Cryo terugplaatsing juni 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dreamer29, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ipp32

    Ipp32 Lid

    5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben 35, toen mijn dochter werd geboren 34. Mijn man is nu 30.
     
  2. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik ben 29 en gestopt met de pil op men 27 dus 2,5 jaar geleden. Ik haat het wel dat iedereen zegt dat je nog tijd hebt. De tijd vliegt zomaar voorbij voor ons...
    Wij doen er alles aan om gezond te leven enz en als ik dan soms rondom mij zie hoe ongezond sommige leven en hupla zwanger.
    Mijn gyn had gezegd dat ik statistisch gezien met mijn 6 pogingen nu (1 verse en 5cryo's waarvan nu nog 4) ik zwanger zou moeten worden. Ik heb nu geluk maar cijfers zeggen niet alles hoor!
     
  3. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Idd, onze gynaecoloog gaf ons ook een goede kans, maar helaas 5 mislukte terugplaatsingen nu. Ik ben 35, mijn man 36....Tijd begint voor ons nog meer te dringen... :cry::(:confused:
     
  4. Stiertje73

    Stiertje73 VIP lid

    27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik was 40 toen de oudste werd geboren, 42 bij de jongste. Nu dus 44. Mocht er nog een kindje komen, dan ben ik 45 :(
     
  5. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    @CaDi, nog getest?

    Hier vanmorgen, op de NOD, een witte test.. ik ben verdrietig.... hopelijk snel ongesteld en dan aan de pil. 31 juli op vakantie, dus komt net zo uit. Anders had ik spuiten mee moeten nemen..
     
  6. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Nee niet meer getest. Is denk ik ook niet nodig. Heb al 2 dagen buikpijn dus verwacht dat ik morgen ongesteld word.
     
  7. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ok, vervelend zeg die buikpijn :confused:
     
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja inmiddels weet ik niet beter! Morgen bellen voor de rest van de medicatie.
    Wanneer verwacht je ongesteld te worden? Wel fijn dat de pil en je vakantie precies tegelijk vallen. Hopelijk kan je lekker genieten van vakantie. Of heb je veel bijwerkingen van de pil?
     
  9. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Andere keren werd ik 5 dagen na het stoppen ongesteld. Ik heb vanmorgen voor het laatst alles ingenomen, dus denk woensdag. Zeker fijn, denk dat ik (als het het ziekenhuis qua planning uitkomt) zo rond de 21 dagen de pil slik en dan op dag 18 starten met de decapeptyl.

    Waarom heb jij eigenlijk het korte protocol? Zonder pil?
     
  10. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Oke, wat moet de pil eigenlijk doen?
    Ik zou niet weten waarom ik het korte protocol heb. Ze hebben het niet over andere protocollen gehad. Zou ook het verschil niet weten eigenlijk.
     
  11. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Volgens mij heeft dat meer met de planning van het ziekenhuis te maken.. Ik zal er vandaag eens een berichtje uit doen met de mededeling van de mislukte poging en de vraag of ik het korte protocol kan krijgen?

    Weet jij al hoe jouw schema er uit ziet? 1e echo al gepland?
     
  12. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Oke, ja ik kreeg gewoon alleen spuiten..weet niet of ze nog andere protocollen gebruiken in mijn ziekenhuis.

    Ik Heb inmiddels al 3 dagen gespoten. Gisteren voor het eerst de gonal-f.
    Volgende week zaterdag de echo. Moest eigenlijk vrijdag maar dat komt qua werk niet uit dus doen het een dagje later.
    Ja ik zou het gewoon vragen. Hebben jullie geen telefonisch spreekuur? Want als je korte krijgt moet je woensdag ofzo al spuiten natuurlijk?!
     
  13. Marissie82

    Marissie82 Bekend lid

    24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Dat is al snel de gonal f! Ik moest na de 3 weken pil, 2 weken de deca en dan pas starten met de gonal f... Ga ze toch maar eens bellen! Succes met het spuiten! Ik ben nog niet ongesteld, denk woensdag idd.
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Echt! Nou dan heb ik een super snel protocol. Vorige keer had ik op dag 16 van mn cyclus de punctie en 3 dagen na punctie de tp. Bizar dat dat zoveel verschilt. Vraag mij dan af of het iets verschilt. En misschien ook weer anders is als je iets hebt als vrouw ofzo.
    Ik vond het ook prima te doen. Had weinig last van de hormonen. Maar ja het waren ook maar 2 weken. Maar jij bent zo 4 weken aan het spuiten dus. Ben wel benieuwd wat ze zeggen als je belt!
     
  15. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik moest ook telkens aan de pil hoor. Nooit gesproken over dat het zonder kan. Heeft ook niks met de planning vh ziekenhuis te maken. Dacht eerder omdat ze zo volledige controle hebben over je cyclus vanaf het begin...
     
  16. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik vrees dat het mis aan het gaan is hier. Net op toilet bloedverlies echt zoals tijdens je menstruatie. Nu een rare buikpijn dus zit niet goed denk ik :(
     
  17. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hoe gaat het nu? Hoop zo dat het bloedverlies niet heeft doorgezet! Je moest nog een keer bloed laten prikken toch?
     
  18. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lotus nee toch........

    Spuiten: ik heb ook nooit de pil gebruikt altijd meteen op 3e dag van menstruatie begonnen met gonal f en op dag 13 de punctie. Lange protocol is dacht ik ook puur voor de planning van het ziekenhuis dat is voor hun makkelijker maar zeker niet patiënt vriendelijker helaas.
     
  19. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Het was gisteren enkel als ik op toilet zat. Maar heb veel en lang op toilet gezeten en het liep er dan wel echt goed uit. Tussendoor telkens plat gelegen.
    Deze nacht niks en tot nu toe ook nog niks en geen buikpijn meer...
    Maar als ik het forum afstruin naar verhalen komt en gaat het meestal het bloeden en de pijn dus ik verwacht mij gewoon aan terug bloedverlies. Was echt best wel veel hoor net zoals tijdens je menstruatie...

    Kreeg juist telefoon van een bioloog vh ziekenhuis ivm dossier om even te overlopen en te vragen of de tp gelukt was. Ze zei dat het wel vaker voorkomt zo bloedverlies enz. Ik had wel zoiets van seg mij geen valse hoop geven. Zo harde buikpijn enz...nee geloof ee niet meer in.
    Wel stom dat je de symptomen nog blijft houden pff misselijk en pijnlijke borsten. Als het mis is mag het van mij ook direct klaar zijn en niet nog dagen duren maar ja afwachten... gelukkig ben ik vandaag nog thuis.
     
  20. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh ja ik ga zo dadelijk bloed laten nemen en hoop in de namiddag het resultaat te hebben
     

Deel Deze Pagina