat.
     
  4. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Jawel, maar ik moet eerst aan de pil 3 weken, dan decapeptyl en gonal-f. Dus vandaar dat ik pas op september uit kom. Vrijdag ga ik stoppen met de medicatie als er niks te zien is. Ik heb zaterdag erge krampen gehad, dacht misschien ook late innesteling, maar vannacht ook weer krampen.. denk dat als zaterdag de innesteling was, dan zou ik nu wel iets moeten zien
     
  5. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hmm oke, je hoort en ziet zuivel verschillende behandelingen dat ik echt niet weet wat nou goed is en wat niet.
    Eerst naar eens de 2e poging doen. Wie weet 3e toch in buitenland.
     
  6. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja dat zou je wel moeten meten nu. Snap nu waarom je in selecteer
     
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Oeps er ging iets fout. Snap dat je in september uitkomt. Dat worden dan weer lange weken. :(
     
  8. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dat bedoel ik dus met protocollen. Omdat het het ziekenhuis beter uitkomt, moet je aan het lange protocol. Ik doe het niet meer!
     
  9. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ja, pfff... zie er nu al tegenop.. ben eigenlijk wel klaar met het hele ziekenhuisgedoe, maar we moeten verder, want anders komt er sowieso geen kindje
     
  10. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Vind knap dat je nog wacht tot vrijdag @Marissie82.
    Ik heb dan altijd zoiets nou laat maar komen dan gelijk verder. Geloof haast niet dat het nog zou kunnen deze ronde.
     
  11. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh wat een droevige berichten lees ik. :(
    @Ipp32 vind het echt erg dat jij je maar moet aanpassen aan hun protocollen. Ik vind dat je altijd de kans moet krijgen om in een natuurlijke cyclus te kunnen proberen!

    Die drie weken terug aan de pil vond ik er zelf altijd te veel aan. Dan duurt alles zo lang he voor je terug een nieuwe poging hebt.

    Ik duim voor jullie!
     
  12. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier negatief en gelijk menstruatie helaas
     
  13. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    In theorie zou er deze 2 dagen nog wat kunnen gebeuren, ik geloof er niet in. Maar als ik nu al stop met alle medicijnen ben ik al ongesteld voor de officiële testdag van maandag. Beetje raar om mij dan al aan te melden voor een nieuwe ICSI.
    @CaDi, jij hebt de terugplaatsing in de eigen cyclus gedaan toch? Ben je al ongesteld?
    @Ipp32, dat vind ik ook raar van het umcutrecht... is er niet toch nog een overleg mogelijk?
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Marissie82 Ja ik heb in natuurlijke cyclus. Nog niet ongesteld. Zit nu op 11dpo. Dus denk eind deze week ongesteld. Begrijp waarom je nog doorgaat met medicatie! Is inderdaad wel gek en waarschijnlijk ook tegen het protocol in om al te stoppen/testen.

    @Juffie26, balen zeg dat de test uiteindelijk toch negatief is geworden. Nu eerst genieten van je vakantie zie ik staan. Wanneer wil je weer verder gaan?

    Ik zat zo is te denken. Ze zeggen dat je 20-30% kans hebt op zwangerschap met cryo. Nu is alleen lotusbloempje van de 5 zwanger geworden. Dus dat is inderdaad 20%. Bizar eigenlijk. Om mij heen lijkt iedereen met een poep en een scheet zwanger te worden.
     
  15. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Tja, die kansberekening... daar klopt helemaal niks van. Ik zie ook alleen maar dikke buiken... misschien ligt dat aan onze wens. Maar ik zie zoveel jonge meisjes al of met een baby of een baby op komst. Zo oneerlijk! Daar kan ik soms ook echt boos om worden. Ik ben net 35 geworden, weet niet hoe oud de rest is?
    Vorig jaar had ik 9 collega's die moesten bevallen van een team van 40 mensen, waaronder 5 mannen. En ook allemaal waren ze snel zwanger. 3 hiervan zijn al zwanger weer van nummer 2. Dat doet nog meer pijn.

    Maar stel dat de volgende verse tp slaagt, dat is het bij mij ongeveer 16/17%. En als ze nou weten waarom de innesteling niet slaagt, dan zouden ze daar wat mee kunnen... 16 augustus heb ik eindelijk een evaluatiegesprek staan nu.
     
  16. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik weet nog niet zeker of we nog verdergaan....we hebben 12 september een evaluatie gesprek en van daaruit kijken we verder wat de bedoeling is. Voor nu wil ik even niks de afgelopen 7 maanden hebben me behoorlijk gesloopt icm de 2 moeilijke jaren daarvoor moet ik nu even rustig aan doen.

    (--》in het heeeeeel kort. 2 jaar geleden overleed de dag na onze bruiloft geheel plotseling onze schoonbroer van net 30 jaar en 10 maanden getrouwd met mijn zusje, erg heftige tijd gehad)
     
  17. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben nu 32 jaar.
    Ik was nog net 27 jaar toen onze dochter werd geboren ook na icsi, 2 dagen later was ik 28. Mijn dochtertje is van 21-12 en ik van 23-12.

    Nu ben ik 32 en mijn man 34 en zouden we graag nog een wonder willen als dat ons gegund is....
     
  18. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat heftig zeg!! Snap dat je je rust wil pakken!
     
  19. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Marissie82 het zijn ook maar cijfers. Er zijn altijd weer uitzonderingen!
    Hoop dat er wat uitkomt tijdens evaluatie gesprek!

    @Juffie26 heftig zeg! Hoop dat je even rust kan vinden en kan genieten. En dan hopelijk met frisse moed weer verder.

    Ik heb nu 27 en mn vriend 29. Dus allebei nog wel jong maar ja daar koop je niks voor. Alleen extra jaren om nog in deze mmm door te brengen.
     
  20. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt meiden, komt goed nu weer even rustig aan doen.
     

Deel Deze Pagina