Cryo terugplaatsing maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jesje82, 7 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesje82

    Jesje82 Actief lid

    16 jan 2015
    280
    0
    16
    Hallo,

    Ik ga in maart mijn enige twee cryo's terugplaatsen. Zijn er hier lotgenoten?
    Twee jaar geleden ben ik al bevallen van mijn eerste dochter ook gekregen door ivf en we gaan dus nu voor een brusje

    Groetjes Jesje
     
  2. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik hoop dat ik in maart een tp krijg. Laatste cryo van icsi 2. Zijn nu op een andere manier aan het proberen ipv met progynova. Nu gaan ze op de dag vd tp een bioptie doen en hopelijk de poging nadien dan een echte tp. Zou dan voor maart moeten zijn dus ik hoop enorm hard!
     
  3. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Hallo,

    Het weekend weer gaan menstrueren dus waarschijnlijk een terugplaatsing in maart. Wij zijn nog steeds bezig met IVF 1. Door een overstimulatie zijn er 11 eicellen bevrucht geraakt, hiervan worden er steeds 2 terug geplaatst. Helaas is de verse tp en de 1 steeds cryo terugplaatsing mislukt. De cryo tp was in opgewekte cyclus. Omdat ik toch veel last heb van de progynova hebben wij besloten om toch voor een natuurlijke cyclus te gaan deze keer. Erg spannend.
     
  4. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1
    Hallo dames

    In maart krijg ik ook een cryo tp van ivf 1.
    In Jan geen terug plaatsing gehad ivm overstimulatie.

    Ik vind het allemaal nog erg spannend.
     
  5. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik heb net een miskraam achter de rug van een verse tp. We hebben zometeen een echo om te checken of alles schoon is. En dan wellicht in maart ook een tp.
     
  6. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1
    Wat heftig zeg! Sterkte...

    En hoe was de echo? Mogen jullie gelijk door?
     
  7. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Tnx! De echo was goed. Alles was schoon er waren geen resten te zien. We hebben 15 maart een afspraak om alles te bespreken. Eerst willen ze een normale cyclus zien. Dus waarschijnlijk wordt het eind maart/begin april.

    Hoe is het met jou. Ook balen dat je overstimulatie hebt gehad en daarom geen tp hebt gehad. Is er bij jou al duidelijkheid over wanneer ongeveer de cryo tp is?
     
  8. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hey meiden,

    Wij hebben 15 maart ons gesprek met de arts om onze cryo tp op te starten, ergens eind maart begin april willen wij deze tp laten doen
    Wij moeten 1 cyclus na onze mislukte ivf ronde overslaan. Geeft ons ook de kracht om het allemaal even een plekje te geven.

    Liefs
     
    Amorbabe vindt dit leuk.
  9. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1
    Fijn dat alles schoon is en dat jullie gelijk door kunnen :)

    Hier is het wachten op de rode duivels
     
  10. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    En die komen natuurlijk nooit als je juist wil dat ze komen:confused:. Ik duim voor je dat dat zo snel mogelijk gebeurt:thumup:
     
  11. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1

    Idd!! *still waiting*
     
  12. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1
  13. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Dat is toevallig. Wij hebben ook op 15 maart een cryo gesprek:D
     
  14. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Hier zijn de rode duivels weer in het doosje. Volgende week echo om bms en eisprong te beoordelen en dan hopelijk meer duidelijkheid. Maar ik denk dat er nog wel een echo volgt. Meestal een cyclus van 31 dagen. Ik hoop toch echt op driekeer is scheepsrecht....
     
  15. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Wat jammer dat je geen tp hebt gehad. Ook ik had overstimulatie maar mocht nog wel een tp. Helaas zijn deze niet blijven plakken. Heb wel goed last gehad van die overstimulatie. Hoop dat niet nogmaals mee te maken.
     
  16. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1

    In het begin baalde ik er echt van! Maar 5 dagen na punctie werd ik ongesteld. Dus aan de ander kant was ik blij dat ik niet gelijk een terug tp heb gehad.

    Ik heb ook erg veel last gehad van de overstimulatie bahhh:(.

    Maarjaa, nieuwe ronde nieuwe kansen:thumup:
     
  17. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1
    Krijg je tp in natuurlijke cyclus? Spannend
     
  18. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    De eerste cryo terugplaatsing heb ik met behulp van progynova en utrogestran gedaan. Deze is ook niet blijven plakken. De progynova zorgde ervoor dat ik erg slecht sliep, veel dromen etc. De utrogestran is gewoon geknoei. Daarom nu toch gekozen voor tp in natuurlijke cyclus.
    En jij?
     
  19. Amorbabe

    Amorbabe Lid

    28 jan 2018
    8
    0
    1
    Ook natuurlijke cyclus, maar ik moet wel utrogestan gebruiken.o_Oo_O
     
  20. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.372
    560
    113
    Vrouw
    Ik zou hier ook graag meeschrijven, in maart gaat onze tweede eskimo (laatste cryo) als het goed is terug geplaatst worden.

    Vandaag ongesteld geworden na de terugplaatsing van onze eerste eskimo.
    Morgen de dosis prygnova van 1 tablet ophogen naar 3 tabletten op een dag. Maandag dan de kliniek bellen om de echo in te plannen.

    Een jaar geleden ben ik bevallen van mijn dochter, ontstaan uit een icsi poging waar ook de twee eskimo's van waren.
     

Deel Deze Pagina